Strona 3 z 41
: 14 cze czw, 2007 3:51 pm
autor: Archer
Każdy ma swój pogląd na te sprawe ale też są tacy co robili przkłądnki i tuning wiadomo że nie wszystko zawsze idzie po myśli nawet jeśli robi to ktoś doświadczony w temacie ( na tym forum znalazło by sie parau maniaków chyba

ech mieć takie 1.4 ale tak żeby miało 100 kucy, ale jak sie niema co się lubi ...
: 14 cze czw, 2007 7:57 pm
autor: Lord Devil
Było takie 1,3 co miało 100 kycy, więc w czym problem??
: 14 cze czw, 2007 8:53 pm
autor: Archer
1.3 i 100 koni ??? na silniku puga ? kurde to żywotnośc silnika minimalna .
i modyfikacje duże.
A ktoś grzebał w TU 3m 1.4 ??? na gaźnikach ciągło to po 85 koni ale cofaie się do gaźnika to chyba nie na te czasy
: 14 cze czw, 2007 8:54 pm
autor: kubas
1,4 tez

z 106 xsi

zaden problem ostatnio zreszta krzycho-g oferowal cala gore z osprzetem od ax 100km za bagatela 600 zl

takze tanio tanio

: 14 cze czw, 2007 9:12 pm
autor: Archer
czyli do tego wymiana kompa elektroniki układ zasilania i wydechowy .. ktoś wie co jeszcze >>>????
: 14 cze czw, 2007 9:40 pm
autor: kubas
wydechowy nie potrzeba krzycho-g sprzedawal z cala elektronik wtyrskiem itd...
Sebek nie badz nadgorliwy i nie usuwaj postow z tego off topa

: 14 cze czw, 2007 9:53 pm
autor: Archer
Krzycho odezwij się skad to miałeś i i czy dużo roboty z przekłądką zestrojeniem itp a może ktoś inny wie ?
O Kubas widze w profilu że masz bąka podobnego do mojego

tyle że mój zagazowany

: 15 cze pt, 2007 3:00 am
autor: lechu
1. Dacia Logan
2. Fiat Ulysse w dieslu
3. Golf II z 2 łysymi w środku

: 15 cze pt, 2007 3:06 am
autor: Archer
heh widze że też w pracy
ale oco chosi
: 15 cze pt, 2007 10:22 pm
autor: Banita
Dzis zwykly cooper, ale to zaden kompetiszyn

: 03 lip wt, 2007 4:33 pm
autor: _cycha
jak sie chwalic to prosze:
Opel Vectra B 1.8
Honda Civic 1,5
TIR (czyli taki duze auto)
a to wszystko moim 1,1

: 03 lip wt, 2007 9:14 pm
autor: kubas
xm v6
: 07 lip sob, 2007 11:27 pm
autor: Hypia
A ja dopiero dzisiaj miałem swój pierwszy poważniejszy pojedynek, od początku do końca

hehe

Przeciwnikiem był Hyundai Coupe 2.7 V6. Do 130 km/h miałem przewage, a później zaczął mnie minimalnie dochodzić i przy 160 odpuściłem

Miał ze 3 metry przewagi. Niedługo może zamieszcze filmik z tego sprintu

: 08 lip ndz, 2007 12:04 am
autor: DJPreZes
kubas pisze:xm v6
Brrr...To moze od razu z ciezarowkami polecam sie scigac... XM niezaleznie od wersji (poza Musketierem BiTurbo) to straszny mół jesli chodzi o przyspieszenia. Greenem (1,4 i jakies 68KM) totalnie zjezdzam 2,1TD - dogania mnie dopiero na czworce. Indiana (1,4 ale 75KM) mam jeszcze lepiej mimo 14" na kolach ;]
: 08 lip ndz, 2007 1:18 am
autor: sekator
DJPreZes pisze:kubas pisze:xm v6
Brrr...To moze od razu z ciezarowkami polecam sie scigac... XM niezaleznie od wersji (poza Musketierem BiTurbo) to straszny mół jesli chodzi o przyspieszenia. Greenem (1,4 i jakies 68KM) totalnie zjezdzam 2,1TD - dogania mnie dopiero na czworce. Indiana (1,4 ale 75KM) mam jeszcze lepiej mimo 14" na kolach ;]
żartujesz! 3.0 V6 jest niewiele wolniejsze od gti nie mówiąc już o v-max!