Re: Głowica XU10J4 (S16)
: 19 lut wt, 2008 2:17 pm
stef - wszystkie te kolektory leża u mnie w garazu wiec wiem o czym mówię...ten kawałek przegrody kształtuje fale powrotna spalin do cylindra i nie należy go usuwać...tylko odpowiednio obrobić zachowujac odpowiednie katy...
a i jeszcze jedno - zawsze obrabiam gniazda i zawory łącznie z cieniowaniem trzonków i obróbką kształtu grzybka zarówno od komory spalania jak i od kanału
co do modyfikacji głowicy to masz racje - ZBYTNIE przeprofilowanie tak, ale odpowiednie...daje rade...
co do motylków...wez kiedyś przykłądowy samochód...przerób to tak jak ja mówie i przejedźć sie po robocie a sam bedziesz wiedział o czym mówię...usuwasz mikronowe pory na sciankach kanału a zostawiasz zajebisty zagiel na srodku kanału zakrywający paredziesiąt mm2 kanału...jak robic to wszystko po kolei...
co do hamowni
w końcu sie doczekasz...i to nie będzie miłe
...a jakbyś mógł zapodaj mi wykres swojego 205 Mi16 bo jakoś sie nie natknałem na niego...
a i jeszcze jedno - zawsze obrabiam gniazda i zawory łącznie z cieniowaniem trzonków i obróbką kształtu grzybka zarówno od komory spalania jak i od kanału
co do modyfikacji głowicy to masz racje - ZBYTNIE przeprofilowanie tak, ale odpowiednie...daje rade...
co do motylków...wez kiedyś przykłądowy samochód...przerób to tak jak ja mówie i przejedźć sie po robocie a sam bedziesz wiedział o czym mówię...usuwasz mikronowe pory na sciankach kanału a zostawiasz zajebisty zagiel na srodku kanału zakrywający paredziesiąt mm2 kanału...jak robic to wszystko po kolei...
co do hamowni