Strona 3 z 3
					
				Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
				: 09 mar ndz, 2008 9:48 pm
				autor: Banita
				Na wale widac przeciez miejce laczenia formy, a na korbie nie widac. Faktura i tak wyglada na odlew. Moim zdaniem i to i to, to odlew. Jednak to tylko moje skromne zdanie.
			 
			
					
				Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
				: 09 mar ndz, 2008 11:05 pm
				autor: rallye
				jak ja to lubię 
odlew czy kute nie ma znaczenia - i tak wybuchnie 

 
			 
			
					
				Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
				: 10 mar pn, 2008 12:48 am
				autor: Banita
				rallye pisze:jak ja to lubię 
odlew czy kute nie ma znaczenia - i tak wybuchnie 

 
Teraz pytanie, czy lepiej dostac w jaja srutem czy zbita kula metalu  

 
			 
			
					
				Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
				: 10 mar pn, 2008 11:19 am
				autor: stef
				rallye pisze:odlew czy kute nie ma znaczenia - i tak wybuchnie 

 
Zgadza sie, temat troche odszedl w innym kierunku ...
Wiadomo, ze jak dmuchniesz dosc mocno to i customowe kute nie dadza rady 
Ale i tak lepiej miec mocniejsze seryjne graty niz slabsze 
Zastanowilbym sie nad mocniejszymi srubami korbowodow - bo to one w pierwszej kolejnosci odpowiadaja za "wybuchy" silnikow.
OK przejdzmy do meritum ... jak postepy???
 
			 
			
					
				Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
				: 16 mar ndz, 2008 12:34 am
				autor: tomek
				Mam pytanko, czym najlepiej prowadzić olej do turbo? 
Przewód sztywny np. miedziany "hamulcowy" jest ok?
No i powtórzę się, jak postępy?  

 
			 
			
					
				Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
				: 18 mar wt, 2008 10:20 pm
				autor: rallye
				do turbiny olej możesz podprowadzić wszystkim co wytrzyma temp rozgrzanego oleju ( więcej niż 150 nie doświadczyłem) i ciśnienie 8bar, ja mam to zrobione wężem gumowym w oplocie i jest OK. 
Postępy idą strasznie opornie - chyba z tymi 10 dniami przesadziłem 
 
Barwy bojowe - live jest 10 razy lepiej 
