Strona 3 z 9
					
				Re: 205  1.6 turbo by Levis & Krzycho
				: 01 lis sob, 2008 9:04 pm
				autor: ziochmenNie
				moze jak kiedys nie zapomne to wam przesle kilka zdjec Jak  bede swoj projekt kontynuowal 
  
 
			 
			
					
				Re: 205  1.6 turbo by Levis & Krzycho
				: 02 lis ndz, 2008 12:50 am
				autor: Florek2b
				co do jakości blachy to jeżeli 205-ka nie miała robionej blacharki to raczej nie zardzewieje 

 bo z tego co mi wiadomo maja ocynkowaną blachę 

 ja w swoim mam na drzwiach rysę do żywej blachy i nic nie rdzewieje bo ocynk nie został naruszony 

 i niema różnicy czy to gti czy junior 

 chyba że w jakimś roku po prostu przestali robić ocynk 
 
ale mogę sie mylić 

 mój pug jest z 91 roku i niema śladu korozji 

 
			 
			
					
				Re: 205  1.6 turbo by Levis & Krzycho
				: 02 lis ndz, 2008 12:52 am
				autor: Jarmarek
				i właśnie od 91 roku zaczeli robić całe auta ocynkowane... 
hmm... a może od 88 (?)
			 
			
					
				Re: 205  1.6 turbo by Levis & Krzycho
				: 02 lis ndz, 2008 12:57 am
				autor: DJPreZes
				Raczej 88, bo Green jest z 89 i ma ocynk 

 
			 
			
					
				Re: 205  1.6 turbo by Levis & Krzycho
				: 02 lis ndz, 2008 12:58 am
				autor: Florek2b
				no prędzej 88 Mareczku  

 choć to moje 1,6 gti jest zardzewiałe jak cholera i jest z 89 ale to raczej dlatego że było obite jak ulęgałka i naprawiane przez jakiegoś Cześka w szopie 

 
			 
			
					
				Re: 205  1.6 turbo by Levis & Krzycho
				: 02 lis ndz, 2008 11:41 am
				autor: Munne
				Ocynk od 89!!!!!!!!!
			 
			
					
				Re: 205  1.6 turbo by Levis & Krzycho
				: 02 lis ndz, 2008 11:42 am
				autor: xtrack
				akuratnie jesli chodzi o różnice w budach miedzy zawykla a GTi to zbyt wielu nie ma.tak jak juz wiecie to nadkola tył, blotniki przod,tak jak wspominał Rallye mocowanie sanek no i to na tyle by bylo.rownoczesnie prowadzilem z Buniem prace przy naszych rajdówkach,stały na jednej hali i nie zauwazylismy jakis dimetralnych róznic dotyczacych zgrzewów.Faktem jest to ze każda karoseria nawet i GTi nie nadaje sie do uzytkowania na polskich drogach w połaczeniu z twardym zawieszeniem.dlatego czy GTi czy tez nie ,nalezy bude obspawac.jesli buda garossa wybrana przez kolege nie jest pordzewiala to jak najbardziej ją polecam.
			 
			
					
				Re: 205  1.6 turbo by Levis & Krzycho
				: 02 lis ndz, 2008 11:52 am
				autor: DJPreZes
				"A nie mowilem" ? ;]
			 
			
					
				Re: 205  1.6 turbo by Levis & Krzycho
				: 02 lis ndz, 2008 11:57 am
				autor: KuKiTa
				munne pisze:Ocynk od 89!!!!!!!!!
88  

 
			 
			
					
				Re: 205  1.6 turbo by Levis & Krzycho
				: 02 lis ndz, 2008 12:03 pm
				autor: ziochmenNie
				zalezy z jakiej fabryki niby najlepsza byla w Socheau
			 
			
					
				Re: 205  1.6 turbo by Levis & Krzycho
				: 02 lis ndz, 2008 3:14 pm
				autor: Para
				No prosze, uczymy sie czegos nowego kazdego dnia  

 
			 
			
					
				Re: 205  1.6 turbo by Levis & Krzycho
				: 06 lis czw, 2008 7:41 pm
				autor: Munne
				Jakby nie bylo to ruda je i tak zje, jezeli chodzi o auta ktore szly do Szwecji o podejrzewam ze tez na Skandynawie ocynk byl dopiero w 89 roku.
			 
			
					
				Re: 205  1.6 turbo by Levis & Krzycho
				: 07 lis pt, 2008 12:01 pm
				autor: Sebek
				ile ten silnik Cię kosztował??
			 
			
					
				Re: 205  1.6 turbo by Levis & Krzycho
				: 07 lis pt, 2008 2:13 pm
				autor: ciechom
				ziochmenNie pisze:zalezy z jakiej fabryki niby najlepsza byla w Socheau
... niezłe brzmi jak SOCHACZEW  
  
  
 
			 
			
					
				Re: 205  1.6 turbo by Levis & Krzycho
				: 07 lis pt, 2008 7:21 pm
				autor: ziochmenNie
				sorki za bledy Sochaux.