: 22 wrz śr, 2004 3:03 am
Popatrz na wyniki:
Sezon 2000:
Klasa N2: - Maciej Woner (Peugeot 205 GTI) uzyskuje dobre rezultaty w swojej klasie, ustepujac jedynie Sebastianowi Fryczowi w Saxo VTS.
Sezon 2003:
Klasa A6: Wieslaw Bak - 2 miejsce na koniec sezonu (Peugeot 205 GTI) - ustepuje tylko Skodzie Felicji Kit-Car
Sezon 2004:
Rajd Mazowiecki - Debiutuje Lukasz Siekierka - Peugeot 205 1.6 GTI w klasie N2 (Tydzien przed rajdem na hamowni wychodzi 96koni) - Lukasz jedzie na seryjnych oponach Bridgestone Potenza RE720 - zajmuje doskonale 3 miejsce w klasie!! Na z tego co pamietam okolo 15 czy 16 samochodow. Dobre czasy kreci takze na innych rajdach w tym sezonie.
Sezon 2000:
Janusz Jania: Peugeot 205 1.3 Rallye startuje w klasie H1600 na Gorze Sw.Anny - kreci czas 2:07 (dla porownania, w tym roku Peugeot 206 1.6 !! krecil czas 2:11), a Honda Civic CRX tez H-grupowa 200konna kreci czasy 2:05 na odcinku 3750metrow.
Sezon 2003:
Roman Baran - Peugeot 205 1.6 GTI przygotowany w grupie H zdobywa vice mistrzostwo polski w GSMP
Sezon 2004:
Roman Baran pewnie podaza do zdobycia tytulu mistrza polski
Sam uwazam, ze Peugeot 205 GTI moze byc bardzo dobra bronia w pucharze PZM! W grupie N przemawia za nim zdecydowanie bardzo niska waga wynoszaca zaledwie 760KG! W grupie A natomiast przegrywa ze 106 i Saxo tylko tym ze ma silnik 8 a nie 16 zaworowy, ale pomimotego w wersji sryjnej ma jedynie 5 koni mniej! Ale za to jest niecolepiej wywazony! Posiada inny rozstaw kol, i zdecydowanie lepiej prowadzi sie od 106 i Saxo (oba te samochody sa diabelnie nerwowe).
Tak wiec nie przkreslalbym odrazu 205, tymbardziej ze za 30tysiecy mozna zbudowac naprawde super 205, z topowym silnikiem, ze szpera, krotka skrzynia, dobrymi hamulcami, natomast jezeli chodzi o 106 to za 30tysiecy mozemy kupic co najwyzej dobra Nke.
Co do LPG - nie mozesz miec w PPZM!! Co z tego ze usuniesz butle! W silniku nie mozna dokonywac zadnych modyfikacji nieprzewidzianych regulaminem grupy A i N, a tymbardziej nie mozna wybiegac poza homologacje. W regulaminie wyraznie napisane jest ze wszystkie modyfikacjie nie uwzglednione w regulaminie sa surowo zabronione, a o instalacji LPG, Mixerach i innych takich nie ma ani slowa. Wiec to nie jest tak hop siup.
Pisze to nie dlatego aby ci cos udowodnic, czy ci dogrysc. Bron boze!! Nie o to mi chodzi, chodzi mi o to, aby cie ustrzec przed ewentualnymi bledami wynikajacymi z braku wiedzy, czy tez niedoczytania jednego z regulaminow badz zalacznikow.
Nie znam twoich planow, nie wiem czy zamierzasz gdzies wyzej startowac czy nie, ale zawsze wychodzilem z zalozenia, ze wszystko trzeba robic z glowa, i kazda modyfikacja w samochodzie powinna byc przemyslana pod wzgledem przyszlego przygotowania samochodu do sportu.
Sezon 2000:
Klasa N2: - Maciej Woner (Peugeot 205 GTI) uzyskuje dobre rezultaty w swojej klasie, ustepujac jedynie Sebastianowi Fryczowi w Saxo VTS.
Sezon 2003:
Klasa A6: Wieslaw Bak - 2 miejsce na koniec sezonu (Peugeot 205 GTI) - ustepuje tylko Skodzie Felicji Kit-Car
Sezon 2004:
Rajd Mazowiecki - Debiutuje Lukasz Siekierka - Peugeot 205 1.6 GTI w klasie N2 (Tydzien przed rajdem na hamowni wychodzi 96koni) - Lukasz jedzie na seryjnych oponach Bridgestone Potenza RE720 - zajmuje doskonale 3 miejsce w klasie!! Na z tego co pamietam okolo 15 czy 16 samochodow. Dobre czasy kreci takze na innych rajdach w tym sezonie.
Sezon 2000:
Janusz Jania: Peugeot 205 1.3 Rallye startuje w klasie H1600 na Gorze Sw.Anny - kreci czas 2:07 (dla porownania, w tym roku Peugeot 206 1.6 !! krecil czas 2:11), a Honda Civic CRX tez H-grupowa 200konna kreci czasy 2:05 na odcinku 3750metrow.
Sezon 2003:
Roman Baran - Peugeot 205 1.6 GTI przygotowany w grupie H zdobywa vice mistrzostwo polski w GSMP
Sezon 2004:
Roman Baran pewnie podaza do zdobycia tytulu mistrza polski
Sam uwazam, ze Peugeot 205 GTI moze byc bardzo dobra bronia w pucharze PZM! W grupie N przemawia za nim zdecydowanie bardzo niska waga wynoszaca zaledwie 760KG! W grupie A natomiast przegrywa ze 106 i Saxo tylko tym ze ma silnik 8 a nie 16 zaworowy, ale pomimotego w wersji sryjnej ma jedynie 5 koni mniej! Ale za to jest niecolepiej wywazony! Posiada inny rozstaw kol, i zdecydowanie lepiej prowadzi sie od 106 i Saxo (oba te samochody sa diabelnie nerwowe).
Tak wiec nie przkreslalbym odrazu 205, tymbardziej ze za 30tysiecy mozna zbudowac naprawde super 205, z topowym silnikiem, ze szpera, krotka skrzynia, dobrymi hamulcami, natomast jezeli chodzi o 106 to za 30tysiecy mozemy kupic co najwyzej dobra Nke.
Co do LPG - nie mozesz miec w PPZM!! Co z tego ze usuniesz butle! W silniku nie mozna dokonywac zadnych modyfikacji nieprzewidzianych regulaminem grupy A i N, a tymbardziej nie mozna wybiegac poza homologacje. W regulaminie wyraznie napisane jest ze wszystkie modyfikacjie nie uwzglednione w regulaminie sa surowo zabronione, a o instalacji LPG, Mixerach i innych takich nie ma ani slowa. Wiec to nie jest tak hop siup.
Pisze to nie dlatego aby ci cos udowodnic, czy ci dogrysc. Bron boze!! Nie o to mi chodzi, chodzi mi o to, aby cie ustrzec przed ewentualnymi bledami wynikajacymi z braku wiedzy, czy tez niedoczytania jednego z regulaminow badz zalacznikow.
Nie znam twoich planow, nie wiem czy zamierzasz gdzies wyzej startowac czy nie, ale zawsze wychodzilem z zalozenia, ze wszystko trzeba robic z glowa, i kazda modyfikacja w samochodzie powinna byc przemyslana pod wzgledem przyszlego przygotowania samochodu do sportu.