Strona 3 z 7
Re: Peugeot 205 TD
: 03 lis śr, 2010 9:45 pm
autor: a2legro
Re: Peugeot 205 TD
: 04 lis czw, 2010 9:54 am
autor: levis
Jakieś modyfikacje w celu zwiększenia mocy ??

jak coś to służę radą

Re: Peugeot 205 TD
: 04 lis czw, 2010 11:07 am
autor: kcysiek
Levis, widziałeś mój samochód, kupowałem od Ciebie amortyzatory, ze spręzynami i piastami
Jeszcze ich nie założyłem, nie mam czasu na to, a sporo już czasu minęło

Re: Peugeot 205 TD
: 04 lis czw, 2010 1:33 pm
autor: levis
no trochę minęło

ale jak coś to dalej mogę Ci pomóc zrobić z TD niezłą pszczółkę
Na mojej pompie bosha w 405 wycisnąłem 10s do setki :> z 12.5 fabrycznych

Re: Peugeot 205 TD
: 16 lis wt, 2010 6:27 pm
autor: kcysiek
Pomyślę o tym, w zimę, między pisaniem inżynierki trochę więcej czasu poświęcę samochodowi
A teraz pytanie, odnośnie zawiasów ('opadnięte drzwi' kierowcy). Szukałem na forum, ale znalazłem tylko ten temat:
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... wi&start=0
Ja natomiast mam takie zawiasy (niestety, znowu telefonem robione zdjęcie, przy padających deszczach trudno o inny aparat

)
Ma ktoś może pomysł, jak to naprawić? tzn, żeby drzwi mi się płynnie zamykały i otwierały? Luz mam już około 1cm (licząc na końcu drzwi, po największym promieniu).
Re: Peugeot 205 TD
: 17 lis śr, 2010 9:11 am
autor: grzesiek309
Jak dobrze widzę to masz zawiasy na sworzniach. Pomóc może wymiana samych sworzni jeżeli nie wyrobiły się całe zawiasy.
Re: Peugeot 205 TD
: 17 lis śr, 2010 10:31 am
autor: kcysiek
A czemu w niektórych wersjach jest tak jak u mnie a w innych na śrubie? Ktoś wcześniej coś u mnie kombinował, czy to standardowe 'urozmaicenie' ze strony peugeota?
Re: Peugeot 205 TD
: 17 lis śr, 2010 4:57 pm
autor: Marcikonik
Jeśli sie nie myle to tam orginalnie są kołki takie powbijane. Ale jeśli kołki są stare to można od biedy zainstalować śrubkę z nakretką i też zadanie swoje wykonuje . tylko nakretka musi być taka żeby sie nie odkręcała.
Re: Peugeot 205 TD
: 17 lis śr, 2010 8:04 pm
autor: grzesiek309
Ze śrubami to zależy chyba od rocznika w greenie 90 miałem kołki a w vitalu i Gti 92 były śruby,
Re: Peugeot 205 TD
: 17 lis śr, 2010 8:28 pm
autor: moralez
z tego co pamietam to w polowie 91 roku to sie zmienilo.
Re: Peugeot 205 TD
: 17 lis śr, 2010 10:31 pm
autor: kcysiek
A ja mam rocznik 93 i zawiasy takie jak widac... Dziwne. To jeśli nie śruby to jakie inne rozwiązanie byscie mi poleciłi?
Re: Peugeot 205 TD
: 18 lis czw, 2010 7:07 pm
autor: grzesiek309
Najpierw spróbuj wymienić same kołki a jak to nic nie da to trzeba będzie rozwiercać na większe.
Re: Peugeot 205 TD
: 19 lis pt, 2010 10:19 pm
autor: ja2nek
U mnie był ten sam problem, nawet po wymianie kołków...
może prymitywna metoda, lecz u mnie pomogło...
Mianowicie: otwórz drzwi na oścież złap za sam rant od spodu i z "martwego ciągu" szarpnij do góry ze 2-3 razy
potem ew. trzeba będzie podnieść bolec (rygiel, czy jak mu tam, to coś co sie wkręca w karoserie na czym blokuje sie zamek od drzwi...)

tym oto sposobem podniosą ci się opadnięte drzwi, niezbyt humanitarne ale działa

Re: Peugeot 205 TD
: 20 lis sob, 2010 9:28 am
autor: grzesiek309
ja2nek metoda ta nie jest niehumanitarna

Tak naciąga się nawet nowe drzwi w ASO jak nie pasują

Drzwi w 3d ją długie i z biegiem lat wyginają się trochę.
Re: Peugeot 205 TD
: 22 lis pn, 2010 8:40 pm
autor: kcysiek
Ok, spróbuję wymienić kołki a później ewentualnie do metod siłowych przejdę

A wie ktoś, gdzie takie kołeczki dostanę i czym ewentualnie mogę je zastąpić (może jakieś zdjęcie poglądowe? ) I jak taki kołek wyjąć/wybić? Trzeba coś ciąć albo jakiejś "ogromnej" siły używać?
Nie chcę rozbierać tego dopóki nie będę miał wszystkiego, trochę głupio jeździć bez drzwi kierowcy
Druga sprawa. Od jakiegoś czasu obserwuję, że na wysokości pedału gazu pojawia się małą kałuża. Czasem kropla, dwie innym razem trochę więcej. Płyn chłodniczy mi się tam zbiera, macałem rurki dochodzące do nagrzewnicy (chyba?) i one są suche... Co dziwne, nigdy nie dzieje się to podczas jazdy (nogawka od spodni i buty suche, nie ważne, czy wyłączone czy włączone na średnią lum maxymalną temperaturę, tylko przy postoju (jedno- lub kilkudniowym). Ma ktoś może pomysł co to może być?