Strona 3 z 4

Re: Peugeot 205 GTI

: 09 lut sob, 2013 7:42 pm
autor: wasik
żeby nie było że nic przy aucie się nie dzieje : P
DSC_0166.jpg
założone tylne poszerzenia oraz blenda
DSC_0159.jpg
DSC_0160.jpg
swoją drogą straszny z niego SUV, teraz gdy są poszerzenia jeszcze bardziej to widać.

Z niecierpliwością czekam na cieplejsze dni żeby móc dokończyć wizualnie auto, zająć się silnikiem oraz podskoczyć do znajomego na podmianę pompy paliwa : )

Re: Peugeot 205 GTI

: 09 lut sob, 2013 8:24 pm
autor: grzesiek309
Rewelacyjnie wygląda, choć jeszcze nie dokończony _O_

Re: Peugeot 205 GTI

: 09 lut sob, 2013 11:10 pm
autor: Martinoo
W tym przpadku parapet dodaje mu uroku

Re: Peugeot 205 GTI

: 10 lut ndz, 2013 3:19 pm
autor: mateon
Wygląda bardzo fajnie :Y

Re: Peugeot 205 GTI

: 10 lut ndz, 2013 6:08 pm
autor: operatorbazooki
mój ulubiony, żaden mi się tak na forum nie podoba jak te :) Chyba przez ten parapet na klapie :)

Re: Peugeot 205 GTI

: 04 lip czw, 2013 11:56 pm
autor: wasik
Odgrzeję trochę temat : )
Dużoooooo zmian tych wizualnych i mechanicznych, tak więc

mechanicznie:
-zmieniony kompletny rozrząd
-założona sekwencyjna instalacja gazowa
-założone przednie zawieszenie gwintowane
-tył obniżony o ząbek
-tylne amortyzatory od xsary
-wymieniona część wodzików od biegów
-zmienione uszczelniacze na półosiach
-ożywienie przednich i tylnych spryskiwaczy
-tylna wycieraczka
-nowe opony przód toyo t1r
-centralny zamek na pilota

Wizualnie zaś:
-założone wszystkie poszerzenia
-dorobione czerwone listwy
-wygłuszone drzwi
-tapicerka w bagażniku

Na chwilę obecna to chyba tyle, Silnik kręci ok 6k rpm, i na gazie i benyznie, powoli przestaje się tym przejmować, ogarnięcia wymaga jeszcze tłumik środkowy, skrzypi guma i robi się nieszczelny. oraz auto ma tendencje do szarpania, szczególnie na zimnym w przedziale 1-2k rpm.

Z rzeczy które się "popsuły" to min. popękana farba na emblematach z błotników, tegoroczny grad również zostawił swój niewielki ślad na pugu, przez co na dachu są maluteńkie wgniecenia praktycznie nie widoczne na zdjęciu. no i the best of czyli ułańska fantazja wygrywa z rozumem a ja ląduję pugiem w przydrożnym rowie przez co na masce pięknie odbił się trzpień kolumny amortyzatora..... tak więc maska do poprawy

Jutro przed Pugiem stoi dość wymagająca trasa, bowiem wybieram się ze znajomymi na Bułgarię i 205'tka ma za zadanie dzielnie nas tam dowieźć : ).
Trzymajcie kciuki za niego a ja po powrocie na pewno pochwalę się fotkami min. z trasy Transfogarskiej ; )

Re: Peugeot 205 GTI

: 05 lip pt, 2013 4:52 pm
autor: RafGentry
Jest przekozacki! Tak trzymaj - auto pięknieje z każdym wpisem... A straty, no cóż - na szczęście niezbyt widoczne.

Udanej podróży do Bułgarii. Super, że jedziesz tam właśnie 205-tką. Ten rok obfituje w świetne wyprawy. Aż się dziwię, że jeszcze nikt z ekipy podróżniczej nie pogratulował Ci pomysłu _O_

A jak wrócisz, to może Cię kiedyś odwiedzę w Rzeszowie. Chętnie obejrzę na żywo tego czarnucha-obieżyświata :twisted:

P.S.
Co rozumiesz poprzez "dorobienie" listewek?

Re: Peugeot 205 GTI

: 05 lip pt, 2013 10:41 pm
autor: Manwe
bardzo fajnie sie prezentuje w tym setupie :D
wasik pisze:Odgrzeję trochę temat : )
no i the best of czyli ułańska fantazja wygrywa z rozumem a ja ląduję pugiem w przydrożnym rowie przez co na masce pięknie odbił się trzpień kolumny amortyzatora..... tak więc maska do poprawy

Jutro przed Pugiem stoi dość wymagająca trasa, bowiem wybieram się ze znajomymi na Bułgarię i 205'tka ma za zadanie dzielnie nas tam dowieźć : ).
Trzymajcie kciuki za niego a ja po powrocie na pewno pochwalę się fotkami min. z trasy Transfogarskiej ; )
skoro amo dobiło do maski to sprawdź czy nie wypchnęło góry kielicha
powodzenia i milej podroży :)

Re: Peugeot 205 GTI

: 07 lip ndz, 2013 11:26 am
autor: wasik
Kupilem srebrną listewke ozdobna z allegro i pomalowalem na czerowono, takim sposobem zrobiłem listewki, boczne tylne i przednie, listewki drzwi są oryg. tylko odmalowane w ten sam kolor. Góra kielicha jest w porzadku, maską praktycznie opierała sie na mocowaniach amorow, dlatego zrobiło ślad po dobiciu :x.

Jestem już na miejscu, po kilku przygodach...
Jeszcze długo przed wyjazdem zauważyłem ubytek płynu chlodniczego w zbiornczku, masła pod jorkiem nie było więc uszczelke pod glowica odrzucilem. Dosłownie dzień przed wyjazdem zlokalizowalem mały wyciek przy chlodnicy, likwidując go byłem pewny końca problemów z woda. A tu bach, w połowie trasy skacze temperatura, wody w zbiorniczku prawie brak, pod korkiem masło, tak więc nie mam wątpliwości że to uszczelka, do końca trasy jakoś dojechalismy, postoje co 100km i dolewanie 2.5l wody. Kwestia tylko czy uda sie wrócić? Mógłby ktoś doradzić co z tym faktem zrobić, będę szukał tu mechanika żeby dowiedzieć sie co, jak i za ile. Jeśli nic nie wykombinuje to częstą dolewka wody raczej powinna zapewnić mi powrót do domu.

Jeszcze dosłownie 100km od celu strzelił wąż od chlodnicy, lata świetności miał już za sobą a i temperatura pewnie też dała mu w dupe, ją z kolega zostaliśmy na akcje serwisować reszta pojechała odebrać zarezerwowany hotel. Przez ponad 4h nikt sie nie zatrzymał żeby pomoc, dopiero znajomi wrócili z kilkoma wezami i coś udało sie dobrać.

Re: Peugeot 205 GTI

: 13 sie wt, 2013 11:12 pm
autor: wasik
Zaktualizuję temat : )

Wszyscy wrócili cali i zdrowi do domów, poza bohaterem tematu czyli Gitem,

W drodze powrotnej do domu już po pierwszych 100km strzelił wąż który wymieniałem wcześniej, podczas dalszej podróży w/w wąż strzelał nam jeszcze ze 3 razy, dodatkowo w środku nocy na jakiś zadupiach strzelił inny waż (chłodnica-termostat) na szczęście wcześniej po drodze zatrzymywaliśmy się na różnych szrotach i kupowaliśmy węże na zapas, tym razem brakło nam opasek ale i je udało się znaleźć pomimo późnej pory.

W drodze do, auto pobierało mnóstwo wody, średnio wychodziło kolo 2-3l na 100km, zaś w drugą stronę zużycie wody zaczynało spadać a wzrastało zużycie oleju. Ostatnie 500km praktycznie zerowe zużycie wody, zaś bardzo mocne kopcenie po odpaleniu auta, szatkowanie, nierówna praca.
W końcu po prawie 30h jazdy dojechaliśmy do Rzeszowa, Peugeot do garażu a ja prosto do roboty.

Odstawiłem auto do mechanika z myślą że skończy się na remoncie głowicy, niestety Rumunia i Bułgaria nie była łaskawa dla Peugeot'a, w wyniku czego ucierpiały przynajmniej 2 felgi no i silnik.
Silnik na chwilę obecna jest już w aucie, dostał
-nowe panewki
-nowe tłoki
-nowe pierścienie
-wyremontowana głowica

Do odpalenia brakuję tylko rurki smarującej wałek rozrządu

Kilka fotek z trasy jak i samej Bułgarii:
tuż przed wyjazdem
tuż przed wyjazdem
IMAG0170.jpg
IMAG0173.jpg
IMAG0174.jpg
IMAG0179.jpg
20130714_182048.jpg
20130714_182224.jpg
nasza aleja serwisowa ; )
nasza aleja serwisowa ; )
jedna z felg
jedna z felg
tak węże puchły
tak węże puchły
a tak je rozsadzało
a tak je rozsadzało

Re: Peugeot 205 GTI

: 14 sie śr, 2013 9:06 pm
autor: TO-MI
ładnie rozsadzało nie powiem :wink:
ale korek zbiorniczka wyrównawczego też wymiany, coś chyba sie nie otwiera 8)7

Re: Peugeot 205 GTI

: 15 sie czw, 2013 8:59 am
autor: szymon
miales przygody w drodze :)

Re: Peugeot 205 GTI

: 15 sie czw, 2013 10:39 am
autor: janczi
przesliczny jest

Re: Peugeot 205 GTI

: 14 wrz sob, 2013 12:34 pm
autor: wasik
Panowie jaka temperaturę roboczą utrzymują wasze GTI?

podejrzewam jakiś problem z termostatem ponieważ temperatura w czasie jazdy to ok. 82-85*C dopiero podczas stania rozgrzeje się do tych 90*C i wyżej,
Jak to wygląda u was?

Re: Peugeot 205 GTI

: 14 wrz sob, 2013 12:37 pm
autor: Orfister
Dlaczego uważasz , ze coś jest źle ?
Jeśli jest tak jak piszesz, to wszystko w porządku