Strona 3 z 10
Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 29 lut śr, 2012 1:10 pm
autor: TomekŻulu
Kolejny plenerak, tak na okazję dzisiejszego meczyku i zbliżającego się za 100 dni euro.

Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 29 lut śr, 2012 2:19 pm
autor: RafGentry
Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 04 wrz wt, 2012 1:12 pm
autor: TomekŻulu
Od lutego czisza w tym poście, więc krótko napisze : Roland bezawaryjnie się sprawuje, przyciąga wzrok i pobija kolejne rekordy! Łódź-Warszawa(Zielonka) 38min.
Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 05 lis pn, 2012 8:14 pm
autor: DJPreZes
Pięęęęęęęęękny! Masakra jaki piękny. Wnętrze późnych RG urywa głowę.
Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 05 lis pn, 2012 8:33 pm
autor: robson
TomekŻulu pisze:Właśnie z takimi myślami się bije, ale chyba nic i tak by z tego nie wyszło bo w cabrio jest dodatkowe wzmocnienie pod progami, martinopa poszerzenia raczej by niepasowały.
Można je delikatnie przyciąć i wszystko będzie OK!!
Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 06 lis wt, 2012 1:08 pm
autor: TomekŻulu
Dzięki Robson tego mi było trzeba
Roland juz zimuje a w głowie mnóstwo planów na kilka modow.
Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 06 lis wt, 2012 2:15 pm
autor: RafGentry
Tomku, ale po co modyfikować oryginalnego Garrosa z ostatniego roku produkcji? Po co poprawiać ideał?
Większe felgi są, dokładka GTI na tył też - więcej moim zdaniem mu nie potrzeba.
Pamiętaj, że nieprzemyślanymi modyfikacjami możesz łatwo obniżyć wartość swojego samochodu. Białe GTI z Krakowa sprzedało się za 8600 euro tylko dlatego, że od 1986 roku pozostało nietknięte i 100% oryginalne. Weź to pod uwagę odciskając swoje "piętno" na Garrosie

Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 10 lis sob, 2012 8:10 pm
autor: TomekŻulu
Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 23 lis pt, 2012 5:45 pm
autor: TomekŻulu
Podczas hibernacji w tym sezonie zimowym zostanie na początek zmieniony tylny układ hamulcowy z skrzypiącego bębnowego na tarczowy GTI.
Bardzo pozytywnym modem okazał się element dolotu z renault laguna I. Lepszy oddech daje wyczuwalną różnicę w osiągach i wspaniałą akustykę pracy silnika
Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 23 lis pt, 2012 8:02 pm
autor: grzesiek309
Ale patent

A zastanawiałem się jak BLOSa zamontować

Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 24 lis sob, 2012 12:48 am
autor: TomekŻulu
grzesiek309 pisze:Ale patent

A zastanawiałem się jak BLOSa zamontować


W Ex garosie miałem też ten problem, długo szukałem podobnego elementu by Blosa założyć a jak wiadomo w orginale jest to praktycznie nie wykonalne. Podobny wtrysk był montowany praktycznie we wszystkich europejczykach lat 90' a w zwłaszcza w niemcach i kombinowałem z golfa 3 zaadoptować lecz wlot skierowany był na lewą stronę

Fartem trafiłem na wartburga na motorze 1,3polo robebeszanego przez złomiarzy i problem sie rozwiązał
pomogło kawałek rury fi50 i zapomniałem że mam gaz tylko portfel miał lżej.
W obecnym pugu też fartem nabyłem ten dolot i gdyby nie to że znalazłem sie na Strażackiej całkiem przypadkiem i dostałem to gratis do innego towaru dla megane siostry to napewno został by u mnie orginalny układ dolotowy

zmiana zajeła 15 min. oczywiście kawałek rurki fi50 i stożek to już inna para kaloszy ale naprawde robi to robotę

Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 25 sty pt, 2013 12:00 am
autor: TomekŻulu
Do dzisiejszego, słusznego celu podróży Roland wybudził się na chwile z zimowego snu, przy okazji ułożyły się hamulce.
Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 25 sty pt, 2013 9:59 pm
autor: TomekŻulu
Kilku kilometrowa zimowa przejażdżka wprawiła mnie we wspaniały nastrój

, po raz kolejny P205 udowadnia że jest najlepszym antydepresantem zimowej aury i nudnych codzienności zapracowanego człowieka
A na poranną sesje nawet wpadło na chwile słońce
Tak na poważnie to muszę wymienić przednie amortyzatory, po 20 latach i 140000km pocą się i prawie trzy miesięczna kuracja na kobyłkach nie pomogła w przedłużeniu im żywota. Co polecacie ?????

w planach zapewne będą niższe sprężyny które leżą w garażu i wizualnie zrobią rewolucje, ale boje się z doświadczenia że zamienniki seryjnych czy podobnej klasy amortyzatorów wyplują się bardzo szybko. Gwint odpada

.
Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 25 sty pt, 2013 10:23 pm
autor: RafGentry
Ach, piękny ten Garros!
Zmieniaj amorki Tomku na porządne, bo za parę miesięcy chcę zobaczyć tę 205-tkę na klubowym tripie...
Re: MY J,RG,i RG cabrio
: 25 sty pt, 2013 10:32 pm
autor: BzyQ
Bilstein B4
