Strona 3 z 20
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 27 lip pt, 2012 11:36 pm
				autor: Wi205
				HideoOSW pisze:Super autko i widzę że ostro działasz:)
W moim nie mniej do zrobienia, między innymi trochę blacharki i nowy lakier również mnie czeka do położenia.
Widzę że jesteś na liście jutrzejszej imprezy w Jarocinie, kijewięc będzie okazja pogadać i zobaczyć dwa Winnery w jednym miejscu;) Pozdrawiam i do jutra 

 
Dziekuje za mile slowa.Niestety nie bede mogl sie z Wami w Jarocinie spotkac.Mialem przygode i mam stluczona klatke piersiowa.Prawie nie moge sie ruszac 

. Nadtepnym razem.
 
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 28 lip sob, 2012 8:34 am
				autor: Wi205
				UP
Jak tylko dojdę do siebie, myślę że gdzieś za 2 tyg biorę w rękę pistolet włączam kompresor i zabieram się za lakierowanie całego auta. Oczywiście tylko farba akrylowa. 
UWAGA  -poszukuję sprężyn obniżających o -30mm przód dla wersji silnikowej TU  (1.0,1.1,1.4)
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 28 lip sob, 2012 9:09 am
				autor: HideoOSW
				O to nieciekawie 

 wracaj do zdrowia.
Ja mam Jamexy -40, obczaj jak siedzi w moim temacie, jak dla mnie idealnie.
Jakies 2tyg temu sprzedawal takie Kubas w dziale sprzedam za 100zl, (chyba niesprzedał) ja swoje tez kupilem uzywki w takiej cenie, nowe mozna trafic za okolo 200-240zl...
Z nowych sa jeszcze sprezyny sparco w Rallyshopie albo podobnym widzialem w przecenie za okolo 350zl, niepamietam teraz ale poszukaj, bo pisze z telefonu i ciezko mi teraz znaleźć i wkleić linka.
Do tych jamexów przydało by sie zalozyc jeszcze twardsze amortyzatory jak koni albo kayaba agx, bo troche buja autem na dziurach, i przydal by sie stabilizator grubszy od xs,a bo w moim winnerze jest cienki jak w juniorze i troche jeszcze przechyla w zakretach... Ja w swoim pujde w to lub zaloze sanki i wachacze GTI, a wtedy sportowe amory dobrze kupic takie pod GTI, bo w GTI stabilizator mocowany jest do amortyzatora. 
Pozdrawiam
 
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 30 lip pn, 2012 8:43 am
				autor: pawel
				jak chcesz przerabiać zawias to ja mam spręzyny -30 do GTI
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 30 lip pn, 2012 10:06 am
				autor: Wi205
				pawel pisze:jak chcesz przerabiać zawias to ja mam spręzyny -30 do GTI
Dzięki za propozycję, ale te od GTI są na cięższy silnik i obawiam się ,że u mnie przód poleci max -20mm w dół. Chyba ,że się mylę i jest inaczej to proszę o sprostowanie.
Niestety mimo moich kilku krotnych prób składania oferty kupna, kolega Kubas w sprawie sprzedaży swoich sprężyn się do mnie nie odzywa 

.
 
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 30 lip pn, 2012 10:30 am
				autor: DJPreZes
				Ja mam takie -40mm: 
http://www.hamann-tuning.de/joomla_1108 ... &Itemid=80
Po zdjęciu z samochodu, wypiaskowaniu i ponownie pomalowane na niebiesko proszkiem. Miały wrócić, ale na -40mm od CTI mi się lepiej jedzie - mniejsze obniżenie mam na nich i jest sztywniejszy, a kolejny raz zmieniać mi się nie chce - za dużo roboty. Jak zainteresowany, to na PW zapraszam.
 
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 30 lip pn, 2012 11:58 am
				autor: HideoOSW
				Z tymi sprężynami GTI to chyba niezabardzo obniży bo silniki gti sa ciezkie. Nawet na forum w starych tematach bylo że TU3 idzie nawet w górę na sprężynie seryjnej z GTI.
Ze sprężynami CTI jest chyba tak samo jak w przypadku GTI.
Według mnie sztywność zawieszenia lepiej poprawić twardszym amortyzatorem i grubszym stabilizatorem.
Kubas chyba żadko bywa na forum bo mnie też nie odpisał w kwesti amorów.
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 31 lip wt, 2012 8:52 pm
				autor: Wi205
				Up.
Nabyłem drogą kupna kilka nowych dupereli do Pugiano 

. Troche elektroniko-elektryki i hamulce od 1.9 GTI.
			
				
			
 
			-  Czujnik temp. pow. dolot. i czujnik temp. na ECU. PO 20latach trzeba je wymienić, nowy silnik to i nowe czujniki :)
 		
		
		
		
			 
Czuję się już na tyle dobrze ,że chyba dam rade w weekend to wszystko powymieniać. Myślę jednak ,że zaciski zostawię sobie na przyszły miesiąc. Do odbioru w piątek mam jeszcze uszczelki pomiędzy kolektorem ssącym a przepustnicą. Zestaw zamienników kosztuje 120zł , a oryginał w ASO 5,79zł hehehe 
			
				
			
 
			-  Zaciski rozebrałem i czekają aż je wyczyszczę i pomaluję. Od razu wymienię uszczelniacze i tłoczyska na nowe.
 		
		
		
		
			  
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 05 sie ndz, 2012 2:57 pm
				autor: Wi205
				Up,
Prace nad przekładką i zestrojeniem silnika 1.4 KFT dobiegły końca z dniem 04.08.2012. Silniczek działa pięknie i na chwilę obecną po wielu trudach jakie miałem z zestrojeniem go ze starym osprzętem można uznać ,że prace na praca silnika dobiegły końca.
Poniżej wklejam link do krótkiego filmu, jaki udało mi się nagrać podczas ostatnich zmian w elektryce. Można posłuchać jak pracuje i obejrzeć jak to wszystko tam upchnąłem i rozwiązałem.
Pozdrawiam.
Film:
http://youtu.be/XCp3mirrXBY 
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 05 sie ndz, 2012 9:16 pm
				autor: Pluto
				Bardzo fajny filmik 

 
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 06 sie pn, 2012 12:15 am
				autor: Wi205
				Pluto pisze:Bardzo fajny filmik 

 
Dziękuję, to był mój debiut 

. Ciesze się ,że mogę teraz skoncentrować się już na lakierowaniu i bardziej na wyglądzie auta. Niestety w między czasie czeka mnie jeszcze wymiana zbiornika paliwa 
 
Pozdrawiam.
 
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 07 sie wt, 2012 3:51 pm
				autor: Wi205
				Up,
Dzisiaj dojechały oczekiwane laminaty od kolegi mortinop. Jeżeli będą pasować tak dobrze jak wyglądają ,to będzie naprawdę super.
W skład zestawu wchodza poszerzenia rallye i dokładki GTI przód i tył. Za tydzień zaczynam lakierować samochód w związku z tym wszystko przyszło w samą porę.
Poniżej zdjęcie zestawu:
			
				
			
 
			-  Poszerzenia rallye i dokładki GTI przód i tył
 		
		
		
		
			  
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 07 sie wt, 2012 11:51 pm
				autor: Pluto
				Ciekawie będzie w tym setupie wyglądać
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 10 sie pt, 2012 11:18 am
				autor: Wi205
				Up.
Przyjechały kolejne części. Tym razem do zamocowania alternatora za silnikiem, tak aby zrobić z przodu miejsce na pompę wspomagania. Jest prawie wszystko, poza wspornikiem napinacza, ale ten już jedzie do mnie i w poniedziałek powinien być na miejscu.
			
				
			
 
			-  Klamoty do przełożenia alternatora za silnik (między przegrodę czołową a silnik)
 		
		
		
		
			 
PS.Dzisiaj wymieniam zbiornik paliwa, mam nadzieję ,że kupiłem właściwy i wszystko się uda.
 
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 11 sie sob, 2012 8:21 am
				autor: Wi205
				Up
Zbiornik paliwa wymieniony. Nie mam niestety relacji fotograficznej z całej operacji, ale sprawa była dosyć prosta.
Pozdrawiam.