Strona 3 z 4

: 18 sty wt, 2005 2:52 pm
autor: majpio
wiem że się wpinają nawet u nas ktoś to na forum robił ale nie pamiętam kto podpinali mu w serwisie puga 1.1 pod komp.Nie pamiętam kto to był.Pamiętam jedynie że byl to czerwony pug jednego z forumowiczów bodajże ariela czy jakoś tak jego nick brzmiał!

: 18 sty wt, 2005 3:41 pm
autor: Mav309
Kaktus pisze:A podlaczaja?

Moze wpinaja sie w kazdy czujnik z osobna...
Albo maja przelotke pomiedzy wtyczke a kompa...
A co do wtyczki np. w 309 do 88 nie bylo wtyczki, po 88 byla (sprawdzalem u kumpla '88 xu9ja jetronic JEST a u mnie '87 NIE MA :()

: 21 sty pt, 2005 4:44 pm
autor: Marshal
Ja mam TU3 na monowtrysku i ostatnio bylem podpinany pod kompa bez problemow. Zielona wtyczka tak jak chlopaki mowia znajduje sie po prawej stronie w okolicach akumulatora. Wczesniej bledy mialem zczytywane na podstawie mrugniec lampki stop. Takze obie metody dzialaja. Dodam, ze moje autko jest z konca 1990r.

: 02 mar śr, 2005 1:22 pm
autor: cyborg
nie wiem majpio czy cie to jeszcze interesuje, ale ja ostatnio zczytywalem u siebie pamiec wiec moge ci powiedziec jak to sie robi

: 04 mar pt, 2005 11:53 am
autor: IGI
polecam ksiazke Auto Poradnik "wtrysk benzyny"tam wszystko jest o kodach do kazdego samochodu

: 04 mar pt, 2005 4:00 pm
autor: tomek
nawet w starym dieselu '84 miałem kostke na pokrywie rozrzadu, i wcale nie wisiała luzem, była nawet dosc solidnie przymocowana!

: 14 mar pn, 2005 4:01 pm
autor: powerhorse
Faktycznie wszystko znajduje sie w ksiązce "sam naprawiam" na 74 stronie sa kody. jest tez wszystko wyjasnione jak to trzeba robic. Chociaz tak jest wyjasnione ze ja tuman nie rozumiem :/

: 15 mar wt, 2005 2:06 pm
autor: cyborg
to proste jak sznurek w kieszeni!podpinasz kawalek przewodu do gniazdka diagnostycznego, siadasz za kolko, wlaczasz zaplon i dotykasz ten przewod na ok. 3 sekundy do masy (np do tego ocynkowanego kolka do zamykania drzwi po lewej za plecami). wtedy ta kontrolka diagnostyczna komputera na desce rozdzielczej (zolto-pomaranczowa) powinna mignac jeden raz i za chwilke dwa razy. to oznacza kod 12 czyli poczatek odczytu. nastepnie znowu stykasz kabelek z masa na 3 sekundy i znowu lampka mrugnie kilka razy dla liczby dziesiatek i za chwile dla liczby jednosci. jesli nie masz uszkodzen to nastepnym kodem bedzie 11 czyli koniec odczytu.powodzenia!

Re: kody usterek!

: 01 lip wt, 2008 4:11 pm
autor: Ceballos
tak wlasnie sie robi:)Ale na wlaczonym silniku czy na zaplonie??

Re: kody usterek!

: 01 lip wt, 2008 4:39 pm
autor: dzikson
Wystarczy na zapłonie, włączony silnik nie jest tu konieczny.

Re: kody usterek!

: 02 lip śr, 2008 3:00 pm
autor: Ceballos
Aha ...U mnie jest tak ze kontrolka pali sie na zaplonie i kilka sekund po odpaleniu...W trakcie jazdy nie mruga...Czy tak powinno byc czy palaca sie kontrolka informuje o jakims trybie awaryjnym??

Re: kody usterek!

: 02 lip śr, 2008 3:11 pm
autor: DJPreZes
Powinno byc tak jak napisales.

Re: kody usterek!

: 02 lip śr, 2008 3:29 pm
autor: Ceballos
To bardzo sie ciesze. Duzo przeszlismy Ja i Roland:)

Re: kody usterek!

: 17 kwie wt, 2012 7:16 pm
autor: majkel
Panowie, jedno pytanie, szukałem tego gniazda i znalazłem małą zieloną "wtyczkę" pod zbiorniczkiem płynu spryskiwaczy. Wygląda jakby miała 3 wejścia ale blaszki styków są 2. Czy to jest właśnie to gniazdo o którym mówicie?

a i jeszcze jedno, jak już wykryje te usterki to one same się kasują, czy to jest dla mnie tylko informacja co jest niesprawne?

Re: kody usterek!

: 17 kwie wt, 2012 8:56 pm
autor: krzyska
majkel pisze:Panowie, jedno pytanie, szukałem tego gniazda i znalazłem małą zieloną "wtyczkę" pod zbiorniczkiem płynu spryskiwaczy. Wygląda jakby miała 3 wejścia ale blaszki styków są 2. Czy to jest właśnie to gniazdo o którym mówicie?

a i jeszcze jedno, jak już wykryje te usterki to one same się kasują, czy to jest dla mnie tylko informacja co jest niesprawne?
Powodzenia życzę w zczytywaniu kodów tą wtyczką :wink:
A na poważnie to wtyczkę od diagnostyki kompa masz przy prawym kielichu amortyzatora, tuż przy/za/obok/koło zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego, też zielona.
Kolega cyborg parę postów wyżej łopatologicznie wyłożył jak odczytać/kasować kody/błedy.