Strona 3 z 3
					
				Re: Odbudowa 1,9 GTi
				: 02 paź czw, 2014 12:35 am
				autor: duży gti
				Początkowo jakimś płynem do prania ale że nie dawał rady wszędzie dobrze doczyścić wypróbowałem pastę bhp. Efekt był dobry więc cała reszta też została nią potraktowana. Pasta chyba wurtha.
			 
			
					
				Re: Odbudowa 1,9 GTi
				: 02 paź czw, 2014 12:37 am
				autor: fila1223
				rozumiem ze najpierw wcieranie a potem odkurzanie pasty 

 
			 
			
					
				Re: Odbudowa 1,9 GTi
				: 02 paź czw, 2014 12:44 am
				autor: duży gti
				Szorowanie szczotą potem płukanie odkurzaczem czystą wodą
			 
			
					
				Re: Odbudowa 1,9 GTi
				: 02 paź czw, 2014 8:01 pm
				autor: grzesiek309
				Pasta do rąk daje radę 

 Sam często myję nawet elementy wnętrza 

 
			 
			
					
				Re: Odbudowa 1,9 GTi
				: 14 lis pt, 2014 2:18 am
				autor: duży gti
				
			 
			
					
				Re: Odbudowa 1,9 GTi
				: 14 lis pt, 2014 10:51 am
				autor: Alimantado
				Rzeczywiście kawał dobrej roboty już za Tobą.  

 
			 
			
					
				Re: Odbudowa 1,9 GTi
				: 14 lis pt, 2014 6:43 pm
				autor: grzesiek309
				Z tym podkładem to niezła wtopa. Osobiście zdarłbym go do zera, bo nie wiadomo jak się później zachowa. Może pękać, łuszczyć się, lub "ważyć" się przy kolejnej warstwie.
Chińska maszynka do zarabiania przewodów to faktycznie badziew. Mam taką samą i też mi się ułamała końcówka. Zdolny ojciec wytoczył nową pod bolec z wiertła 

 Nie do połamania, ale niewygodnie się tym robiło. Ostatnio kupiłem nowe końcówki jonesswaya(są na allego) po około 5zł i jak po kilku użyciach jeszcze żyją 

 Ciekawe jak długo.
Daj linka do tych konektorów 

 Sam nie mogłem dobrać żadnych do oryginalnych wtyczek. 6,3mm są za duże, 4,8 za małe 
 
Dodam tylko, że do kostek przekaźników idealnie pasują właśnie 6,3mm z zabezpieczeniem, a do kostek boscha od kostek iso od radii 
 
Powodzenia w dalszych pracach 

 
			 
			
					
				Re: Odbudowa 1,9 GTi
				: 14 lis pt, 2014 7:20 pm
				autor: duży gti
				Z podkładem jakby się coś złego działo to już by go nie było ale problemu nie ma. Jedyna różnica była w czasie wysychania, szlifował się dość dobrze więc zostaje tak jak jest. Co do konektorów to namierzyłem te które znajdują się w kostkach przepływomierza, kilku czujnikach i przy wtryskiwaczach. Ich handlowa nazwa to JPT-F280, u tego samego sprzedawcy dostępne są też kostki dwu i trzy pinowe. Pozostałych konektorów niestety nie znalazłem jakby ktoś znał handlową nazwę konektorów znajdujących się w kostkach masy to proszę o info.
http://allegro.pl/konektor-zenski-jpt-f ... 79352.html
 
 http://allegro.pl/wtyczka-jpt-2-pinowa-i4800009635.html 
			 
			
					
				Re: Odbudowa 1,9 GTi
				: 14 lis pt, 2014 7:40 pm
				autor: grzesiek309
				To są konektory do kostek typu bosch 

 Do nich pasują właśnie konektory od kostek iso i są nawet tańsze.
Problem jest właśnie ze znalezieniem konektorów do fabrycznych peugeotowych kostek(m.in. do masy). Kiedyś przymierzałem w jednym sklepie kilkanaście różnych konektorów stricte przeznaczonych do konkretnych marek i żaden nie pasował. Ach ci Francuzi 

 
			 
			
					
				Re: Odbudowa 1,9 GTi
				: 16 lis ndz, 2014 12:28 pm
				autor: Orfister
				Ogromny szacunek i podziw za moc prac włożonych w to auto...ale zastanawia mnie jedno...czy rozsądnym było remontować zawieszenie, ( mam konkretnie na myśli łożyska w kolach ) a potem katować je obciążeniem około pół tony na każde koło ?
			 
			
					
				Re: Odbudowa 1,9 GTi
				: 18 lis wt, 2014 1:17 am
				autor: duży gti
				Przy wadze rozbebeszonej 205 poniżej 800 kilo aż takiego obciążenia na koła nie było. Poza tym spora część masy była rozłożona na belki z przodu i z tyłu samochodu.