Strona 3 z 6
: 17 mar czw, 2005 9:27 pm
autor: Para
- jedyny minus to chyba taki że juz ich nie produkują

: 17 mar czw, 2005 10:18 pm
autor: TOMBIKE
+ 14 (?) lat w praktycznie niezmienionej formie, co swiadczy tylko jak udany to był model
: 20 mar ndz, 2005 9:33 am
autor: Ramzes
Plusy i Minusy z książki ''Samochody Świata 1992'' :
+ ekonomiczność, wygoda obsługi, sprzedaż, osiągi w czasie jazdy
- wsiadanie z tyłu,(trzydrzwiowy) siedzenie przednie(wersje podstawowe), bagażnik
Plusy i Minusy z książki ''Samochody Świata 1991'':Minusy w tej książce są takie same jak w następnej ale plusy są troszke inne mianowicie
+ ergonomiczność, wydajność, osiągi, odsprzedaż
wsjo:)
: 20 mar ndz, 2005 10:26 am
autor: JoT_JoT
w auto katalogu rok 94
+komfortowe resorowanie, dobre wykończenie, oszczędne silniki,
-bez wspomagania ciężko pracujący układ kier, ciężko włączające sie biegi, na wysokich obrotach głośno pracujące silniki, trudny dostęp do tylnych siedzień (wersja 3D)
: 20 mar ndz, 2005 8:55 pm
autor: DJPreZes
Nie mam zamiaru obrazac nikogo kto ma wersje 5d. Tylko mowie, ze mi sie nie podoba...chyba nie musi, co?
: 20 mar ndz, 2005 11:43 pm
autor: TOMBIKE
- trzeszczące plastiki
- zbyt krótkie przełożenia w wersji 1.4 (dla niektórych plus bo auto ma kopa)
- słaby (bardzo) poziom wyciszenia auta
: 21 mar pn, 2005 9:17 am
autor: Pieraś
ja mam 5d i sie nie obrazam bo 3d jest ladniejsze ale 5d praktyczniejsze
- zbyt glosna praca silnika, dla mnie prawie jak diesel

: 21 mar pn, 2005 11:14 am
autor: siwyalf
Ja to zrobie tak (opis 1.9 Gti) :
+/- zawieszenie bdb, ale nie na nasze drogi (na nasze drogi nie ma dobrego zawieszenia)
+/- duzy szyberdach - dla jednych frajda dla drugich za slaba sztywnosc nadwozia
+ jak dla mnie kultowe auto ze swietna hisotria rajdowa
+ silnik (1.9GTi) przyspieszenie, elastycznosc, spalanie, dostepnosc czesci
+ tylna belka (pod warunkiem, ze sie dba (mozliwosc regulacji wysokosci zawieszenia)
+ fotele kubly
+ czytelna deska
+ fantastyczna sylwetka
+ trzymanie w zakretach
- obrzydliwe deski w kolorze szarym (sorki wszystkim, ktorzy maja szara deske)
- za daleko do radia
- wytrzymalosc material foteli (jesli nie sa w polskorze)
- nieprzyjermny dzwiek silnika (to nie subaru

)
- niezbyt duzy bagaznik (swojego sprzedalem, bo mi sie wozek dzieciecy nie miescil

)
- kusi zeby sie ze wszystkimi scigac
- kupic w bdb stanie graniczy z cudem
- wysoka cena w Niemczech
- podbno szwankuje elektryka (mi sie nie zdazylo)
- dostep do silnika i skrzyni biegow
Jest tegop wszystkiego od groma. Jak w kazdym samochodzie jest zajebiscie duzo + i -.
: 21 mar pn, 2005 11:26 am
autor: bipi
++ kultowe auto, na stałe zapisał się w historii, nie ma żadnej encyklopedii żeby go nie było!!
++ nie da się nim po prostu jechać
++ bardzo wytrzymały, słyszałem o modelach po dachowaniach i czołówkach z całą rodzina na pokładzie - nikomu nic się nie stało.
-- najdziwniejsze usterki
-- dość drogie części
-- utrudnieniem jest określenie typu, silnika itd.
-- ciężko o częśći do tuningu karoserii
: 21 mar pn, 2005 4:09 pm
autor: Para
no i jak z tą gazetką ???
: 21 mar pn, 2005 4:34 pm
autor: Ferguss
Już dawno wydrukowana. A z powodu braku zdecydowania naszych klubowiczów... wydrukowano artykuł o kultowym VW Golf 2

: 21 mar pn, 2005 4:44 pm
autor: Ramzes
zajebiscie - Auto Wsi wygrywa

: 22 mar wt, 2005 7:38 pm
autor: Para
Ferguss pisze:Już dawno wydrukowana. A z powodu braku zdecydowania naszych klubowiczów... wydrukowano artykuł o kultowym VW Golf 2

ta nie pierd&%& ???????
: 22 mar wt, 2005 7:43 pm
autor: JoT_JoT
Para pisze:Ferguss pisze:Już dawno wydrukowana. A z powodu braku zdecydowania naszych klubowiczów... wydrukowano artykuł o kultowym VW Golf 2

ta nie pierd&%& ???????
Oj Ferguss Ferguss coś czuje że ten Twój żart to zbytnio na poważnie brany.

:D
P.S. Misiek a co to w ogóle ma być za gazeta i kiedy można sie spodzewać publikacji
: 22 mar wt, 2005 7:52 pm
autor: Ferguss
Spokojnie Para... nie stresuj się - to żart był
