Strona 3 z 4
: 24 lut wt, 2004 10:32 pm
autor: wojba
na kolektorze jest wlasnie taka czarna puszka prowadzi do niej przewod od aparatu zaplonowego, taki sam jak przewód WN
: 25 lut śr, 2004 12:59 am
autor: Piweł
He he ta czarna puszka to cewka zapłonowa a ten przewód to faktycznie WN, i w dodatku zaryzykowałbym twierdzenie, że ten przewód idzie raczej od tej puszki do aparatu (a dokładniej rzecz biorąc do rozdzielacza zapłonu, bo to już nie jest w pełni aparat).
Pozdr
Piweł
: 27 lut pt, 2004 4:17 pm
autor: tomb
Chłopaki co wy na kolektorze dolotowym macie cwekę zamontowaną?????
Jakaś niezła przeróbka?
Co oznacza WN?
Bo jakoś nie chce mi się wierzyć ze to cewka?
Bo jak tak, to ktoś nieźle nagrzebał
Pozdro
Tomek
: 27 lut pt, 2004 5:06 pm
autor: Kaktus
Tomb - byly modele gdzie cewka byla na kolektorze ssacym.
A WN to przewody Wysokiego Napiecia.
: 02 mar wt, 2004 8:02 am
autor: tomb
Witam!
W życiu nie widziałem takiego, ale skoro mówicie to tak musi być.
Macie jakieś zdjęcie takiego silnika? Chetnie bym zobaczył
Pozdrowienia
Tomek
: 02 mar wt, 2004 3:22 pm
autor: ZoNNk
była taka wersja a cewka a kolektorze i były tez z ruznym umiejscowieniem alternatora raz mocno z dołu raz mocno u gury
: 02 mar wt, 2004 3:28 pm
autor: Mav309
ZoNNk pisze:była taka wersja a cewka a kolektorze i były tez z ruznym umiejscowieniem alternatora raz mocno z dołu raz mocno u gury
bo te u gory mialy wspolny naped z pompa wspomagania ukl. kierowniczego...
: 21 lip śr, 2004 12:51 pm
autor: Kubski
Temat jeszcze raz powraca

Wg mojego nr VIN VF320CD620...... oraz symbolu na silniku D6B wynika, że mam silnik 130KM, czyli ten bez katalizatora (
http://gti.peugeot205.pl/dane.htm), a wg
http://www.205gti.com/main_uk.htm wynika, że jest to silnik XU9JI (102/105KM montowany chyba tylko w CTI). A u mnie katalizator jest (sonda lambda też)! Poza tym na prawym błotniku w komorze silnika znalazłem naklejkę z jakimiś numerami a pod nimi XU9JAZ 91 (czyli oznaczenie silnika 122KM z 1991r?). Dodam, że furka jest z 87roku. Tak jest przynajmniej w papierach... Czy u Was też jest taka naklejka?
: 21 lip śr, 2004 1:21 pm
autor: Ninja
Moze ten twoj to skladak? Bo wedlug roznych zrodel ten silnik XU9JAZ pojawil sie dopiero pod koniec '88 roku, wiec jak twoj moze byc z '87?
: 21 lip śr, 2004 2:08 pm
autor: Kubski
No właśnie. A mój jest '87, przywieziony w '97 ale nie był rozkładany. A ten napis XU9JAZ 91 jest na takiej papierowej naklejce na błotniku obok mocowania amorków. A wg VINu i symbolu na silniku D6B wynika, że to XU9JA lub XU9JI (zależnie od źródła). Więc nie wiem o co chodzi, bo jest jeszcze ten katalizator. Czy były XU9JA z katem?
: 21 lip śr, 2004 2:46 pm
autor: Ninja
Sa takie mozliwosci:
- masz XU9J1 (one mialy katalizator i z tego co wiem nie tylko w CTI je montowali) i nie zawracasz sobie glowy papierowa nalepka
- papierowa nalepka nie klamie - masz skladaka z XU9JAZ pod maska (albo to nie skladak tylko jest jakis blad w papierach)
A jak te silniki rozroznic tak poprostu otwierajac maske to ja ci nie powiem bo pojecia bladego nie mam.
O XU9JA z katalizatorem to przyznam sie ze jeszcze nie slyszalem

.
: 21 lip śr, 2004 10:20 pm
autor: samer
Daj fotki spod maski. jedno ogulne, drugie zblizenie na przeplywomierze , pozniej na przepustnice.
Pozdro
: 22 lip czw, 2004 7:40 pm
autor: Kubski
Hej! Jak mogę wrzucić te fotki na forum? Jesli się nie da, to czy mogę Ci podesłać na mail'a? Tylko podaj adres (mój:
kubski@wp.pl). Thx
: 23 lip pt, 2004 12:31 am
autor: silencer
Tej roznicy i tak zabardzo przeciez niepoczujesz, a znajac zycie to jaki by niebyl i tak bedzie juz mial okolo 100KM (albo mniej)
: 08 lip ndz, 2007 9:31 am
autor: smug
Powiedzcie mi co ja mam i co mam zrobic zeby to chcialo jezdzic?
W gentry powinien byc xu9j1 z katem,sonda,kompem lu-jetronic i nie wiem czym jeszcze.
Gdy chcielismy podmienic z 205mi16 glowice,ktora jest na 100%od Gentry okazalo sie ze mam wpierdzielony inny silnik oznaczony d6b czyli xu9ja(ma wklesle tloki, plytkie komory spalania w glowicy, wieksze zawory).
Co rodzicie poza zlomowaniem?
Mi sie wydaje ze na wiazce od *j1 nie mialo prawa to dzialac jak nalezy.Te silniki chyba maja tez rozne walki rozrzadu...
