Strona 3 z 5

: 07 kwie pt, 2006 3:46 pm
autor: Banita
Przecinak pisze:
woocash pisze:obawiam sie że "zwykła, codzienna" jazda p 205 z 200 KM pod maską byłaby.... hemm uciążliwa dla kieszeni, jak i dla nerwów :twisted:
Zamiast 10-11L moze 13-14
to zalezy jak osiagnieto te 200km -jezeli ten silnik dalej jest wolnossacy to wcale moze nie byc tak pieknie...

: 07 kwie pt, 2006 3:48 pm
autor: GONZO
dysponuje ktoś fotkami takiego swapa ?? chodzi o turbo bo zastanawiam sie czy dmuchawa sie zmieści :roll:

muszę poszukać w necie o podkręcaniu tych jednostek bo to ciakawa alternatywa dla miga ,czy w 406 też były te silniki ??

: 07 kwie pt, 2006 3:51 pm
autor: Banita
jaka dmuchawa?? masz 2 -jedna wewnatrz, a druga przed chlodnica

: 07 kwie pt, 2006 4:19 pm
autor: GONZO
turbospręzarka 8)

: 07 kwie pt, 2006 6:22 pm
autor: Przecinak
Banita pisze:
Przecinak pisze:
woocash pisze:obawiam sie że "zwykła, codzienna" jazda p 205 z 200 KM pod maską byłaby.... hemm uciążliwa dla kieszeni, jak i dla nerwów :twisted:
Zamiast 10-11L moze 13-14
to zalezy jak osiagnieto te 200km -jezeli ten silnik dalej jest wolnossacy to wcale moze nie byc tak pieknie...

wydawalo mi sie ze rozmawiamy o silniku z turbo czego juz nie pisalem, dobrze ze inne watpliwosci wyjasnilem w nawiasach 8) :D

: 07 kwie pt, 2006 6:29 pm
autor: Banita
8V powino sie zmiescic - w koncu TD to tez XU9 -w razie problemow zawsze mozna podklepac grodzie z 16 moze byc troche trudniej... -nie sadze, zeby fotki pomogly- to trzeba pomierzyc
Przecinak pisze: wydawalo mi sie ze rozmawiamy o silniku z turbo
fakt -bije sie w piers _O_

: 07 kwie pt, 2006 7:04 pm
autor: Przecinak
z turbina wchodza na bank oba modele.

W galerii 205MI16 jest wrzucony artykul o 205 z silnikiem 8V TURBO o mocy cos ok 245KM.

: 07 kwie pt, 2006 8:47 pm
autor: GONZO
to dobre wieści , więc zaczynam szukać silnika :) turbo oczywiście :twisted:

: 08 kwie sob, 2006 1:26 am
autor: Przecinak
GONZO pisze:to dobre wieści , więc zaczynam szukać silnika :) turbo oczywiście :twisted:
Budget:
Silnik to 2000 - 3000 ze wszystkim + drugie tyle z zapasem 1000zl zeby wsadzic a jak chcesz miec wiecej niz seria to mnozysz to minmum x 2 :)

Zycze powodzenia bo bedziesz chyba 1 w polsce ;)

: 08 kwie sob, 2006 11:39 am
autor: Marin205
Przecinak pisze:
woocash pisze:obawiam sie że "zwykła, codzienna" jazda p 205 z 200 KM pod maską byłaby.... hemm uciążliwa dla kieszeni, jak i dla nerwów :twisted:
Zamiast 10-11L moze 13-14 wiec jak kogos stac na zrobienie auta 200KM to chyba na te 3 litry wiecej tez. (spokojna jazda na codzien zeby ktos nie wyskoczyl ze 30 - 40l)
A co nerwow to chyba kazdym autem szybka jazda jest nerwowa i praktycznie kazdym da sie spokojnie jezdzic.

Wiec teza raczej nieprawdziwa.

Ja czasami przy dynamicznej jeżdzie (bez wariactw) mam 10,5 średnią na cały bak , a mam tylko 1,4 bez turbiny - 1.9 nawet nie wiem w jak dobrym stanie nie zejdzie wg moich przypuzczeń poniżej 12 a raczej 13-14 na sto

: 08 kwie sob, 2006 12:09 pm
autor: Banita
Marin205 pisze: 1.9 nawet nie wiem w jak dobrym stanie nie zejdzie wg moich przypuzczeń poniżej 12 a raczej 13-14 na sto
mylisz sie -srednia mam kolo 10 na miescie przy dosc dynamicznej jezdzie :wink:

: 08 kwie sob, 2006 12:15 pm
autor: moralez
Marin205 pisze: Ja czasami przy dynamicznej jeżdzie (bez wariactw) mam 10,5 średnią na cały bak , a mam tylko 1,4 bez turbiny
tzn ze masz cos zj....
pod maska mam 1,4 na wytrysku, generalnie wolno nie jezdze i gdy samochod mi bral 9 l lpg przy sredniej predkosci 100km to zaczynalem sie obawiac ze cos jest nie tak 8)
a gdyby wciagal 10,5 etyliny to wolalbym kupic gti 8)7

: 08 kwie sob, 2006 12:29 pm
autor: Marin205
widzisz masz swoje 1,4 na wtrysku a ja mam swoje na gażniku - 75 KM na wtrysku i 84 KM na gażniku (fakt łożyska mają już opory i dawno nie regulowałem gaźnika) - ale tyle palił na mrozach w zimie - jak go już z garażu wyciągnąłem i wolałbym GTI - nawet oglądałem ostatnio MiamiBlue z krakowa - ale stan był opłakany

: 08 kwie sob, 2006 12:33 pm
autor: Banita
mi na mrozach 11 bral 8)

: 08 kwie sob, 2006 9:59 pm
autor: GONZO
różnice pomiędzy pojemnościami i spalaniem najlepiej odczułem jak się przesiadłem ze scorpio cosworth 2,9 litra aut. na takie samo scorpio ale 2.3 litra aut .
w mieście cosworth palił około 14/100 a 2,3l 13/100 :roll:
na trasie przy 160 km/h cosworth 10,5/100 a 2,3 14,5/100

większe silniki sie poprostu mniej męczą i nie trzeba ich wysoko kręcić dla uzyskania dynamiki , oczywiście znacznie fajniej sie jeżdziło cosworthem :twisted: