Strona 21 z 26

Re: 205 Dimma projekt

: 02 sty czw, 2014 2:11 pm
autor: xtrack
tak...ostatnio nam sie powodzi ale jestesmy zbyt skromni aby sie chwalic

Re: 205 Dimma projekt

: 06 sty pn, 2014 1:01 pm
autor: operatorbazooki
Będzie jakiś onboard? :Y

Re: 205 Dimma projekt

: 06 sty pn, 2014 1:30 pm
autor: buniooo
Bedzie, co ma nie byc :D

Re: 205 Dimma projekt

: 07 sty wt, 2014 11:54 pm
autor: xtrack
.

Re: 205 Dimma projekt

: 08 sty śr, 2014 12:59 pm
autor: PrezesBednarz
Dacie tą tablice w normalnym miejscu? Ja wiem, że przysłania, ale czy aż tak mocno? Ewentualnie mniejsza z tworzywa...

Re: 205 Dimma projekt

: 08 sty śr, 2014 3:29 pm
autor: HideoOSW
Mniejszą z tworzywa to sobie można na zawodach założyć, na ulicy będzie mandat. Autko zacne _O_ :Y

Re: 205 Dimma projekt

: 08 sty śr, 2014 4:05 pm
autor: PrezesBednarz
na zawodach to można sobie tablice wyrzucić.

Re: 205 Dimma projekt

: 08 sty śr, 2014 7:39 pm
autor: xtrack
PrezesBednarz pisze:Dacie tą tablice w normalnym miejscu? Ja wiem, że przysłania, ale czy aż tak mocno? Ewentualnie mniejsza z tworzywa...
to co dla Ciebie jest normalne, dla mnie moze byc nienormalne....to auto nie toleruje normalnych rozwiazan...dlatego juest jakie jest

Re: 205 Dimma projekt

: 09 sty czw, 2014 3:50 pm
autor: Martinoo
a grill w czarnym kolorze zostaje?

Re: 205 Dimma projekt

: 09 sty czw, 2014 4:10 pm
autor: operatorbazooki
Walić grill, miał być onboard! Chcę zobaczyć jak to zapi.....la :twisted:

Edit: Pardon, zapomniałem że będzie strojona dopiero 11tego stycznia na torze... Podpinam się więc do pytania - czarny gril zostaje? ;>

Re: 205 Dimma projekt

: 09 sty czw, 2014 10:02 pm
autor: buniooo
.

Re: 205 Dimma projekt

: 09 sty czw, 2014 10:16 pm
autor: PrezesBednarz
xtrack pisze:
PrezesBednarz pisze:Dacie tą tablice w normalnym miejscu? Ja wiem, że przysłania, ale czy aż tak mocno? Ewentualnie mniejsza z tworzywa...
to co dla Ciebie jest normalne, dla mnie moze byc nienormalne....to auto nie toleruje normalnych rozwiazan...dlatego juest jakie jest
A ja bym proponował trochę spuścić ciśnienia. Na skalę PL robicie to i owo i nie można wam odmówić ani doświadczenia ani zaplecza, ale na Boga nie trzeba od razu traktować innych jak debili.

Jest jeszcze jedna rzecz, know how wiem droga sprawa, ale nie trzeba co chwile odpowiadać, że "nie powiem jak to jest zrobione bo to moje tylko i koniec, jak chcesz to Ci to zrobię za taczkę dolarów".
Za granicą nikt nie ma jakiś specjalnych problemów z pokazywaniem zdjęć i dyskusją. A jak tak, to patentować, płacić za przewód patentowy po 50tyś, opłacać co rok patent i sprzedawać faktycznie za taczkę hajsu.

Auto ciekawe i śledzę wątek od początku, szkoda, że przycichł wątek z Munirowym CTI, szanuje Waszą robotę widzę jak jest to czysto robione i bez półśrodków co mi się podoba. Jedyna rzecz to ten właśnie lekki niesmak w kwestii podejścia do innych.

[GOOD MODE]
Teraz trochę ja się dowartościuje:
Pisałem to ja człowiek z tytułem inżyniera silników spalinowych.
[/GOOD MODE]

Re: 205 Dimma projekt

: 09 sty czw, 2014 11:22 pm
autor: xtrack
PrezesBednarz pisze:
xtrack pisze:
PrezesBednarz pisze:Dacie tą tablice w normalnym miejscu? Ja wiem, że przysłania, ale czy aż tak mocno? Ewentualnie mniejsza z tworzywa...
to co dla Ciebie jest normalne, dla mnie moze byc nienormalne....to auto nie toleruje normalnych rozwiazan...dlatego juest jakie jest
A ja bym proponował trochę spuścić ciśnienia. Na skalę PL robicie to i owo i nie można wam odmówić ani doświadczenia ani zaplecza, ale na Boga nie trzeba od razu traktować innych jak debili.

Jest jeszcze jedna rzecz, know how wiem droga sprawa, ale nie trzeba co chwile odpowiadać, że "nie powiem jak to jest zrobione bo to moje tylko i koniec, jak chcesz to Ci to zrobię za taczkę dolarów".
Za granicą nikt nie ma jakiś specjalnych problemów z pokazywaniem zdjęć i dyskusją. A jak tak, to patentować, płacić za przewód patentowy po 50tyś, opłacać co rok patent i sprzedawać faktycznie za taczkę hajsu.

Auto ciekawe i śledzę wątek od początku, szkoda, że przycichł wątek z Munirowym CTI, szanuje Waszą robotę widzę jak jest to czysto robione i bez półśrodków co mi się podoba. Jedyna rzecz to ten właśnie lekki niesmak w kwestii podejścia do innych.

[GOOD MODE]
Teraz trochę ja się dowartościuje:
Pisałem to ja człowiek z tytułem inżyniera silników spalinowych.
[/GOOD MODE]
do konca nie rozumiesz tego co chciałem przekazac...wcale nie chodzi o pieniadze czy niechec dzielania sie informacjami na tematy pewnych rozwiazan(zapytaj sie slavko, michałagti, wujekmichcio, bananowiec,ja2nek, sekator i wiele innych osob z forum z ktorymi mam kontakt bezposredni badz telefoniczny jak wyglada dzielenie sie opiniami, wiedza czy poprostu normalna rozmowa)
dla mnie rozmowa o grilu tablicy rejestracyjnej czy rozważanie na temat zakladania halogenow na dachu, zderzaku czy w bagazniku jest poprostu smieszne...i na głupie pytania głupio odpowiadam... a to ze niektorzy nie rozumieja pewnych zaleznosci to juz nie moja sprawa i nie moj problem...przynajmniej nieczuje sie zaklopotany z tego powodu...
nigdy nikomu nie odmowiłem pomocy know-how...zdaje sobie sprawe ze wiedza to nie wszytko i niektore rzeczy nie sa do wykonania w cieple domowego zacisza, oprocz tego same potrzebne czesci np do zamiany kąta tylnych kół sa dosc kosztowne i malo kto da 1500 zł za troche stali...
wydaje mi sie ze wiekszosc kwasów wynika z tego ze niewiele osob do konca zdaje sobie sprawe do czego pewne modyfikacje maja słuzyc...ale nie bede teraz przepisywał wikipedi, i na chama pokazywal jaki to jestem fajny chłop.

apropo wykształcenia...
ja tez jestem po studiach i mam jakis tam tytuł i doszedłem po tej całej "szkole" do jednego wniosku
wykształcenie to jedno a wiedza to drugie



prosze o nie robienie cyrku z tego tematu bo ogranicze sie tylko do dodawania zdjec

Re: 205 Dimma projekt

: 09 sty czw, 2014 11:38 pm
autor: PrezesBednarz
To jeszcze ja powiem jedno i kończymy tak apropos wykształcenia.
Można studiować i studiować. Ja zrobiłem jeden tytuł, robię teraz drugi i powiem jedno, gdyby nie to, że siedzę w tym i orientuje się z zamiłowania w temacie właśnie podobnym do Twojego, to bym tego nie skończył, bo wiele było rzeczy, które totalnie nie były na temat. Każdy może mieć tytuł, wystarczy wysiedzieć i się wyuczyć. Gdyby właśnie nie zainteresowania, pewnie studia byłyby inne.

Niestety ja w ten sposób odbieram wasze słowa, jako nie dzwoniący, a po cichu czytający forum. Jak powiedziałem szacun za robotę jest. Auto pokazujecie na końcówce, więc o niuanse człowiek pyta. Powiedziałeś, że auto ma jeździć a nie wyglądać, to więc po co ta buda dimmy?, po co przespawywanie dachu? przecież pleksa też by dała radę, a aż tak wielkiego ciśnienia na masę nie macie, no bo do urwania jeszcze jest pare kg, więc potrzeby totalnej wydmuchy z dziurami nie było.

Tak więc, auto ma też wyglądać, skoro ma wyglądać, to i grill w kolorze i sensowniejsze miejsce na blachę na pewno by pomogło.

PS. Luz na majtkach i nie spinaj, że jak będzie syf to będziesz tylko wrzucał fotki, no bo znów, wychodzi właśnie takie postrzeganie mimo wszystko jako gbura, który robi łaskę, że wstawia. Wstawiasz, bo chcesz, ale ludzie też są łakomi na taki kąsek i chcą go oglądać i mimo wszystko wiedzieć jak i z czym to się je, po polsku, a nie oglądać zagraniczne fora.

Pozdro

Re: 205 Dimma projekt

: 10 sty pt, 2014 11:44 am
autor: xtrack
jest to moja ostatnia wypowiedz nie zwiazana z projektem...na pytania typu kolor grilla czy miejsce mocowania tablicy , nie odpowiadam, nie jest to moje auto i nie poczuwam sie do kreowania jego wizerunku....jestem tylko od realizacji. wszelkie pytania prosze kierowac do Leona....

aaaa, prosze o nie pisanie postów po spozyciu alkoholu

dziekuje
Michał