Strona 22 z 28

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 12 paź sob, 2013 1:51 pm
autor: Martinoo
pieknie wykonana gałeczka

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 29 paź wt, 2013 6:48 pm
autor: Agata_RG
W dniu dzisiejszym auto otrzymało blaszki i uprawnienia do poruszania się :D

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 29 paź wt, 2013 9:58 pm
autor: jarema205
Agata_RG pisze:W dniu dzisiejszym auto otrzymało blaszki i uprawnienia do poruszania się :D
Świetna wiadomość, powiem szczerzę, że długo czekałem na ten moment, mam nadzieję, że już niedługo zobaczę to cudo _O_ :D

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 03 lis ndz, 2013 3:52 pm
autor: KrakerSx
Mała sesja, podczas spaceru z psiakiem.

Jeszcze trochę pracy pozostało z wyglądem auta, ale jestem zadowolony z 9 miesięcznej pracy.
Rady, porady mile widziane !!!

Pozdrawiamy :W
_IGP4766.JPG
_IGP4764.JPG
_IGP47651.jpg
_IGP47682.jpg

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 03 lis ndz, 2013 3:58 pm
autor: 2mouse
Tu nie ma co radzić. Jest za....ście... Prawie tak jak w naszym :D :D :D

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 03 lis ndz, 2013 6:11 pm
autor: grzesiek309
Klon, normalnie klon :mrgreen: Tylko niestety mój cały poobijany :cry:
Kiedy wpadasz się pochwalić? :)

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 03 lis ndz, 2013 6:21 pm
autor: KrakerSx
2mouse - dziękujemy :)


Grzesiu PW

:W

Powiem że mimo iż docieram silnik wrażenia z jazdy są super. Nie mogę się doczekać aż będę mógł troszkę przeciągnąć biegi :twisted:

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 03 lis ndz, 2013 6:43 pm
autor: grzesiek309
Ja też się nie mogę doczekać jeżdżenia swoim RG. Ma już niekopcący silnik i niewyjącą skrzynię. Niestety już 2 miesiące temu był prawie skończony, ale ciągle brak czasu na ostatnie poprawki :x

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 03 lis ndz, 2013 9:54 pm
autor: RafGentry
Piękności! Naprawdę projekt kapitalny - to auto trzeba pokazać światu. Niech wiedzą, że u nas wciąż produkuje się nowe 205-tki :D

Jeszcze listewki, naklejki po bokach, docieranie i będzie coś naprawdę pięknego.

Jest jednak kwestia, która mnie nurtuje: po co obszywaliście skórą gałkę zmiany biegów :?: :|

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 03 lis ndz, 2013 10:03 pm
autor: Lord Devil
Dzis mialem okazje poznac włascicieli, pieska i zobaczyc Garosika. Musze przyznac, ze w realu wyglada tak samo dobrze jak na zdjeciach - az milo popatrzec na tak fajna 205 :W

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 03 lis ndz, 2013 10:24 pm
autor: KrakerSx
RafGentry pisze: Jest jednak kwestia, która mnie nurtuje: po co obszywaliście skórą gałkę zmiany biegów :?: :|
Ponieważ boki gałki zaczęły się wykruszać, a dostać gałkę w idealnym stanie graniczy z cudem, lub cena zaporowa.
Dodatkowo obszycie gałki dostałem w gratisie do kierownicy i mieszka. Powiem szczerze że super leży w dłoni i bardzo mi się podoba.
Lord Devil pisze:Dzis mialem okazje poznac włascicieli, pieska i zobaczyc Garosika. Musze przyznac, ze w realu wyglada tak samo dobrze jak na zdjeciach - az milo popatrzec na tak fajna 205 :W
Nam też było bardzo miło. Do zobaczenia niedługo :W


Dziękujemy wszystkim za miłe słowa _O_

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 03 lis ndz, 2013 10:41 pm
autor: robson
Janek dobra robota,autko prezętuje się świetnie. :W

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 03 lis ndz, 2013 10:55 pm
autor: pawel
_O_ ogrom włożonej pracy i zacięcia.

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 03 lis ndz, 2013 11:04 pm
autor: Martinoo
Gratki, świetny projekt _O_ _O_ _O_

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 07 lis czw, 2013 8:38 pm
autor: KrakerSx
Mimo iż wydawało by się że projekt na ukończeniu to jednak zostało parę części do usprawnienia i oto jedna z nich zawitała dziś w 205.

Stara chłodnica okazała się być wadliwa, fakt była szczelna ale chyba mocno zamulona, wiatrak włączał się dosłownie co 10 minut, o tej porze roku gdzie temp na zewnątrz wynosi średnio 6-10 stopni troszkę za często, dodatkowo chłodnica nie nagrzewała się równomiernie i dół był często letni w porównania do gorącej góry.

Dodatkowo w poszukiwaniu lewego powietrza, które mogło by powodować lekkie falowanie obrotów, wymieniłem uszczelkę pod kolektorem ssącym, oraz uszczelkę pod przepustnicą.

Pozostało kupić jutro nowy płyn chłodniczy, zalać i sprawdzić czy coś się zmieniło.

:W

Zdjęcia robione niestety telefonem ...
IMG-20131107-00462.jpg
IMG-20131107-00463.jpg
IMG-20131107-00466.jpg
IMG-20131107-00465.jpg
IMG-20131105-00458.jpg
IMG-20131107-00468.jpg