Strona 23 z 26

Re: 205 Forever GTI-6

: 28 mar pn, 2016 9:35 pm
autor: fila1223
Na 16 zostaje ze względu na przednie hamulce ?

Re: 205 Forever GTI-6

: 28 mar pn, 2016 9:42 pm
autor: Haku
O dziwo dało radę założyć 15-stki na czterotłoczkowe zaciski (niezbędny był dystans oraz brak odważników na ich wewnętrznej stronie).. Powód pozostania na większej felsze był inny... auto po prostu wygląda na niej lepiej :)

Re: 205 Forever GTI-6

: 29 mar wt, 2016 8:02 am
autor: kubas
Haku pisze:Od dłuższego czasu zastanawiałem się nad powrotem do felg w rozmiarze 15 cali. Wybór padł na Speedline SL299 oraz opony Hankook Ventus Prime 2 w rozmiarze 195/45/15.
20160308_200939.jpg
I wiecie co? To był krok w złą stronę... Zostaje na 16-stkach. Jakich? Dowiecie się niebawem. Póki co dotarły opony - komplet Continental Sport Contact 2 w rozmiarze 195/40/16 w wariancie XL (sztywniejsze boczne ścianki). Jest szansa na przełożenie mocy na asfalt.
IMG_20160328_202654.jpg
W sensie ze w związku z czym jest szansa na przełożenie większej mocy na asfalt?

Re: 205 Forever GTI-6

: 29 mar wt, 2016 11:22 am
autor: Haku
W związku z tym, że jest to nowa guma o dobrych parametrach. Jeśli chodzi o wyniki testów to Continental Sport Contact w kategorii "przyczepność na suchym" plasuje się w samej czołówce rankingów opon z homologacją drogową, stąd moja nadzieja na przyzwoitą trakcję.

Re: 205 Forever GTI-6

: 29 mar wt, 2016 1:12 pm
autor: kubas
Mam w C4 takie conti do 110km diesla są ok :) Do 205 to bym bardziej w jakiegoś bridgestona potenza re002 szedł np :)

Re: 205 Forever GTI-6

: 29 mar wt, 2016 1:38 pm
autor: RafGentry
Haczyk, dobry wybór z tymi 16-tkami! Wiedziałem, że siądą i jaram się strasznie. Znowu Ci będą Turasy zdjęcia kraść na potęgę :mrgreen:

Re: 205 Forever GTI-6

: 31 mar czw, 2016 11:31 am
autor: Haku
Nadszedł czas na skompletowanie tzw. "biżuterii". Element nadal dostępny w ASO.

Re: 205 Forever GTI-6

: 31 mar czw, 2016 11:43 am
autor: nowak68
Wiem :) też dziś zamówiłem :P Poszukują mi jeszcze numero 205 O-)

Czekam z niecierpliwością na wygląd felg w Twoim aucie :Y

Re: 205 Forever GTI-6

: 31 mar czw, 2016 2:41 pm
autor: Haku
nowak68 pisze:Wiem :) też dziś zamówiłem :P Poszukują mi jeszcze numero 205 O-)

Czekam z niecierpliwością na wygląd felg w Twoim aucie :Y
Daj znać czy uda im się taki emblemat zorganizować. Jak tak to bierz dla mnie jedną sztukę w ciemno.

Re: 205 Forever GTI-6

: 31 mar czw, 2016 2:47 pm
autor: nowak68
Ok. Z tymi Peugeot już jest problem, a też nie mało kosztują :? Zamówiłem do gentry i poprosiłem żeby też poszukali tego 205. Czekam.

Re: 205 Forever GTI-6

: 07 kwie czw, 2016 5:17 pm
autor: Haku
Małymi krokami zbliżamy się do końca prac związanych z przekładką silnika :)
W ostatnich dniach udało się zamontować filtr paliwa z Peugeota 106 (jest zdecydowanie mniejszy od 205-tkowego) co pozwoliło zaoszczędzić nieco miejsca w komorze. Został umieszczony na prawej podłużnicy pod zbiorniczkiem płynu chłodniczego. Co by nie grzał się zbytnio, zainstalowaliśmy wokół niego osłonę termiczną. Na swoim docelowym miejscu znalazły się również nowe, zarobione na końcach przewody paliwowe o średnicy 8mm, idące pod podwoziem (do zdobycia praktycznie w każdym punkcie montującym instalacje gazowe).
Peugeot 205 Forever GTI - przewody paliwowe.jpg
W oryginalny GTI-kowy kosz w baku udało się zamontować wkład pompy paliwa od Xsary VTS, o ciśnieniu 3,5 bara. Do łask powrócił zdemontowany z wozu wiele lat temu układ filtrowania oparów z baku. Układ paliwowy uznajemy za gotowy.
Peugeot 205 GTI -filtr oparów z baku.jpg

Postępy nie ominęły również układu chłodzenia. Udało się dorobić brakujący króciec wkręcany w wolne gniazdo w chłodnicy od 1.9 GTI, co umożliwiło połączenie jej z wymiennikiem ciepła od Xsary VTS.
205 XU10J4RS kruciec od chłodnicy do wymiennika ciepła.jpg
Udało się również upchnąć pod maską zbiorniczek płynu chłodniczego od diesela. Za dużo miejsca nie zostało..
205 Xu10J4RS - ziorniczek płynu chłodniczego.jpg
205 XU10J4RS - zbiornik płynu chłodniczego.jpg
Na swoje miejsce powrócił kompletny wydech, owinięty bandażem do środkowego tłumika.
205 Forever GTI - exhaust.jpg
Z uwagi na straszną ciasnotę w komorze i brak możliwości wykonania sensownego dolotu, zapadła decyzja o wywaleniu akumulatora do bagażnika. Do przekazania zasilania posłuży miedziany kabel 50mm2 zabezpieczony dodatkowym peszlem.
przeniesienie akumulatora do bagażnika - przewód 50mm2.jpg
Wolną przestrzeń zapełnimy poniższymi akcesoriami:
Peugeot 205 Forever GTI dolot 1.jpg
20160406_173129.jpg

Re: 205 Forever GTI-6

: 07 kwie czw, 2016 8:39 pm
autor: nowak68
Wszystko perfekcyjnie pomyślane i wykonane. Wszędzie czysto i pachnie nowością. Pięknie :Y

Ps. Niestety nigdzie nie udało się namierzyć numero 205. Szukam jednak dalej.

Re: 205 Forever GTI-6

: 13 kwie śr, 2016 1:40 am
autor: Haku
Dodatkow ciąg dalszy...
20160409_120047.jpg
Na montaż czeka również komplet swieżo zregenerowanych felg.
IMG_20160413_012522.jpg
Z bieżacych tematów mamy za sobą:
- wymianę zamków drzwi
- doprowadzenie zasilania z akumulatora umieszczonego w bagażniku
- montaż dolotu
- dorobienie z kwasówki fragmentu rury łączącej termostat z chłodnicą
- montaż zbiorniczka układu chłodniczego
- płukanie układu chłodniczego
- montaż zbiorniczka od wspomagania
- montaż zbiorniczka płynu do spryskiwaczy
- wymianę oleju
- pierwszy rozruch :)

Będzie się działo...
IMG_20160409_193522.jpg
IMG_20160413_014757.jpg

Re: 205 Forever GTI-6

: 13 kwie śr, 2016 7:05 am
autor: daro
Komputerkowi nie będzie trochę za ciepło nad termostatem i przy samej masce? Robi się ciasno pod maską co? :lol: Bardzo fajnie wszystko wyszło.

Re: 205 Forever GTI-6

: 13 kwie śr, 2016 8:04 am
autor: grzesiek309
Dobra robota Krzysiu :D Fajnie widzieć, że moje rady nie poszły w las i pomogły w pracach :D
Dolot powietrza poprowadziłbym z pasa przedniego, jak w oryginale :wink: Będzie więcej chłodnego powietrza ciągnął :)
p.s. Sprawdź czy po wciśnięciu gazu do podłogi masz na maxa otwartą przepustnicę. U mnie się otwiera na około 90% 8)7