Strona 24 z 26
					
				Re: 205 Dimma projekt
				: 21 sty wt, 2014 12:06 am
				autor: xtrack
				lakier inaczej zachowuje sie na metalowych drzwiach a inaczej na laminatowych błotnikach....swoja droga to sam wiesz ile jest odcieni bieli...przyjda na to naklejki i bedzie ok
			 
			
					
				Re: 205 Dimma projekt
				: 22 sty śr, 2014 9:54 am
				autor: kubas
				buniooo pisze:powodzenia z trakcja zycze, skutecznoscia hamowania(max 266mm) i w prowadzeniu auta. dla mnie komedia 14"
266mm w zupełności wystarczy żeby zatrzymać takie pudełko 

 
			 
			
					
				Re: 205 Dimma projekt
				: 22 sty śr, 2014 3:19 pm
				autor: buniooo
				RAZ sie zatrzymac to sie zgodze.
			 
			
					
				Re: 205 Dimma projekt
				: 22 sty śr, 2014 6:19 pm
				autor: xtrack
				kubas pisze:buniooo pisze:powodzenia z trakcja zycze, skutecznoscia hamowania(max 266mm) i w prowadzeniu auta. dla mnie komedia 14"
266mm w zupełności wystarczy żeby zatrzymać takie pudełko 

 
 niesamowite historie opowiadasz...czyli według Ciebie wszystkie auta rajdowe ktore wazą około 950kg i maja 220-230hp maja uklady hamulcowe z tarcza przykladowo 315-355 mm to jest na wyrost?
 
			 
			
					
				Re: 205 Dimma projekt
				: 22 sty śr, 2014 11:27 pm
				autor: leon
				Dużo zależy od tego gdzie się tym autem jeździ. Jak auto ma jeździć w różnego rodzaju amatorskich imprezach to rzeczywiście tarcza 300mm + może być na wyrost. Co innego jak jedzie się rajd, gdzie OS-y mają po kilkanaście i więcej km.
Ja np chętnie bym przygarnął taki zestaw 
 http://www.spoox.co.uk/en/brake-kits/39 ... 295mm.html 
			 
			
					
				Re: 205 Dimma projekt
				: 23 sty czw, 2014 12:00 am
				autor: Lord Devil
				xtrack pisze:lakier inaczej zachowuje sie na metalowych drzwiach a inaczej na laminatowych błotnikach....swoja droga to sam wiesz ile jest odcieni bieli...przyjda na to naklejki i bedzie ok
To zrozumiale, o kolorach moglbym wykladac...
Chodzilo mi o roznice bieli falg i nadwozia.
 
			 
			
					
				Re: 205 Dimma projekt
				: 23 sty czw, 2014 12:16 am
				autor: buniooo
				felgi to Compomotive w fabrycznym kolorze. A buda byla malowana kolorem z palety fiata jeszcze przed zakupem felg
			 
			
					
				Re: 205 Dimma projekt
				: 23 sty czw, 2014 12:45 am
				autor: Michal gti
				
Extra jest ten zestaw, dwa zaciski ważą mniej, niż jeden ory od GTI  
 
Extra jest też cały projekt, miałem okazję zobaczyć "na żywo", jeszcze przed pierwszym uruchomieniem  

 
			 
			
					
				Re: 205 Dimma projekt
				: 05 lut śr, 2014 9:19 pm
				autor: 75X73,2
				Sexy projekt!
Jaką użyłeś skrzynię bo widzę, że 5 biegowa, a na początku tematu była szóstka...?
Jakie drążki z tyłu?
Jaka przekładnia kierownicza?
			 
			
					
				Re: 205 Dimma projekt
				: 13 lut czw, 2014 3:13 pm
				autor: buniooo
				i kropka nad i 

 
			 
			
					
				Re: 205 Dimma projekt
				: 13 lut czw, 2014 5:22 pm
				autor: Manwe
				dwie mapy czy dwa pomiary ??
			 
			
					
				Re: 205 Dimma projekt
				: 13 lut czw, 2014 5:32 pm
				autor: xtrack
				wstepnie strojenie na drodze pozniej przyjazd na hamownie i wykonanie pomiaru. Pozniej strojenie mapy paliwa i zaplony + dodatkowe korekty i pomiar finalny
			 
			
					
				Re: 205 Dimma projekt
				: 16 lut ndz, 2014 12:59 am
				autor: Pluto
				Bardzo dobry wynik wg. mnie. 
Na Rakietowej będzie startowało w najbliższym czasie czy już zostaje oddane właścicielowi?
			 
			
					
				Re: 205 Dimma projekt
				: 16 lut ndz, 2014 10:24 am
				autor: xtrack
				auto oddane, dzisiaj pierwsze jazdy w wykonaniu Bartka.czekamy na wygłoszenie opinii na łamach forum...
			 
			
					
				Re: 205 Dimma projekt
				: 20 lut czw, 2014 9:47 pm
				autor: leon
				Złego słowa powiedzieć nie mogę. Wszystko zrobione tak jak należy, a miejscami nawet lepiej. Mam za sobą pierwsze jazdy po lotnisku. Póki co poznaję fizykę auta i jeździłem z dużą rezerwą, ale pierwsze wrażenia są takie, że auto jest bardzo stabilne, ciężko je wyprowadzić z równowagi. Pierwszy test bojowy w najbliższą sobotę w Kielcach. 
Fotka z ostatniej niedzieli.