Strona 27 z 38

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 07 lut czw, 2013 12:45 pm
autor: Munne
Bunioo dobrze ze Ciebie mamy!

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 07 lut czw, 2013 9:22 pm
autor: buniooo
Panowie szybka akcja bo chce zaczac dzialac w temacie kola.
dzis zrobilem projekt i wyslalem do zakladu.
bedzie to tak wygladalo:

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 07 lut czw, 2013 10:32 pm
autor: MiceK
Poprawi to jakoś charakterystykę pracy silnika ? Co się dzięki temu zmieni ?

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 07 lut czw, 2013 10:41 pm
autor: buniooo
nie rozpadnie sie jak seria:D i odpadnie z ukladu korbowo-tlokowego ponad 800gram

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 07 lut czw, 2013 11:19 pm
autor: marcinpug
To jest tylko do Miga ? Jeśli będzie pasować do 8V to jestem chętny.

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 08 lut pt, 2013 1:56 am
autor: MiceK
buniooo pisze:nie rozpadnie sie jak seria:D i odpadnie z ukladu korbowo-tlokowego ponad 800gram
Coś poza tym ?

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 08 lut pt, 2013 2:04 am
autor: PrezesBednarz
Usuwa ciąże, krawaty wiąże o obniżeniu spalania do 1 litra na 100tyś. km nie mówiąc ;D

Micku, lżej motorownia ma wkręcać się na obroty, przede wszystkim mniejszy moment bezwładności układu rozrządu...

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 08 lut pt, 2013 3:30 am
autor: MiceK
Dziękuję _O_

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 09 lut sob, 2013 4:50 pm
autor: buniooo
VTS po modach

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 09 lut sob, 2013 6:01 pm
autor: stef
no no bardzo fajnie wyszło :) Jak byś po prostu zapodał zdjęcie kolektora to na pierwszy rzut oka bym się nie zorientował. Choć teraz może bardziej jest podobny do tego z 309 gti16

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 09 lut sob, 2013 6:06 pm
autor: buniooo
heh bedzie problem upchnac to pod maska, laczenie z downpipe wyszlo akurat w miejscu gdzie jest najmniej miejsca miedzy kolektorem a buda. A silnika nie chce mi sie wyciagac:(

Wyszlo calkiem, w poniedzialek jeszcze otiguje wewnatrz zeby byl 100% szczelny. Migiem narobie tylko progow w srodku.

Wywalilem 68mm (wiadomosc dla potomnych)

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 10 lut ndz, 2013 8:21 am
autor: stef
Czyli jednak na tym wydechu wyszło gorzej przy hamowaniu Ecu Masterem? Myślisz, że skrócenie kolektora pomoże?

PS.a jaki masz patent na jego wymontowywanie z auta? sanki w dół?

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 10 lut ndz, 2013 10:53 am
autor: buniooo
napisze tak, pierwszy pomiar faktycznie gorszy chyba cos 147 na kolach. Ale góra wyraźnie uboga. podlałem paliwka(czyli sprawność silnika sie trochę poprawiła) afr jeszcze pozostawiał trochę do życzenia, i wyszło 151.
Później wywaliłem ostatni tłumik, i zdziwiłem sie bo znowu wypluło 157 na kolach(czyli tyle co przed zmiana średnicy)

Skrócenie kolektora miało na celu naniesienie na siebie dwóch działań falowych wydechu i dolotu. wcześniej rozbieżność miedzy nimi wynosiła ok 1100 obr.
teraz spodziewam się " kumulacji imprezy" po 5200 obr :D

tak sanki out

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 10 lut ndz, 2013 1:41 pm
autor: stef
aha no to elegancko, czyli teraz jeszcze raz sprawdzisz, podstroisz i wizyta na hamowni żeby ostatecznie zweryfikować moc?

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

: 10 lut ndz, 2013 2:02 pm
autor: buniooo
tak, jutro zakladam kolektor, i zrobie wydech na pelnym przelocie z jedna puszka rozprezna. Teraz tylko trzyma mnie kolo pasowe.
sam jestem bardzo ciekawy co to wyjdzie bo wiecej siedze pod autem jak w nim...