Strona 27 z 38
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 07 lut czw, 2013 12:45 pm
autor: Munne
Bunioo dobrze ze Ciebie mamy!
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 07 lut czw, 2013 9:22 pm
autor: buniooo
Panowie szybka akcja bo chce zaczac dzialac w temacie kola.
dzis zrobilem projekt i wyslalem do zakladu.
bedzie to tak wygladalo:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 07 lut czw, 2013 10:32 pm
autor: MiceK
Poprawi to jakoś charakterystykę pracy silnika ? Co się dzięki temu zmieni ?
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 07 lut czw, 2013 10:41 pm
autor: buniooo
nie rozpadnie sie jak seria:D i odpadnie z ukladu korbowo-tlokowego ponad 800gram
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 07 lut czw, 2013 11:19 pm
autor: marcinpug
To jest tylko do Miga ? Jeśli będzie pasować do 8V to jestem chętny.
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 08 lut pt, 2013 1:56 am
autor: MiceK
buniooo pisze:nie rozpadnie sie jak seria:D i odpadnie z ukladu korbowo-tlokowego ponad 800gram
Coś poza tym ?
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 08 lut pt, 2013 2:04 am
autor: PrezesBednarz
Usuwa ciąże, krawaty wiąże o obniżeniu spalania do 1 litra na 100tyś. km nie mówiąc ;D
Micku, lżej motorownia ma wkręcać się na obroty, przede wszystkim mniejszy moment bezwładności układu rozrządu...
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 08 lut pt, 2013 3:30 am
autor: MiceK
Dziękuję

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 09 lut sob, 2013 4:50 pm
autor: buniooo
VTS po modach
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 09 lut sob, 2013 6:01 pm
autor: stef
no no bardzo fajnie wyszło

Jak byś po prostu zapodał zdjęcie kolektora to na pierwszy rzut oka bym się nie zorientował. Choć teraz może bardziej jest podobny do tego z 309 gti16
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 09 lut sob, 2013 6:06 pm
autor: buniooo
heh bedzie problem upchnac to pod maska, laczenie z downpipe wyszlo akurat w miejscu gdzie jest najmniej miejsca miedzy kolektorem a buda. A silnika nie chce mi sie wyciagac:(
Wyszlo calkiem, w poniedzialek jeszcze otiguje wewnatrz zeby byl 100% szczelny. Migiem narobie tylko progow w srodku.
Wywalilem 68mm (wiadomosc dla potomnych)
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 10 lut ndz, 2013 8:21 am
autor: stef
Czyli jednak na tym wydechu wyszło gorzej przy hamowaniu Ecu Masterem? Myślisz, że skrócenie kolektora pomoże?
PS.a jaki masz patent na jego wymontowywanie z auta? sanki w dół?
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 10 lut ndz, 2013 10:53 am
autor: buniooo
napisze tak, pierwszy pomiar faktycznie gorszy chyba cos 147 na kolach. Ale góra wyraźnie uboga. podlałem paliwka(czyli sprawność silnika sie trochę poprawiła) afr jeszcze pozostawiał trochę do życzenia, i wyszło 151.
Później wywaliłem ostatni tłumik, i zdziwiłem sie bo znowu wypluło 157 na kolach(czyli tyle co przed zmiana średnicy)
Skrócenie kolektora miało na celu naniesienie na siebie dwóch działań falowych wydechu i dolotu. wcześniej rozbieżność miedzy nimi wynosiła ok 1100 obr.
teraz spodziewam się " kumulacji imprezy" po 5200 obr
tak sanki out
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 10 lut ndz, 2013 1:41 pm
autor: stef
aha no to elegancko, czyli teraz jeszcze raz sprawdzisz, podstroisz i wizyta na hamowni żeby ostatecznie zweryfikować moc?
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
: 10 lut ndz, 2013 2:02 pm
autor: buniooo
tak, jutro zakladam kolektor, i zrobie wydech na pelnym przelocie z jedna puszka rozprezna. Teraz tylko trzyma mnie kolo pasowe.
sam jestem bardzo ciekawy co to wyjdzie bo wiecej siedze pod autem jak w nim...