Strona 4 z 5

: 26 cze wt, 2007 4:40 pm
autor: Banita
Naciskanie na gaz tez moze byc przyczyna rosnacych obrotow, wiec dobrze by bylo jakbys poswiecil czas i sprawdzil czy aby cos sie nie urwalo i gazu nie przyciska momentami :roll:

Fakt nie ma to jak fachowa pomoc kogos, kto nie moze od bym powiedzial -calkiem niekrotkiego czasu poradzic sobie z odpalaniem wlasnego samochodu. Jedz i badaj zaworek -tylko wez stetoskop.

Pa misiu :W

: 26 cze wt, 2007 4:53 pm
autor: Dżon Dobra Nadzieja
   

: 26 cze wt, 2007 4:55 pm
autor: Banita
Ale zes pojechal ynteligenciku -z nog mnie zwalilo 8)7

:* :*

dla kazdego cycuszka po jednym ;)

: 26 cze wt, 2007 6:37 pm
autor: stef
I co jak wyglada sprawa?

Jakie rzeczy posprawdzales?

Banita dobrze Ci pisze!

Zawor dodatkowego powietrza nie mialby wplywu na prace przy wysokich obrotach. Zaworek odpowietrzenia zbiornika paliwa tym bardziej, sonda lambda rowniez.

Czyli pojawia Ci sie blad 52? Mruga czy swieci caly czas?

Jesli sprawdziles przeplywke i czujnik polozenia przepustnicy tak jak pisal Banita, to ja sprawdzilbym szczelnosc dolotu - moze byc to prawdopodobne (wymiana filtra, a moze jak pracowal na 3 i telepalo silnikiem to rozszczelnilo)?

: 27 cze śr, 2007 8:22 am
autor: woocash
Jesli sprawdziles przeplywke i czujnik polozenia przepustnicy tak jak pisal Banita, to ja sprawdzilbym szczelnosc dolotu - moze byc to prawdopodobne (wymiana filtra, a moze jak pracowal na 3 i telepalo silnikiem to rozszczelnilo)?
tadam !! end de łiner is ;)

ten motronic, to jednak mądra bestia, raz podał kod na dolot powietrza :) i się nie pomylił... problem wolnym obrotów, błędów kompa, usunięty

przy okazji naprawił się ;) ABS


pozostał równie wkurzający problem nie jechanie pow. 5000 obrotów... :x (sa nowe świece - ngk v-line)

: 27 cze śr, 2007 8:25 am
autor: Orfister
Co było przyczyną usuniętych usterek?

: 27 cze śr, 2007 8:34 am
autor: woocash
dziura w dolocie ;)

filtr marki siakieśtam za 28 zł ( powietrza ) cały sie zwinął pod wpływem siły ssacej xu9 , dzisiaj jadę zrobić aferę ....

może to ten filtr powoduje brak powietrza pow 5000.. i coś... nie wiem sam

: 27 cze śr, 2007 8:40 am
autor: Orfister
A nie mówiłem ze to zbieg okoliczności a nie związek ze świecami..??? 8)7

: 27 cze śr, 2007 8:42 am
autor: woocash
A nie mówiłem ze to zbieg okoliczności a nie związek ze świecami..???
nieprawda.

związek jest, bo dziura w dolocie stała się, tego samego otwarcia klapy, kiedy zdjąłem przewód ze świecy ;)

: 27 cze śr, 2007 8:59 am
autor: Orfister
Ale to przypadek 8)7

: 27 cze śr, 2007 10:26 am
autor: stef
Bardzo prawdopodobne, ze to wina filtra. Nie wiem jak to u Ciebie wyglada ale jezeli sie "zwinal" to moze ograniczac doplyw powietrza przy wysokich obrotach!

PS. a zasada jest zawsze taka: jezeli przy czyms grzebales a pozniej samochod nie chodzi tak jak powinien, szukaj tam gdzie sie dotykales lapami :D

: 27 cze śr, 2007 10:38 am
autor: Orfister
Czasem przypadkowo można popsuć coś obok,. nieświadomie..

: 27 cze śr, 2007 11:13 am
autor: woocash
każdemu może się zdarzyć wykręcić... niepotrzebną śrubkę z kolektora dolotowego 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

daaawno się tak nie uśmiałem jak wczoraj :mrgreen:

: 27 cze śr, 2007 11:28 am
autor: Dżon Dobra Nadzieja
co do obrotów to możliwe że nie wkręca się wyżej bo jest nieszczelność na przewodzie kolektor_dolotowy-regulator_ciśnienia_paliwa?

: 27 cze śr, 2007 1:12 pm
autor: Banita
mozliwe, ale skoro filtr byl poskrecany, to chyba raczej malo prawdopodobne.

czyli jednak mowiac o srubce w dolocie na gg mialem racje 8)