Strona 4 z 11
Re: 205 GTI 1,6 87r
: 06 lis sob, 2010 2:01 am
autor: Lubomir
Jakie to ładne, czarne i błyszczące

, czym to malowałeś?
Re: 205 GTI 1,6 87r
: 06 lis sob, 2010 9:22 pm
autor: moralez
dalem do piaskowania i malowania proszkowego.
Szczerze mowiac to krepowalem sie to dotykac lapami wprost od grzebania przy aucie
Dzis sprawdzilem pompe paliwa. Niby jest ok. W 45 sekund napelnila naczynie 0.9l. Wg ksiazki w 15 sek. powinna podac 310 ml.
Walek rozrzadu mozna powiedziec ze nie powinien powodowac opornego wkrecania powyzej 4 tys. Jedna krzywka jest wytarta o 1,5 mm reszta fabryka.
Przy okazji wymienilem tez kable zaplonowe na takie ktore nie swieca w nocy. Dobrze ze jeszcze wysztkiego nie posprzedawalem z poprzednich silnikow
Udalo sie rowniez uruchomic czujnik poziomu plynu chlodniczego. Po rozebraniu i wyczyszczeniu dziala. Nie wiem na jakiej zasadzie, ale dziala.
Probowalem tez rozwiklac zagadke czarnego pudelka ktore mam za przednia lewa lampa. Przewody z niego ida do czujnika polozenia przepustnicy, na mase, reszte musze kiedys sprawdzic.
Przypuszczam ze naklejka ktora dzis zauwazylem na przednim pasie sugeruje przeznaczenie tego ustrojstwa
Wujek google tlumaczy to tak:
Kod: Zaznacz cały
Pojazd jest wyposażony w
zmniejszenie liczby emisji
Obok jest druga, ale nie mam jej dobrego zdjecia.
Sa tam podane rozne parametry do sprawdzania zawartosci CO. Taki mi sie zdaje przynajmniej.
Dodam ze auto fabrycznie bylo wyposazone w recyrkulacje spalin.
Re: 205 GTI 1,6 87r
: 09 lis wt, 2010 8:50 pm
autor: moralez
Dzis powrocilem do 406, konczac poki co, ta romantyczna przygode

.
Od niedzieli wyszly jeszcze 3 rzeczy.
-padla opornica od nadmuchu i dmucha non stop pelna moca.
-wymieniajac zarowki w zegarach zauwazylem ze deska jest z 09.1985r wiec auto raczej wyprodukowano w 85 lub 86

-Ktos wsadzil dluga skrzynie. Przy 120 km/h na 5 biegu jest troche ponad 3,5 zamiast 4 tys obrotow/min. (jak w 1,6 GTI)
Na ten rok raczej wiekszych prac nie bedzie. Czas pomyslec o jakims zadaszeniu

Re: 205 GTI 1,6 87r
: 09 lis wt, 2010 9:06 pm
autor: gad
Ja to bym się raczej zastanowił nad sprawdzeniem wskazań licznika z GPSem, jak to nie jeden pug krakowski pokazał przekłamanie rzędu 40km to żadne przekłamanie

Re: 205 GTI 1,6 87r
: 09 lis wt, 2010 9:09 pm
autor: moralez
Sprawdzilem dzis z 406,
karawan 70
205 65
120....moze kiedys

Re: 205 GTI 1,6 87r
: 10 lis śr, 2010 12:50 am
autor: gad
To nadal nie jest miarodajne! każdy licznik cechuje się jakimś przekłamaniem, a wedle przepisów jest tak że nie powinno być ono większe niż 10% i może ono jedynie zaniżać prędkość rzeczywistą. I taką tendencję się przyjmuje aby z całą pewnością uniknąć zaniżania prędkości. No chyba że już patrzyłeś jak sprawa się ma w 406.
Re: 205 GTI 1,6 87r
: 10 lis śr, 2010 1:50 am
autor: moralez
gad pisze:To nadal nie jest miarodajne! każdy licznik cechuje się jakimś przekłamaniem, a wedle przepisów jest tak że nie powinno być ono większe niż 10% i może ono jedynie zaniżać prędkość rzeczywistą. I taką tendencję się przyjmuje aby z całą pewnością uniknąć zaniżania prędkości. No chyba że już patrzyłeś jak sprawa się ma w 406.
Cos popitoliles bo liczniki zawyzaja predkosc na ogol. Gdyby zanizaly to poleciala by lawina pozwow za wystawione mandaty. w 406 przy 60 radar nad droga pokazywal 56. Kiedy lamalem przepisy majac 80, suszarka pokazala 74 km/h
Nie ma problemu moge sprawdzic GTI przy 120, ale i tak skrzynia jest dluzsza

Re: 205 GTI 1,6 87r
: 10 lis śr, 2010 7:57 pm
autor: gad
Fakt, trochę to pomotałem:) Sprawdzimy go z moim tylko się tu najpierw musisz dotoczyć

Jednak na dłuższej skrzyni to żaden problem

Re: 205 GTI 1,6 87r
: 01 gru śr, 2010 1:28 am
autor: moralez
Pare dni temu auto odpalilo mi na 3 gary i zaczelo chodzic na 4 dopiero po nagrzaniu, takze na wiosne jeszcze wymienie swiece i ustawie zaplon jak ekipa krakowska pozyczy skale na kolo zamachowe i lampe
Tymczasem auto stoi w prowizorycznym garazu razem z "kiedys T8"
Na ten rok poza przepalaniem od czasu do czasu prac nie planuje.
Re: 205 GTI 1,6 87r
: 17 gru pt, 2010 1:40 am
autor: moralez
Dzis byla proba przepalenia. Proba udala sie w 100%. Silnik zagadal odrazu i chodzil sobie do zlapania 70 st.
Na termometrze bylo -13 st

Re: 205 GTI 1,6 87r
: 29 gru śr, 2010 12:12 am
autor: krzyska
Hm to auto bylo na sprzedaż wystawione koło Gdańska,
nadal mam gdzieś nr tel. to tego kolo.
Nie miało wtedy przeglądu i ubezpieczenia
Re: 205 GTI 1,6 87r
: 29 gru śr, 2010 12:16 am
autor: DJPreZes
Potem cejot je kupił, oszabrował z foteli i... reszta historii znana ;]
Re: 205 GTI 1,6 87r
: 29 gru śr, 2010 12:27 am
autor: krzyska
chyba mam jeszcze w kompie zdjęcia z Gdańska jak prezentowało sie wnetrze z ory fotelami i dokładne zdjęcia ogniski korozji ( tych widocznych)
Re: 205 GTI 1,6 87r
: 29 gru śr, 2010 1:23 am
autor: moralez
Mam zdjecia z fotelami, a zdjeciami ognisk korozji sam sie podzielilem w tym temacie wiec sie nie fatyguj

Re: 205 GTI 1,6 87r
: 30 gru czw, 2010 7:15 pm
autor: cejot
A czy ja też mogę się pochwalić, że mam zdjęcia z Gdańska jak auto było na sprzedaż?
DJPreZes pisze:Potem cejot je kupił, oszabrował z foteli i... reszta historii znana ;]
W Gdańsku auto dla mnie było dodatkiem do foteli - nie było to ekonomiczne rozwiązanie.

Już nie pamiętam jak, ale potem moralez dowiedział się, że auto jest w moim posiadaniu i dobiliśmy targu.