Strona 4 z 4
					
				Re: Brak iskry
				: 10 cze ndz, 2012 11:19 pm
				autor: luki0166
				I jak tam ten moduł?
Mnie to już powoli zaczyna denerwować. Wymieniłem moduł, cewkę, przewody, palec, kopułkę, podłączyłem tak, jak mi napisałeś i dalej nic. Najwyzej jak sprawdzisz i ja sprawdzę i okaże się, że u mnie jest dobrze, a dalej nie działa, to ja zrobię schemat jak mam wszystko podłączone i wrzucę.
			 
			
					
				Re: Brak iskry
				: 11 cze pn, 2012 12:17 am
				autor: marcpol
				Nie taniej byłoby oddać auto do fachowca? Naprawa, która powinna zająć 10 minut trwa rok, wymieniasz sprawne części na sprawne...
			 
			
					
				Re: Brak iskry
				: 11 cze pn, 2012 9:30 am
				autor: luki0166
				Do fachowca chciałem lecz już raz był u niego i po miesiącu już nie działał. Z resztą mówi, że go nie weźmie, bo tam jest wszystko poprzerabiane i nikt nie dojdzie jak powinno być. A mieszkam na odludziu więc trudno znaleźć kogoś kto się tego podejmie i w miarę blisko. Pozatym mam czym jeździć, a 205-tka stoi w garażu i kiedyś też przyjdzie jej wyjechać z niego.  

 
			 
			
					
				Re: Brak iskry
				: 11 cze pn, 2012 4:02 pm
				autor: borek_wpr
				Sorki lecz autko jeszcze nie dojechało.Braciszek ma być w nocy lub rano to po południu zrobię pomiary.
			 
			
					
				Re: Brak iskry
				: 11 cze pn, 2012 6:52 pm
				autor: luki0166
				Ok, nie ma sprawy.
			 
			
					
				Re: Brak iskry
				: 15 cze pt, 2012 3:15 pm
				autor: borek_wpr
				Witam. 
Nareszcie znalazłem czas i sprawdziłem połączenia.
Ponieważ masz inne kolory kabli niż w moim aucie to na początek zdejmij półkę kierowcy.
Z tablicy bezpieczników  ze złącza E tor1 (liczony od prawej) biegnie kabel do cewki WN
i ma wejść na wtyczkę cewki tor 3.To jest kabel który dostarcza +12V ze stacyjki.
W moim autku jest takie połączenie lecz jeżeli nie masz obrotomierza czy kondensatora a są jakieś kable wolne to je zaizoluj. Kabel ze złącza E ma napięcie dopiero po przekręceniu kluczyka w poz. 2-bez kręcenia rozrusznikiem.
Wyjmij kluczyki ze stacyjki i połącz obie wtyczki wg  rysunku powyżej.
Dla ułatwienia fotka wtyczki modułu z opisami tak jakby była włożona w moduł.
Kiedy połączysz kable to zaizoluj łączenia. Włóż wtyczkę do modułu i wykonaj test z żaróweczką o mocy 1W- np.od podświetlenia tablicy. Kręcąc rozrusznikiem -MUSI MIGAĆ !!!!
Mam nadzieję że moduł wytrzymał poprzednie próby i nie uległ uszkodzeniu.
Powodzenia.