Strona 4 z 5

Re: 205 XR-ek by klekocix

: 11 lis pn, 2013 11:32 am
autor: operatorbazooki
Nie , to raczej wina łożysk amortyzatorów przednich.

Re: 205 XR-ek by klekocix

: 22 lis pt, 2013 9:56 am
autor: klekocix
Wrzucę sobie tutaj info, co zostało zrobione (na wypadek, gdybym zgubił książkę napraw :) ).
Ew. dla przyszłego nabywcy >:)



09. 2013
126.800km

- wymiana świec Sagem
- wymiana siłowników klapy
- wymiana opon
- regulacja gaźnika
- wymiana kpl. rozrządu
- wymiana oleju półsyntetyk z filtrem
- wymiana filtru paliwa
- wymiana krzyżaka kolumny kierowniczej

11.2013
127.300km

- wymiana kabli zapłonowych Tesla
- wymiana kopułki i palca rozdzielacza zapłonu Facet

12.2013
127.500km

- wymiana uszczelki głowicy z planowaniem
- wymiana uszczelek kolektorów
- wymiana płynu chłodzącego
- wymiana uszczelniacza wałka rozrządu
- wymiana gum w wahaczach P+L

- montaż instalacji gazowej LPG 1-gen

Re: 205 XR-ek by klekocix

: 22 lis pt, 2013 9:57 am
autor: klekocix
P.S. jakie były oryginalne kołpaki dla XR z roku 1990? Na stronie klubowej nie znalazłem...

Re: 205 XR-ek by klekocix

: 22 lis pt, 2013 11:13 am
autor: RafGentry
klekocix pisze:P.S. jakie były oryginalne kołpaki dla XR z roku 1990? Na stronie klubowej nie znalazłem...
Takie
kołpaki.jpg
1990 xrd.jpg
205 xr.jpg

Re: 205 XR-ek by klekocix

: 22 lis pt, 2013 11:29 pm
autor: klekocix
RafGentry pisze:
klekocix pisze:P.S. jakie były oryginalne kołpaki dla XR z roku 1990? Na stronie klubowej nie znalazłem...
Takie
Załącznik kołpaki.jpg nie jest już dostępny
Załącznik 1990 xrd.jpg nie jest już dostępny
Załącznik 205 xr.jpg nie jest już dostępny
Wielkie dzięki !!
PS. na zdjęciach jest PH1 jak sądzę, z pomarańczowymi migaczami... Z białymi migaczami również miały takie same koła?


Zagadka: znajdź różnicę i odpowiedz: "jakim cudem XRek jeździł"? :)

Re: 205 XR-ek by klekocix

: 23 lis sob, 2013 12:16 am
autor: mlody333
W moim 1.1 looku z 91 były takie ory kołpaki, w katalogu są takie same. U mnie kopułka rozdzielacza była identycznie :)

Re: 205 XR-ek by klekocix

: 23 lis sob, 2013 12:39 am
autor: klekocix
mlody333 pisze:(...) U mnie kopułka rozdzielacza była identycznie :)

Kopułkę tak samo miałeś zjechaną?

Re: 205 XR-ek by klekocix

: 23 lis sob, 2013 1:14 am
autor: RafGentry
klekocix pisze: Wielkie dzięki !!
PS. na zdjęciach jest PH1 jak sądzę, z pomarańczowymi migaczami... Z białymi migaczami również miały takie same koła?
Klekocix, prosiłeś o zdjęcia z roku 1990, więc wkleiłem wersje z tego rocznika. Nic dziwnego, że mają przedliftowe kierunki i lampy tylne, skoro lifting przeprowadzono dopiero od 1991 :)

Re: 205 XR-ek by klekocix

: 23 lis sob, 2013 1:29 am
autor: klekocix
RafGentry pisze:
klekocix pisze: Wielkie dzięki !!
PS. na zdjęciach jest PH1 jak sądzę, z pomarańczowymi migaczami... Z białymi migaczami również miały takie same koła?
Klekocix, prosiłeś o zdjęcia z roku 1990, więc wkleiłem wersje z tego rocznika. Nic dziwnego, że mają przedliftowe kierunki i lampy tylne, skoro lifting przeprowadzono dopiero od 1991 :)

Wg. instrukcji jak sprawdzać rok - mam 0.... na szybach. A w dowodzie 1995 (składak) więc proszę o uszczegółowienie czym przejechałem już ponad 500km :)

Re: 205 XR-ek by klekocix

: 23 lis sob, 2013 1:30 am
autor: mlody333
klekocix pisze:
mlody333 pisze:(...) U mnie kopułka rozdzielacza była identycznie :)
Kopułkę tak samo miałeś zjechaną?
Identycznie i co ciekawe po wymianie nie odczułem subiektywnej różnicy. Ale nie wiem co byłoby gdyby pojawiła się wilgoć. W każdym razie teraz problemu nie mam z nią problemów. Lepiej wymieniać profilaktycznie. Nie wiem jak u ciebie moja kopułka była z 1 montażu.

Re: 205 XR-ek by klekocix

: 08 gru ndz, 2013 12:22 am
autor: klekocix
Dużo by mówić co u mnie się ostatnio zmieniło...


Plan jest taki aby do XRka założyć LPG ( 1300zł z butlą w koło zapasowe) u zaufanego fachowca na ul. Instalatorów w Warszawie.
Oprócz tego mam pomysł aby zamontować w nim przedliftowe migacze oraz tylne lampy (w kolorze pomarańczowym). To auto pasuje mi z wyglądu na starsze niż jest w rzeczywistości :) Pomysły są długoterminowe, mam nadzieję, że "wypalą" :) Czeka mnie też wymiana radia z "kaseciaka" na coś nowocześniejszego.

Re: 205 XR-ek by klekocix

: 08 gru ndz, 2013 12:32 am
autor: aver
klekocix pisze: Oprócz tego mam pomysł aby zamontować w nim przedliftowe migacze oraz tylne lampy (w kolorze pomarańczowym).
:arrow: Tak!
ciekawy kolor, ciekawe wnetrze, to autko ma potencjał, a pomaranczowe kierunkowskazy i tylne lampy ph1 dodadzą mu uroku.

działaj tak, zeby ludzie widzieli w nim niezłego klasyka, a nie codzienne wozidło _O_

Re: 205 XR-ek by klekocix

: 08 gru ndz, 2013 1:12 am
autor: klekocix
aver pisze:
klekocix pisze: Oprócz tego mam pomysł aby zamontować w nim przedliftowe migacze oraz tylne lampy (w kolorze pomarańczowym).
:arrow: Tak!
ciekawy kolor, ciekawe wnetrze, to autko ma potencjał, a pomaranczowe kierunkowskazy i tylne lampy ph1 dodadzą mu uroku.

działaj tak, zeby ludzie widzieli w nim niezłego klasyka, a nie codzienne wozidło _O_


Dziękuję za pozytywną opinię :)
Z jednej strony ma być on codziennym wozidłem a z drugiej jak najbardziej cieszyć oczy klasyczynym wyglądem...

Re: 205 XR-ek by klekocix

: 14 gru sob, 2013 3:21 pm
autor: klekocix
... wczoraj byłem na instalacji LPG w XRku i potwornie się wściekłem. Oprócz tego, że dobrali zły mikser do mojego samochodu (jest zamontowany w tej plastikowej płaskiej obudowie idącej od filtra powietrza do gaźnika i w ogóle go nie widać) to jeszcze nagle dynamiczny dotąd 1.4 zmienił mi się w Juniora. Tak samo jest powolny a przyspieszanie trwa wieczność. To chyba nie możliwe aby tak było na stałe i winna jest regulacja? Bo jeśli tak ma być na stałe to tego nie zniosę... Oczywiście żeby tego było mało poszarpuje przy przyspieszaniu. Na wolnych obrotach za to pięknie działa, niemal bez wibracji... 8)7

Re: 205 XR-ek by klekocix

: 14 gru sob, 2013 5:29 pm
autor: scaliburgreg
Pokaż zdjęcie gaźnika i tego jak masz zamontowany mikser.

U mnie panowie też wsadzili mikser wewnątrz pokrywy tak, żeby nie podnosić jej do góry i efekty były podobne jak u Ciebie z tym, że mój nie miał mocy powyżej 4 tyś obr. Zwężka w dolocie musi się odbić na osiągach.

Jeżeli masz Solexa takiego jak siedzi w moim to namawiam do założenia Blosa, a znikną wszelkie bolączki i wróci moc. Regulacja jest do ogarnięcia ;) Zajrzyj do mojego tematu http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... 6&start=90