Strona 4 z 7
					
				Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
				: 26 gru pt, 2014 12:11 am
				autor: woocash
				Nie, tam jeszcze nie zagladalem, jakbym zdjał błotniki to już by była prawie rozbiórka 

 ale... Najpierw uszczelnię to i sprawdzę.
 
			 
			
					
				Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
				: 26 gru pt, 2014 12:32 am
				autor: dzikson
				Może wystarczy tylko odchylić błotnik, żeby się przekonać co tam słychać?
			 
			
					
				Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
				: 26 gru pt, 2014 7:20 pm
				autor: pepek69
				teraz widzę o co chodzi 

 a nie tak dawno wyśmiewałeś mój zakup mikołowski 

mój wygląda prawie tak samo - rdza obłożona blachą 

 powodzenia w projekcie - moja oferta aktualna - będziemy w kontakcie.
 
			 
			
					
				Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
				: 26 gru pt, 2014 9:29 pm
				autor: woocash
				Ej no, nie wyśmiewałem, byłem ciut zdziwiony i tyle  
 
Różnica jest taka, że w twoim xs rdza była ostentacyjna i od zewnątrz, a u mnie z zewnątrz prawie nic a w środku - jak na obrazku...
Dzikson... Pytanie gupie - jak odkręce śruby od góry, to błotnik trzyma sie na czym? Na masie uszczelniającej?
 
			 
			
					
				Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
				: 26 gru pt, 2014 9:38 pm
				autor: grzesiek309
				Śruby są też dwie pod zderzakiem i jedna od środka na słupku. 
Bez opalarki/mocnej suszarki i ostrego noża lepiej nie podchodź do zdejmowania błotnika. Chyba, że był już zdejmowany i ktoś na sylikon przykleił 

 
			 
			
					
				Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
				: 26 gru pt, 2014 10:57 pm
				autor: dzikson
				Śruba mocująca zderzak, dwie pod zderzakiem, jedna na słupku pod szczeliną drzwi i jedna od strony opony wchodząca w nadkole. Ta masa uszczelniająca będzie robiła problemy, ale dla oceny stanu tego kawałka blachy może wystarczy odciągnąć i wsadzić tam łapę, bez odklejania całego błotnika  

 
			 
			
					
				Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
				: 27 gru sob, 2014 6:18 pm
				autor: woocash
				dzięki za info - zostanie dla potomności 
dzisiaj ciut podziałałem - powiedzmy jest 4:1
1:0 uszczelniłem pompę wtryskową /pikuś, jak się ma patent na zakładanie ciasnych oringów 

3:0 wyciąlem dwie dziury w podłodze /muszę ciąć w stoperach, do teraz piszczy w uszach.../
4:0 wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworów
4:1 przy okazji zepsułem automat ssania - nieopacznie pociągnąłem za linkę mocując coś na pompie... zrobił się luz i już linka nie wraca /mimo tego silnik spokojnie odpalił przy temp garażowej.
sprawdziłem półoś - faktycznie na przegubie wewnętrznym jest luzik mały, półoś widać że nówka.. do tego spidan.... jutro /w przyszłości/ rozepnę manszetę i zobaczę czy tam wogóle smar jest... jak nie będzie dostatecznie dużo to nawalę smaru i się zobaczy czy nastąpi wyleczenie.
błotnik od strony kierowcy - znaczy wewnętrzny - jest ciut zjedzony... jak już uporam się z podłogą to i tam trzeba będzie poprawić dla pewności.
muszę dopasować przewód paliwa od przewodu sztywnego do filtra - spękany jest jak 150 - pewnie fabryczny jeszcze...
no i dopasować jakiś przewód odmy - mam poklejony taśmą izolacyjną...
bagnet zdobyć bo brak ogranicznika.
i takie tam  

 
			 
			
					
				Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
				: 27 gru sob, 2014 9:27 pm
				autor: Manwe
				
			 
			
					
				Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
				: 27 gru sob, 2014 11:02 pm
				autor: woocash
				nie jesteś sam  
 
yeah! gorzej niż u mnie, nie wierzę 
ale... co GTI to GTI... lepiej lepić gita niż paścio-diesla.
powodzenia.
 
			 
			
					
				Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
				: 29 gru pn, 2014 5:16 pm
				autor: kojot662
				Łukasz wybieraj 

,  A tak na poważnie to mam jeden na zbyciu jak dalej aktualne.
Sławek, Gorlice, tapatalk,  LG2mini
 
			 
			
					
				Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
				: 29 gru pn, 2014 5:59 pm
				autor: woocash
				o żesz! ty szrotowy sępie
no ten tego.. dowolny pasujacy znaczy od diesla 
napisz cenę na pw proszę.
apdejt dzisiejszy.
korzystając z dnia łaski - dzieci u dziadków, żona zawalona papierami 

 poszedłem ciut podłubać.
1 - wyciąłem próchno w podłodze - bardzo dobra lekcja budowy nadwozia 205-tki 

 i niech szlag jasny trafi wszystkich do 5 pokolenia wstecz i do przodu którzy podnoszą pugi za wzmocnienia z odwodnieniami.
2- przesmarowałem półoś - znaczy.... kuźwa zielona - smaru nie było NIC - trochę srebrnego pyłu niestety... przedmuchałem, dałem magiczny smar - luz jest prawie niewyczuwalny - zobaczę jak w drodze...
3 - wymieniłem osłonę maglownicy od strony kierowcy - troszkę mocowania z drażkiem było - ba, najgorsze że trzeba było nawet POMYŚLEĆ trochę  

  ale zrobione jest.
4- ten bitex poniżej listew na szczęście nie jest szary tylko czarny - po potraktowaniu szczotą na wiertarze robi się czarny - więc może to nawet jakoś wyglądać.
5 - cięgno zmiany biegów jedno jest fest luźne - w dalszej kolejności trzeba będzie wymienić
6 - takie tam przygotowania do spawania - szlifowanie dookoła wyciętych dziur.
postanowiłem wspawać łatki na największe dziury, te malutkie dookoła dziur po kołkach od przewodów od spodu tylko zabezpieczę /inhibitor+cynk+uszczelniacz/ nie będę jeździł ryszardem wieki.....
 
			 
			
					
				Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
				: 30 gru wt, 2014 7:03 pm
				autor: kojot662
				
 Masz załatwione, jak się ogarnę  po Sylwestrze to dam ci znać na PW co i jak... 
Sławek, Gorlice, tapatalk,  LG2mini
 
			 
			
					
				Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
				: 30 gru wt, 2014 7:08 pm
				autor: woocash
				Spoko, dzięki 

 
			 
			
					
				Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
				: 30 gru wt, 2014 9:49 pm
				autor: pyzio_dawca
				dobrze rozumiem? łatasz puga, tak zeby tylko nogi nie wpadly na asfalt?
W takim razie pozwole sobie przekazac Tobie, twoje zyczenia dla mnie : " Gumowych drzew ". I nie traktuj tego jak złośliwość - czysta troska
			 
			
					
				Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
				: 31 gru śr, 2014 12:39 pm
				autor: grzesiek309
				W tym przypadku to raczej gumowych kamieni i płytkich kałuż 
