Strona 4 z 4
Re: Peugeot 205 GTI 1.9 (Export) '88
: 15 cze pn, 2015 11:37 pm
autor: moralez
Mam podobnie u siebie w gti, poluzowalem linke i jest lepiej, ale musze jeszcze raz powtorzyc luzowanie.
Re: Peugeot 205 GTI 1.9 (Export) '88
: 16 lip czw, 2015 1:19 am
autor: teck
Linka wymieniona. Czasem problem z wrzuceniem wstecznego się pojawia, a czasem nie..
Mam za to inną sprawę:
Silnik bardzo powoli schodzi mi z obrotów. Sprawdzałem, czy gdzieś nie naruszyłem pancerza cięgna ale nic z tego..
W momencie, gdy silnik "zawisa" na wyższych obrotach (1500-2000) wystarczy, że palcem cofnę dźwignię przepustnicy i już jest ok. Wygląda na to, jakby przy uruchomionym silniku przepustnica nie wracała do swojego pierwotnego położenia (przy wyłączonym jest ok).
Czy może to być wina tej sprężyny? Da się to kupić?
Z góry dzięki za pomoc.
Re: Peugeot 205 GTI 1.9 (Export) '88
: 13 cze pn, 2016 4:21 pm
autor: teck
Na pewno "umieracie" z ciekawości co się dzieje u mojego GTI?
Na początku roku padł rozrusznik i akumulator. Od wymiany samochód sprawuje się bardzo dobrze.
Postanowiłem zabrać się za kilka nieuciążliwych na co dzień spraw.
- w czasie podróży po autostradzie silnik zaczął się mocno nagrzewać - układ chłodzenia będzie płukany, do tego sprawdzony będzie termostat
- opadające drzwi kierowcy zostaną naprawione
- po roku od wymiany zaczęła przeciekać uszczelka miski olejowej.. dziwne.
- regulacja linki hamulca ręcznego
- i najważniejsze: remont blacharski tylnych nadkoli oraz tylnych części progów. Cała tylna klapa również przejdzie renowację. Dla przypomnienia - teraz wygląda to tak:
Niestety - nie jestem w stanie w tym momencie zrobić całej powłoki lakierniczej za jednym razem, więc spodziewam się widocznej różnicy odcieni. Częściowo pewnie uda mi się to zniwelować, przez polerkę (żeby usunąć oksydację).
Jak tylko samochód wyjedzie od lakiernika pochwalę się efektami

Re: Peugeot 205 GTI 1.9 (Export) '88
: 13 cze pn, 2016 8:01 pm
autor: 2mouse
teck pisze:W momencie, gdy silnik "zawisa" na wyższych obrotach (1500-2000) wystarczy, że palcem cofnę dźwignię przepustnicy i już jest ok. Wygląda na to, jakby przy uruchomionym silniku przepustnica nie wracała do swojego pierwotnego położenia (przy wyłączonym jest ok).
Poradziłeś sobie? Sprężyna? Czy zahaczało o wiązkę, na przykład?...
Re: Peugeot 205 GTI 1.9 (Export) '88
: 13 cze pn, 2016 11:34 pm
autor: teck
Mam wrażenie, że coś tam mechanik przesmarował w okolicy sprężyny. W każdym razie problem rozwiązany. Teraz po uruchomieniu silnik chwilę chodzi na wyższych obrotach i w miarę nagrzewania się stabilizuje.