Strona 4 z 6
: 22 mar wt, 2005 8:18 pm
autor: Para
uufff

hehe juz chciałem krzyczec
: 22 mar wt, 2005 9:00 pm
autor: Ramzes
a ja myślałem że już nie ma sprawiedliwości na tym świecie

: 06 kwie śr, 2005 11:47 pm
autor: Kubski
Yahoo pisze:- cena przednich wahaczy do GTi
- drążki stabilizatora przedniego
- gumy stabilizatora
- nietrwałe obicia przednich foteli ( GTI )
Zauważ, że większość tych foteli ma "przejechane" po 200tys. km. Ja uważam, że trzymają się nieźle (przynajmniej moje). A poza tym za te foteliki to należy się wielki + . Mają super trzymanie boczne, są lekkie i ładne. Z resztą uwag się muszę zgodzić

Poza tym:
+ najlepsze GTi -doskonałe osiągi i wrażenia z jazdy (m.in. dzięki małej masie)
+ masa samochodu
+ niezłe wyposażenie w GTi (panoramiczny szyber, el. szyby, lamka do czytania, obrotomierz itp, wspomaganie w niektórych wersjach)
+ dzielona składana tylna kanapa
+ obszerne wnetrze
+ bardzo ładna sylwetka
+ 205 T16 to nasz krewniak

+ jak masz 205, to możesz dołączyć do naszego klubu
- dźwięki wydawane przez plastiki we wnętrzu

- awaryjność (głównie elektryka)
: 07 kwie czw, 2005 10:16 am
autor: JoT_JoT
No teraz to trzeba już przymierzać sie do kupna Gazety we wtorek i zobaczymy porównanie z tym co my tu napisaliśmy a co sie tam znalazło

:):) Tylko żeby nie było ze wypisali wszystkie minusy(bo nie było ich tak wiele) i tylko częśc plusów (faktycznei troche ich tu jest )

: 07 kwie czw, 2005 12:25 pm
autor: Kubski
To chyba nie do końca jestem na bierząco... W jakiej gazetce można szukać artykułu? Mam ją kupić we wtorek 12-tego?
: 07 kwie czw, 2005 1:14 pm
autor: JoT_JoT
No jest nowy temat w którym Misiek podał że będzie w giełdzie samochodowej w najbliższy wtorek czyli 12
: 11 kwie pn, 2005 7:59 pm
autor: miketd
+pojemny +dynamiczny[prawie każdy silnik+okrągłe kształty jak na lata 80te+brak minusów
+auto z duszą+nie rdzewioeją
: 12 kwie wt, 2005 3:23 pm
autor: Ferguss
O tym autku można tyle pisać, że Giełda Samochodowa postanowiła nie rozpisywać się o tym autku i Klubie w normalnym wydaniu, tylko wyda specjalną poświęconą naszemu Klubowi książkę

: 12 kwie wt, 2005 6:29 pm
autor: kfjatuszek
+długa żywotność silnika
+nie korodują
+mało palą (mam na myśli diesla, mój 5,5l/100km

)
- zawieszenie (tylna belka, właśnie mam do wymiany

)
- głośna praca silnika
- słabo wyciszone wnętrze
- koło zapasowe pod autkiem
- kosmiczne ceny części

: 12 kwie wt, 2005 6:38 pm
autor: Ferguss
- kosmiczne ceny części? to co Ty części od 607 wkładasz??
: 12 kwie wt, 2005 7:21 pm
autor: cheatoss
hmm, moze wedlug ASO drogie =]
czesci sa tanie, bez przesady, czasy sie troche zmienily i jest od cholery zamiennikow i polskich i zagranicznych...
a co do kola zapasowego pod autem - gdzie tu jest minus? mial ktos kiedys okazje zmienic kolo z pelnym zaladowanym bagaznikiem w aucie gdzie zapas jest zbunkrowany pod podloga bagaznika? np. wracajac z wakacji? wtedy sie docenia takie kolo podwieszone....
: 12 kwie wt, 2005 7:25 pm
autor: Ferguss
Dokładnie tak jak Cheatoss mówi, dla mnie to nie problem odkręcić śubę i sru kółko mi wylatuje pod nogi

A z drugiej strony to ostatnio kupiłem jakiś środek wulkaniczny za marne 15 zika i sprawdził się w 100%

: 12 kwie wt, 2005 7:26 pm
autor: JoT_JoT
To ja Ci powiem gdzie jest minus w kole zapasowym pod autkiem mianowicie liczysz na to zę skoro je tam wozisz to jak coś sie stanie to masz zapasówke i tu mialęm zonk bo niestety ale nei osłonięte koło pod autkiem jest na rażone na przebicie otarcie zardzewienie felgi itd. No nic moja byłą przebita właśnie przez ulokowanie kołą pod aukiem gdyby to chodziarz było jakoś zabezpieczone a nie tylko kosz napewno łatwiejszy dostęp przy załadowanym bagażniku ale wolałbym mieć całą zapasówke niż nie bawić sie z bagażami
: 12 kwie wt, 2005 7:35 pm
autor: Ferguss
Ehhh, Ty to zawsze narzekasz

Przymocuj do tylnej klapy jak w terenówkach

: 12 kwie wt, 2005 8:05 pm
autor: Jitter
Gorzej, jak masz załadowany bagażnik, hehehe, bo i tak trzeba go bynajmniej w części opróżnić, aby dostać się do śruby mocującej kosz
