Strona 4 z 11
					
				
				: 03 gru sob, 2005 4:10 pm
				autor: JoT_JoT
				i jak tam fotki tylniego zderzaczka bedą 
 
 
			 
			
					
				
				: 03 gru sob, 2005 5:58 pm
				autor: Lord Devil
				Niestety nie mam oryginalnego T-16. Jest w Krakowie zatarty ale nie mogę się dogadać, co do ceny a właścicielem. Mam 1,9 16v z 405 z 1993 roku. Jesteśmy na etapie robienia turbiny i kolektora. Akumulator oczywiście leci do bagażnika, bo turbina bedzie najprawdopodobniej w miejscu akumulatora.
			 
			
					
				
				: 04 gru ndz, 2005 4:14 pm
				autor: Para
				
			 
			
					
				
				: 04 gru ndz, 2005 4:34 pm
				autor: pki205
				Naprawde niezle wygladaja te zderzaki z 306. Pewnie to zasluga calego bodykit'u. 
Jakis korek wlewu paliwa by sie przydal inny niz standardowy.
			 
			
					
				
				: 04 gru ndz, 2005 4:45 pm
				autor: pki205
				jasne ze o naklejce mowy nie ma 
 
bez przerobek to tylko takie cos chyba:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=70170512
wiadomo ze jeszcze pewnie duzo takich drobiazgow mozna znalezc ale najwazniejsze zeby zaczal jezdzic, reszta moze poczekac 

 
			 
			
					
				
				: 04 gru ndz, 2005 4:52 pm
				autor: NMike
				Zakończona ale korek nie sprzedan  

 
			 
			
					
				
				: 04 gru ndz, 2005 4:56 pm
				autor: pki205
				No wlasnie...
			 
			
					
				
				: 04 gru ndz, 2005 5:07 pm
				autor: JoT_JoT
				No no fajnei wygladaja te zderzaczki naprawde 
 
Ja to tam bym osobiście przy okazji malowania odrazu wywalił zamek z tylnej klapy bo tak średnio do tego wszystkigo pasuje 
 
A bedzeisz jakoś niżej sadzał to autko 

 czy raczej nie
 
			 
			
					
				
				: 04 gru ndz, 2005 5:31 pm
				autor: NMike
				A skąd masz te poszerzenia?  

 
			 
			
					
				
				: 04 gru ndz, 2005 5:44 pm
				autor: NMike
				Pytam się z ciekawości, bo kilka takich zestawów już sprzedałem  

 
			 
			
					
				
				: 04 gru ndz, 2005 5:49 pm
				autor: NMike
				Wtedy jeszcze po 250szt
			 
			
					
				
				: 04 gru ndz, 2005 6:26 pm
				autor: NMike
				Zderzaków nie miałem.
			 
			
					
				
				: 05 gru pn, 2005 11:37 am
				autor: Lord Devil
				Z tyłu wygląda kosmicznie. CUDO, jak dla mnie to by się przydały większe laczki, ale z doświadczenia wiem, że na 17" można zapomnieć o szaleństwach na twardym zawiasie. Genialna robota. RESPEKT.
			 
			
					
				
				: 05 gru pn, 2005 11:54 am
				autor: krzycho
				Lord Devil pisze:Niestety nie mam oryginalnego T-16. Jest w Krakowie zatarty ale nie mogę się dogadać, co do ceny a właścicielem. Mam 1,9 16v z 405 z 1993 roku. Jesteśmy na etapie robienia turbiny i kolektora. Akumulator oczywiście leci do bagażnika, bo turbina bedzie najprawdopodobniej w miejscu akumulatora.
Zastanawiam sie dlaczego chcecie pakować turbo zamiast aku na takim długim kolektorze. Szczególnie że przymierzałem turbinke i da sie ją zmieścić zaraz za głowicą. Czas reakcji na takim krótkim połaczeniu nie powinien przekroczyć 0,5 sek a jak jest obok to turbodziura urasta prawie do dwóch sekund. Poza tym moze dobrym pomysłem byłoby dac dwie małe sprężareczki zamiast jednej dużej ?
 
			 
			
					
				
				: 05 gru pn, 2005 12:36 pm
				autor: JoT_JoT
				No co do tylnej klapy na gąłdko 

 to u siebie akurat ostatnio tak zrobiłem 

:D:) zmykac te ja można przecierz 

:) u mnie otwieranie jest akurat z pilota równie dobrze moze byc na przycisk lub linke 

. 
No ale efekt koncowy pewnie i tak bedzie powalajacy 

 Fakt jak mówi Lord Devil autko wygladało by ejszce lepiej na wiekszych kółkach 

:) ale jak i sam dobrze wie troche ciezko sie jeździ na twardym zawiasie 

 Chociaz jakies 16" 

 a speedliny zostawić na zimówki 
