Zdecydowanie tak.
Pierwsze odpalenie ... dość nierówna praca...lekka korekta ustawień Vemsa i zaczał równo pracować.
bardzo chętnie wkręca się na obroty, nic się z niego nie leje, z wydechu kopie jak koń, brak niepokojących odgłosów.
pozostało jeszcze do założenia sonda lambda, bo ta co była była uszkodzona, porobić ogólny porządek w ustawieniach kompa, testy nagrzewania się, wiatraków, termostatu, oświetlenia, hamulców itp...
Potem na przegląd i ... docierka.
na dzień wczorajszy jestem bardzo zadowolony.
kolejny epizod ze zdjęciami i filmikiem w środę, o ile sie wyrobię.
Na razie zalałem go wodą ( układ chłodzenia ), jak się wsio ładnie wypłucze, to oczywiście płyn, na docierkę zalałem półsyntetyczny olej K2 ( nie ma potrzeby lepszego ).
Bedzie problem z wymianą filtra oleju, bo nie przemyślałem sprawy i założyłem standardowy, którego nie ma możliwości wykręcenia teraz - jest 1 cm od chłodnicy.
Ale w związku z tym , ze mam podejrzenie o nieprawidłowe funkcjonowanie czujnika ciśnienia oleju ( na wskazówkę ) , planuje po 1000 km przebiegu wyjąć chłodnicę , zlac wodę, wymienić ten czujnik, ( bo nie ma możliwości inaczej się do niego dostać, jak zdjąć chłodnicę ), filtr oleju, olej...
Docelowo zakładam taki cienki filtr oleju, oryginalny od XU9J1 ze skrzynia automatyczną ( taki sam jak w renówkach ).
Muszę tez wymienić wskaźnik temp. oleju. ale to po 1000 km
Poza tym co wyżej... mam nadzieję na zdrowe długie życie CTIka