Re: Rallye16 under construction...
: 18 lip pn, 2011 12:31 pm
				
				Hamulce poskładane 
 Poszły nowe szczęki 42mm z ASO 4241.57 i zestaw montażowy, cylinderki 22.2 bez korektorów, nowe bębny, piaskowane i lakierowane flansze. 

Dla zainteresowanych schemat pod linkiem:
http://www.miamistu.co.uk/pug/GB/309F/4/43C01A.HTM
Ale zrobiło się kuku bo nie chciałem auta do driftów, a teraz przy 80 km/h bez problemów blokuje tył i przy mocniejszym depnięciu samochód od razu łamie w prawo. I niech ktoś mi powie, że hamulce bębnowe z Pugach to nieporozumienie
 
Wcześniej nie jeździłem bo stały cylinderki i kiepsko hamował, a teraz przedobrzyłem i muszę to ogarnąć bo nie opanuję przy awaryjnym hamowaniu. Przejrzę jeszcze i przeczyszczę przednie zaciski i zobaczymy. Ale znając złośliwość miga trzeba troche osłabyć siłę hamowania z tyłu.
Macie jakieś sugestie? Kupić cylinderki z korektorem, założyć korektory na przewody (mam z 1,9 GTI) czy znacznie większe heble z przodu?
			
Dla zainteresowanych schemat pod linkiem:
http://www.miamistu.co.uk/pug/GB/309F/4/43C01A.HTM
Ale zrobiło się kuku bo nie chciałem auta do driftów, a teraz przy 80 km/h bez problemów blokuje tył i przy mocniejszym depnięciu samochód od razu łamie w prawo. I niech ktoś mi powie, że hamulce bębnowe z Pugach to nieporozumienie
Wcześniej nie jeździłem bo stały cylinderki i kiepsko hamował, a teraz przedobrzyłem i muszę to ogarnąć bo nie opanuję przy awaryjnym hamowaniu. Przejrzę jeszcze i przeczyszczę przednie zaciski i zobaczymy. Ale znając złośliwość miga trzeba troche osłabyć siłę hamowania z tyłu.
Macie jakieś sugestie? Kupić cylinderki z korektorem, założyć korektory na przewody (mam z 1,9 GTI) czy znacznie większe heble z przodu?













