Prace trwają, niestety nie wszystko idzie idealnie

ale powoli do przodu.
Wczoraj zmieniłem lewy zacisk, dziś wymieniłem serwo (na takie z 1,9GTI) Swoją drogą, sporo zabawy jest, żeby je odkręcić, bardzo mało miejsca, trzeba było najpierw 'pedalboxa' odkręcić i dopiero serwo.
Zaciski na moje felgi 13" stalowe nie wchodzą, na zimę będę szukał pewnie jakiś 15" które wrzucę sobie na lato a na zimę będę miał 14
Jutro planuję złożyć McPersony (czekam na paczkę od Pary) i wezmę się za drugą stronę. Czeka mnie jeszcze wymiana przewodów hamulcowych sztywnych, pewnie będzie z tym trochę zabawy ale damy radę.
Orientuje się może ktoś, jak wygląda sprawa przewodów z tyłu? Gdzie jest elastyczny przewód, tzn w którym miejscu, bo u mnie do bębna dochodzi metalowy. Nie przyglądałem się temu zbyt dokładnie, bo przy podniesionym przodzie ciężko dostać się pod tył
Mam też pytanie, czy pompa hamulcowa którą mam obecnie (cztery wyjścia, duży napis 19, z czego wnioskuję, że to średnica tłoczka) da sobie radę z zaciskiem większym i jakie zmiany da mi założenie większego serwa? Będzie to jakoś odczuwalne?
Rozwiązałem też sprawę cieknącego połączenia przewodów do nagrzewnicy... Okazało się że śrubka która je dociska była odkręcona... Wcześniej nie miałem jak tam zajrzeć, ale po zdjęciu dolnej części deski (co było niezbędne do odkręcenia serwa) miałem tam dobry dostęp.
Niestety, nie obyło się bez strat, połamałem klamkę do otwierania maski i tu moje kolejne pytanie, jak ją wymienić. Mam drugą, tylko wydaje mi się, że linka jest za krótka, czy jest możliwość zmiany samej obudowy? Tzn tej części do której przymocowany jest pancerz (bo ją połamałem). Mam drugą taką tylko, że nie wiem jak ten pancerz odkręcić i czy się da w ogóle.
Więcej zdjęć po kolejnych dniach robót
