Strona 5 z 7

Re: Peugeot 205 TD

: 18 lut pt, 2011 4:03 pm
autor: moralez
to jakie powinny byc tarcze zalezy od piasty jaka masz. Jesli tarcze niewentylowane maja 34 mm to pasowac beda tarcze wentylowane z 1,9 34mm

Re: Peugeot 205 TD

: 18 lut pt, 2011 8:39 pm
autor: kcysiek
A są "szersze" niewentylowane tarcze, tzn występowały takie?
Sprawdzę sobie to jak tylko pogoda się polepszy, odkręcę koło i pomierzę, ale do tego czasu mógłbym już zacząć szukać.
Dzięki Moralez za porady. _O_

Re: Peugeot 205 TD

: 18 lut pt, 2011 8:49 pm
autor: moralez
wydaje mi sie ze nie, ale wole nie zapewniac 8)

Re: Peugeot 205 TD

: 05 mar sob, 2011 6:15 pm
autor: kcysiek
Swap hamulców czeka, na chwilę wolnego czasu i pogodę odpowiednią :)

Re: Peugeot 205 TD

: 09 mar śr, 2011 10:11 pm
autor: levis
Na pewno te zaciski wejdą Ci na felgi ? ;-)

Re: Peugeot 205 TD

: 10 mar czw, 2011 12:42 am
autor: kcysiek
Większość twierdzi, że tak, z 14-sto calowymi SL nie ma problemu, po wstępnych przymiarkach też tak mi się wydaje, a jeśli nie, to będę szukał piętnastek :)

Re: Peugeot 205 TD

: 10 mar czw, 2011 12:50 am
autor: moralez
levis pisze:Na pewno te zaciski wejdą Ci na felgi ? ;-)
To jakis nowy trend, zacisk na feldze ?

Re: Peugeot 205 TD

: 10 mar czw, 2011 12:57 am
autor: Martinoo
moralez pisze:
levis pisze:Na pewno te zaciski wejdą Ci na felgi ? ;-)
To jakis nowy trend, zacisk na feldze ?
Moralez nie wiedziałeś?? Dlatego teraz jest moda na polerowanie rantów felg żeby móc v-breaky załozyć prosto z rowerów górskich _O_ 8)7 8)7

Re: Peugeot 205 TD

: 10 mar czw, 2011 8:19 pm
autor: levis
no jak masz 14 to powinno być ok, moje stare 13 stalowe z zimówkami się nie mieściły

Re: Peugeot 205 TD

: 10 mar czw, 2011 8:54 pm
autor: grzesiek309
A ja mierzyłem swoje 13 z forda i wchodzą na styk :mrgreen: ET31 plus dystanse 17mm czyli ET14.

Re: Peugeot 205 TD

: 11 mar pt, 2011 12:10 am
autor: kcysiek
Jak będę robił hamulce założę już pewnie letnie koła, więc felgi 14.
Ale przymierzę też z ciekawości zimówki, jeśli wejdą to fajnie, jeśli nie, kupię jakieś 15 na lato a 14 będą na zimę :)
Dzięki wszystkim za porady _O_

Re: Peugeot 205 TD

: 11 mar pt, 2011 8:33 am
autor: grzesiek309
Stalowe 13 z ET20 wchodzą :Y

Re: Peugeot 205 TD

: 12 mar sob, 2011 1:43 am
autor: Martinoo
grzesiek309 pisze:Stalowe 13 z ET20 wchodzą :Y
a jakie ET mają felgi od garrosa?

Re: Peugeot 205 TD

: 13 mar ndz, 2011 10:33 am
autor: mateon
Chyba coś ok 25

Re: Peugeot 205 TD

: 23 mar śr, 2011 8:49 pm
autor: kcysiek
Prace trwają, niestety nie wszystko idzie idealnie ;) ale powoli do przodu.
Wczoraj zmieniłem lewy zacisk, dziś wymieniłem serwo (na takie z 1,9GTI) Swoją drogą, sporo zabawy jest, żeby je odkręcić, bardzo mało miejsca, trzeba było najpierw 'pedalboxa' odkręcić i dopiero serwo.
Zaciski na moje felgi 13" stalowe nie wchodzą, na zimę będę szukał pewnie jakiś 15" które wrzucę sobie na lato a na zimę będę miał 14 :)

Jutro planuję złożyć McPersony (czekam na paczkę od Pary) i wezmę się za drugą stronę. Czeka mnie jeszcze wymiana przewodów hamulcowych sztywnych, pewnie będzie z tym trochę zabawy ale damy radę.
Orientuje się może ktoś, jak wygląda sprawa przewodów z tyłu? Gdzie jest elastyczny przewód, tzn w którym miejscu, bo u mnie do bębna dochodzi metalowy. Nie przyglądałem się temu zbyt dokładnie, bo przy podniesionym przodzie ciężko dostać się pod tył :)

Mam też pytanie, czy pompa hamulcowa którą mam obecnie (cztery wyjścia, duży napis 19, z czego wnioskuję, że to średnica tłoczka) da sobie radę z zaciskiem większym i jakie zmiany da mi założenie większego serwa? Będzie to jakoś odczuwalne?

Rozwiązałem też sprawę cieknącego połączenia przewodów do nagrzewnicy... Okazało się że śrubka która je dociska była odkręcona... Wcześniej nie miałem jak tam zajrzeć, ale po zdjęciu dolnej części deski (co było niezbędne do odkręcenia serwa) miałem tam dobry dostęp.
Niestety, nie obyło się bez strat, połamałem klamkę do otwierania maski i tu moje kolejne pytanie, jak ją wymienić. Mam drugą, tylko wydaje mi się, że linka jest za krótka, czy jest możliwość zmiany samej obudowy? Tzn tej części do której przymocowany jest pancerz (bo ją połamałem). Mam drugą taką tylko, że nie wiem jak ten pancerz odkręcić i czy się da w ogóle.
Więcej zdjęć po kolejnych dniach robót :)