Re: Z XS'a do XS'a :)
: 02 lut sob, 2013 11:36 pm
Jako, że to już 60 postów za mną w tym temacie zebrało mi się na małe podsumowanie wszystkiego co robiłem w aucie od jego zakupu w maju ub. roku, a trochę się już tego uzbierało 
- wymieniona tylna belka,
- "regenerowane" kubły, z dwóch par zmiksowałem lepsze siedziska i lepsze szyny,
- nowe hamulce: przód - tarcze i klocki, tył - szczęki i mechanizm + poprawiony ręczny,
- odświeżone zderzaki czernidłem ze zmianą koloru listewek na czerwony,
- zmieniona gałka biegów: czerwone ścieżki zamiast białych,
- zakupione i pomalowane Speedline SL299, a na nie założone opony Toyo T1R 195/50R15,
- wsadzony filtr powietrza K&N,
- zregenerowany gaźnik wraz z samodzielnie dokonaną regulacją,
- wymieniona prawa zwrotnica wraz z nowym łożyskiem,
- nowe wahacze TRW,
- nowe końcówki drążków kierowniczych,
- uszczelniony szyberdach,
- zmieniony licznik: cyferki przebiegu są dla mnie mało istotne, mam za to ładne proste czerwone wskazówki,
- no i oczywiście rzeczy typowo eksploatacyjne: płyny, świece, przewody.
Autko spisuje się bez zarzutu i dalej będzie przeze mnie modyfikowane, choć nie będą to jakieś duże zmiany. Bardziej zależne od okazji na kupno czegoś wartościowego
Marzą mi się fotele Semi Cuir Ramier z GTi PhI
Idealnie pasowałyby kolorami do grafitowego wozu o szarym wnętrzu, ale znaleźć dobry komplet nie będzie łatwo. Wizualnie mój plan zakłada zrobienie 1.4 GTi
- pozostawienie wszystkiego co charakterystyczne dla wersji XS, ale jednocześnie upchanie jak najwięcej z GTi (koła już są, fotele będą, ale bocznych listewek nie założę). Gdy znajdą się większe fundusze wrzucę lepsze zawieszenie i hamulce, a latem zajmę się nadwoziem, by zapewnić mu jeszcze wiele zdrowych lat 
- wymieniona tylna belka,
- "regenerowane" kubły, z dwóch par zmiksowałem lepsze siedziska i lepsze szyny,
- nowe hamulce: przód - tarcze i klocki, tył - szczęki i mechanizm + poprawiony ręczny,
- odświeżone zderzaki czernidłem ze zmianą koloru listewek na czerwony,
- zmieniona gałka biegów: czerwone ścieżki zamiast białych,
- zakupione i pomalowane Speedline SL299, a na nie założone opony Toyo T1R 195/50R15,
- wsadzony filtr powietrza K&N,
- zregenerowany gaźnik wraz z samodzielnie dokonaną regulacją,
- wymieniona prawa zwrotnica wraz z nowym łożyskiem,
- nowe wahacze TRW,
- nowe końcówki drążków kierowniczych,
- uszczelniony szyberdach,
- zmieniony licznik: cyferki przebiegu są dla mnie mało istotne, mam za to ładne proste czerwone wskazówki,
- no i oczywiście rzeczy typowo eksploatacyjne: płyny, świece, przewody.
Autko spisuje się bez zarzutu i dalej będzie przeze mnie modyfikowane, choć nie będą to jakieś duże zmiany. Bardziej zależne od okazji na kupno czegoś wartościowego