Strona 5 z 7
Re: 205 1,9 GTI 1989
: 18 paź ndz, 2015 10:26 pm
autor: jacek
Żeby jeszcze za kilka miesięcy przypominał Twojego, ale w obecnym stanie

Re: 205 1,9 GTI 1989
: 09 lis pn, 2015 2:33 pm
autor: jacek
Jest ktoś w stanie podpowiedzieć od czego są te wtyczki albo gdzie powinny być? Są w okolicach akumulatora, a nie widzę nigdzie wolnej żeby wpiąć
Re: 205 1,9 GTI 1989
: 09 lis pn, 2015 3:01 pm
autor: pawel
ta czerwona to wolna a te sztukowane kabelki źółto-niebieskie to raczej samoróba
Re: 205 1,9 GTI 1989
: 09 lis pn, 2015 4:55 pm
autor: 2mouse
Te masy to na pewno mają być w tym miejscu?...
Re: 205 1,9 GTI 1989
: 09 lis pn, 2015 11:50 pm
autor: jacek
Dzięki
Nie wiem, od początku były w tym miejscu i ich nie ruszałem
Re: 205 1,9 GTI 1989
: 10 lis wt, 2015 8:40 am
autor: 2mouse
jacek pisze:Dzięki
Nie wiem, od początku były w tym miejscu i ich nie ruszałem
Ta gruba w czarnej izolacji powinna iść do błotnika, do ory kwadratowej nakrętki, a te dwie w izolacjo żółto-zielonej do skrzyni. Na skrzyni z góry masz dwa otwory M8. W jednym powinna być szpilka. Nakładasz na tą szpilkę. I to jest dosyć istotna masa, bo inaczej nie masz zmasowanego silnika, a co za tym idzie zapłonu.

Re: 205 1,9 GTI 1989
: 10 lis wt, 2015 7:25 pm
autor: jacek
dzięki, poprawię w takim razie

Re: 205 1,9 GTI 1989
: 20 lis pt, 2015 11:38 pm
autor: jacek
Gdzie w pierwszej kolejności szukać przyczyny, że nie pompuje się uszczelka szyberdachu i cały czas jest twarda? Źle mi złożyli, a wolałbym już sam to poprawić żeby nie tracić czasu i żeby było ok. Nie rozbierałem go i nie mam pojęcia jak było.
To jakaś moja część czy dostałem jakiś "gratis"?
Re: 205 1,9 GTI 1989
: 20 lis pt, 2015 11:42 pm
autor: woocash
ad 1 - sprawdz jak podpięli wężyki do zaworu klapki szybra
ad2 - uszczelki pyłowe tłoka zacisku hamulcowego?
Re: 205 1,9 GTI 1989
: 21 lis sob, 2015 12:01 am
autor: Filipczak
Ja mialem taki problem z uszczelka jakis czas temu, okazalo sie ze trojnik podcisnienia przy kolektorze dolotowym sie ulamal i podcisnienie nie szlo do szyberdachu, a mimo to caly czas uszczelka byla twarda.
Nie wiem jak to jest rozwiazane przy XU, ale sprawdz ogolne polaczenie podcisnienia w komorze silnika. Po drodze do szyberdachu jest tez chyba kilka takich jednokierunkowych zaworkow, moze ktorys jest zalozony w zla strone? Popatrz tez na zbiornik podcisnienia ktory jest po podszybiem
Re: 205 1,9 GTI 1989
: 21 lis sob, 2015 12:09 am
autor: woocash
no tak - a propos szybra - zależy gdzie grzebali

Re: 205 1,9 GTI 1989
: 21 lis sob, 2015 2:33 am
autor: jacek
Posprawdzam jutro, dzięki

Gdzie grzebali niestety nie wiem

Re: 205 1,9 GTI 1989
: 22 lis ndz, 2015 2:38 am
autor: jacek
Miałeś rację Woocash co sprawdzić

W ogóle nie podpięli tam wężyków. Idący od zbiornika był wpięty w uszczelkę drugiego w ogóle nie było. Na szczęście z pomocą Filipczaka udało się ogarnąć

Re: 205 1,9 GTI 1989
: 22 lis ndz, 2015 10:49 pm
autor: woocash
Miałeś rację Woocash co sprawdzić
czasem mi się udaje
a te osłony pyłowe to na tłoczkach masz?

Re: 205 1,9 GTI 1989
: 27 lis pt, 2015 7:11 pm
autor: jacek
Udało się wyjechać po kilku miesiącach, przegląd zrobiony choć jeszcze sporo szczegółów pozostało do dopracowania. Niedługo lepsze zdjęcia i jakieś z składania.