Strona 5 z 28
Re: Rolland Garros 92r by Janek&Agata
: 07 lut czw, 2013 7:19 pm
autor: grzesiek309
Na zwykły sylikon lepiej tego nie składać. Polecam środek o nazwie REINZOSIL firmy VICTOR REINZ. Jest zdecydowanie lepszy od tanich sylikonów silnikowych.
Re: Rolland Garros 92r by Janek&Agata
: 07 lut czw, 2013 7:24 pm
autor: KrakerSx
Chodzi mi o to że już jest złożone na silikon i nie chce puścić, czy ktoś ma dobry patent jak oddzielić te 2 części bloku silnika ??

Re: Rolland Garros 92r by Janek&Agata
: 07 lut czw, 2013 7:35 pm
autor: grzesiek309
A, dobra, zbyt pobieżnie przeczytałem
Kiedyś rozbierałem jedno TU3 na alu bloku i miało to uszczelnione czymś białym
Jeśli nie widać nigdzie wycieków, może lepiej tego nie ruszać. Chyba, że już to zruszyłeś.
Re: Rolland Garros 92r by Janek&Agata
: 07 lut czw, 2013 7:54 pm
autor: KrakerSx
Jeszcze nie zruszyłem, bo nie chcę drgnąć.

Re: Rolland Garros 92r by Janek&Agata
: 07 lut czw, 2013 7:58 pm
autor: DJPreZes
Ok...chamski będę i się wbijam w temat - ja muszę to rozebrać, więc ponawiam pytanie właściciela tematu - jak rozpołowić ten blok bez uszkadzania czegokolwiek

Re: Rolland Garros 92r by Janek&Agata
: 07 lut czw, 2013 8:10 pm
autor: MichalOsw90
Moze gdzies w bloku jest cos gdzie moglbys zablokowac srubokretem i probowac podwazyc te 2 elementy z lekkim uzyciem sily

Re: Rolland Garros 92r by Janek&Agata
: 08 lut pt, 2013 10:21 am
autor: KrakerSx
Ponawiam
Jak oddzielić dolną część bloku silnika ??

- blok.jpg (33.8 KiB) Przejrzano 8248 razy
Małe śrubki zewnętrzne odkręcone nawet te dwie pod kołem pasowym. Główne śruby które się pokazują po zdjęciu miski i pompy oleju tez wykręcone. Między łączeniem tych 2 części jest czarny silikon.
Kod: Zaznacz cały
Ok silnik "rozpołowiony", zostawiłem 2 główne śruby i jedną małą koło koła zamachowego. Potem wystarczyło lekko nacisnąć i samo się odłączyło.
Re: Rolland Garros 92r by Janek&Agata
: 08 lut pt, 2013 1:04 pm
autor: KrakerSx
Nie tak zle jak myslalem.
Re: Rolland Garros 92r by Janek&Agata
: 08 lut pt, 2013 1:14 pm
autor: DJPreZes
Czy po rozpołowieniu bloku musisz...ee..znaczy... czy rozpoławiając blok tam na dole, tak jak Ty zrobiłeś...nie też nie tak. Ruszałeś panewki przed rozpołowieniem? Da się zdjąć, zasmarować silikonem/czymś uszczelniającym i skręcić bez większego remontu

Re: Rolland Garros 92r by Janek&Agata
: 08 lut pt, 2013 2:06 pm
autor: KrakerSx
Panewki tlokow da się zrobic bez rozbierania bloku. Musisz wtedy rozpiac korbowod i wyciagnac tlok. Panewki walu wymienisz tylko rozpolawiajac blok.

Re: Rolland Garros 92r by Janek&Agata
: 08 lut pt, 2013 2:51 pm
autor: DJPreZes
Ja właśnie nie chcę nic wymieniać, tylko tą dolną część bloku z innego silnika wsadzić, bo pękł mi "dzwon" od skrzyni biegów, a mam drugi silnik na części

Re: Rolland Garros 92r by Janek&Agata
: 08 lut pt, 2013 3:14 pm
autor: KrakerSx
No to musisz zdjąć dolna czesc i sprobowac panewki przelozyc ze starego do nowego.
Powinienies odkrecic 10 duzych srub od gory. I na boku masz po 6 malych z kazdej strony lub 7 nie pamietam dokladnie, plus dwie male srubki pod kolem pasowym na boku. Jak to wykrecisz uderz gumowym mlotkiem lekko w korpus i powinno puscic.
Re: Rolland Garros 92r by Janek&Agata
: 08 lut pt, 2013 5:27 pm
autor: MarcinJ
Nie możesz zmienić części bloku i wsadzić stare panewki.
Re: Rolland Garros 92r by Janek&Agata
: 08 lut pt, 2013 8:19 pm
autor: KrakerSx
MarcinJ pisze:Nie możesz zmienić części bloku i wsadzić stare panewki.
Tego to już nie wiedziałem
Ja wymieniam wszystko koszt nie duży, a na robociźnie zaoszczędzone

Re: Rolland Garros 92r by Janek&Agata
: 10 lut ndz, 2013 12:49 pm
autor: KrakerSx