Strona 5 z 6
					
				Re: Szarpanie i przerywanie
				: 03 gru śr, 2014 12:11 am
				autor: woocash
				grzesiek.. nie warto...
to temat edukacyjno - polemiczny. nikt tu żadnego problemu nie rozwiąże z tą wiedzą i chęciami, oni są po prostu jak korespondencyjny odcinek pata i mata - sąsiadów... z tym, że może na całe szczeście w nieszczęściu nic nie uda im się zepsuć bardziej 

 
			 
			
					
				Re: Szarpanie i przerywanie
				: 03 gru śr, 2014 9:31 am
				autor: sienki5
				No niby tak ale jednak bylo by coraz gorzej i by mial problem tez z odpalaniem a on pali na pstryka a uszczelki wymienialem pod glowica tez
			 
			
					
				Re: Szarpanie i przerywanie
				: 03 gru śr, 2014 12:02 pm
				autor: pyzio_dawca
				Po prostu, widziałem taki przypadek na własne oczy gdzie kompresja była bodajże 6 bar, a silnik wkręcał się pieknie. Wiec pytam, przepraszam - nie wiedzialem ze to cos zlego. 
Tak Woocash twoja wiedza za to jest oszałamiająca, ja staram się pomóc, a ty wchodzisz i napierdzielasz. Skoro wiesz lepiej to może Ty doradź koledze, bo ja nie mam juz pomysłów.
Wiem, że się nie lubimy, ale czy musimy to przenosić do każdego tematu, w którym się udziele?
			 
			
					
				Re: Szarpanie i przerywanie
				: 03 gru śr, 2014 1:46 pm
				autor: woocash
				Ty doradź koledze, bo ja nie mam juz pomysłów.
 
no to zrozum, że jest za mało danych i tyle, samochód stoi u właściciela, nie jestem jasnowidzem - a ty starasz się strzelać, przewidywać i gdybać - bez sensu, nie widzisz, że sienkiemu nie zależy na rozwiązaniu? podał dane o które prosiłem? takie to trudne by było?
nie kieruję się niechęcią, tylko złością na takie pasożytnictwo - zwalczane na każdym sensownym forum - chcesz rady, daj dane, nie przyjmujesz rady, to "rozwiązuj" dalej sam tylko błagam nie pisz o tym.
sam też tak pytałem nie raz, ale zawsze dobrze jak ktoś sprowadzi do pionu... tylko trzeba się dać.
 
			 
			
					
				Re: Szarpanie i przerywanie
				: 03 gru śr, 2014 2:11 pm
				autor: pyzio_dawca
				Wiesz, chyba musze Ci przyznać racje.
			 
			
					
				Re: Szarpanie i przerywanie
				: 03 gru śr, 2014 5:00 pm
				autor: sienki5
				Woocash jutro  na 100% dam filmik jak chodzi teraz nie mialem kiedy bo szkola i bylem tez przeziebiony
			 
			
					
				Re: Szarpanie i przerywanie
				: 03 gru śr, 2014 10:20 pm
				autor: cyborg
				Jak to czytam to rece opadają.. To forum zeszlo na psy, poziom wypowiedzi oraz elementarnej wiedzy niektórych powala..
			 
			
					
				Re: Szarpanie i przerywanie
				: 03 gru śr, 2014 10:43 pm
				autor: sienki5
				Cyborg co masz na myśli
			 
			
					
				Re: Szarpanie i przerywanie
				: 04 gru czw, 2014 5:41 pm
				autor: sienki5
				
			 
			
					
				Re: Szarpanie i przerywanie
				: 04 gru czw, 2014 11:12 pm
				autor: sienki5
				
			 
			
					
				Re: Szarpanie i przerywanie
				: 04 gru czw, 2014 11:29 pm
				autor: woocash
				moje obserwacje:
jeździsz nim jak dieslem - o czym pisałeś wcześniej - naprawdę sądzisz, że użyteczne obroty w tym silniku to 1000-1500 obr?
w ogóle... zakręty z nogą na sprzęgle? 
to szarpanie wygląda na usterkę elektryczną - jest w 100% powtarzalne w każdych warunkach?
zawory klepią niemiłosiernie - ustawiałeś?
			 
			
					
				Re: Szarpanie i przerywanie
				: 04 gru czw, 2014 11:31 pm
				autor: grzesiek309
				Skoro żadne metody nie działają, to może warto spróbować tej: 
https://www.youtube.com/watch?v=6xsVX6029rU 
			 
			
					
				Re: Szarpanie i przerywanie
				: 04 gru czw, 2014 11:33 pm
				autor: sienki5
				Tak w każdych warunkach zawory ustawialem tak jak w etzoldzie pisze.To mulenie tylko troche ustaje jak sie nagrzeje ale nie bardzo.Grzesiek spróbuje tez tak 

 
			 
			
					
				Re: Szarpanie i przerywanie
				: 05 gru pt, 2014 8:58 pm
				autor: pyzio_dawca
				Tak. Zawory nie sa wy regulowane - to na pewno. Szarpanie to chyba cos w stylu za duzo powietrza, za malo paliwa. Czym to idzie, nie wiem szukaj az znajdziesz. No, ale co fakt to fakt, diesla sie wyzej kreci ;D
			 
			
					
				Re: Szarpanie i przerywanie
				: 06 gru sob, 2014 5:53 pm
				autor: sienki5
				Zauważyłem tez ze jak dociskam kable pod kierwonica przy bezpiecznikach to pstryka przekaźnik i sie zapala kontrolka od kompa