Strona 6 z 27
					
				
				: 04 sty czw, 2007 3:06 pm
				autor: Michal gti
				Za 1500 to do 8V, do Mi 16 tyle ile Stef napisał. W Mi16 są zupelnie inne tuleje i tłoki.
			 
			
					
				
				: 04 sty czw, 2007 3:47 pm
				autor: stef
				Marin205 pisze:Sebek pisze:a gdzie jest ten za te 1500zł dostępny  

 
 pytaj Grzegorza 205Mi16 - informację mam od niego
 
Hehe a to dobre!
To moze juz teraz fox wcale nie bedzie taki pewien swojego silnika:)
Jeszcze raz mowie: komplet na jeden cylinder do XU9J4 kosztuje: ok. 
1031zl  
 
Juz pisalem, ze wybralem opcje lepsza i tansza!!!
A silnik bedzie krecony na pewno do 8 000 rpm!
 
			 
			
					
				
				: 04 sty czw, 2007 3:50 pm
				autor: Marin205
				
 - maszynka będzie się ostro kręcić jak wiertarka
 
			 
			
					
				
				: 04 sty czw, 2007 4:11 pm
				autor: Banita
				do 8k to mozna nawet serie krecic  

 
			 
			
					
				
				: 04 sty czw, 2007 4:17 pm
				autor: Michal gti
				i wyżej  

  sorry za OT
 
			 
			
					
				
				: 04 sty czw, 2007 4:33 pm
				autor: Sebek
				stef pisze:Marin205 pisze:Sebek pisze:a gdzie jest ten za te 1500zł dostępny  

 
 pytaj Grzegorza 205Mi16 - informację mam od niego
 
Hehe a to dobre!
To moze juz teraz fox wcale nie bedzie taki pewien swojego silnika:)
Jeszcze raz mowie: komplet na jeden cylinder do XU9J4 kosztuje: ok. 
1031zl  
 
Juz pisalem, ze wybralem opcje lepsza i tansza!!!
A silnik bedzie krecony na pewno do 8 000 rpm!
 
no właśnie  

 za jakie 1500  

to w tym moim jak kupowałem niemiec pokazywał mi rachunek na 800 euro za bebechy a wtedy było po 4,5zł
 więc mi się nie wydaje żeby gdzieś dostać komplet za 1500
 
			 
			
					
				
				: 09 sty wt, 2007 5:56 pm
				autor: stef
				Dzisiaj rozpoczelismy skladanie silnika!
Tloki zostaly uzbrojone w pierscienie i korbowody. Wal i cylindry powedrowaly na swoje miejsce. Zatem mozna powiedziec ze dol silnika jest juz zrobiony:)
Jutro dzien przerwy i w czwartek startujemy od rana!
Silnik jest skladany na oleju mineralnym, gdyz jest dosc gesty w niskich temperaturach i nie powinien posciekac do czasu odpalenia silnika!
Wiecej zdjec: 
http://gti.peugeot205.pl/gallery/album06

 
			 
			
					
				
				: 09 sty wt, 2007 6:16 pm
				autor: kubas
				Ohohohoho pieknie to wyglada 

 Widze ze Pan Jurek to specjalista z wieloletnim doświadczeniem ? 

 Pozdrowienia i powodzenia !!
 
			 
			
					
				
				: 09 sty wt, 2007 6:31 pm
				autor: moralez
				glowice tez zamierzasz przykrecac na swobodnie stojacym silniku ?
			 
			
					
				
				: 09 sty wt, 2007 6:51 pm
				autor: stef
				Tak jest! Pan Jerzy ma ogromne doswiadczenie w skladaniu silnikow i uwierz mi - nie powiezylbym swojego silnika w inne rece!
Moralez: OCZYWISCIE
			 
			
					
				
				: 09 sty wt, 2007 7:14 pm
				autor: moralez
				nie wiem jak w silnikach XU bo w takim glowice dokrecalem na samochodzie i blok juz wiele przezyl, ale przy TU nie jest to takie proste dokrecic ostatnie sruby samemu na swobodnie stojacym silniku  

 
			 
			
					
				
				: 09 sty wt, 2007 7:23 pm
				autor: stef
				moralez pisze:... ale przy TU nie jest to takie proste dokrecic ostatnie sruby samemu na swobodnie stojacym silniku  

 
Pewnie, ze samemu nie jest to latwe - ale jak widzisz nie jestem sam:)
 
			 
			
					
				
				: 09 sty wt, 2007 7:56 pm
				autor: moralez
				ja mimo wszystko po wczesniejszych doswiadczeniach wolalbym miec zamocowany silnik 

 
			 
			
					
				
				: 09 sty wt, 2007 9:13 pm
				autor: stef
				Nie sadze zeby z tym byly jakies problemy! Wiele osob sklada silniki XU poza samochodem, ale dzieki za spostrzezenie. Dam znac jak poszlo:)
			 
			
					
				
				: 09 sty wt, 2007 9:55 pm
				autor: krzycho
				tylko stef nie zapomnij podwyższyć ciśnienia oleju żeby ci panewki nie poleciały od wielokrotnego katowania powyżej 8 tys 
Ja jeszcze bym zaślepił oryginalny kanał olejowy do głowicy i puścił ciśnienie wężem zbrojonym bo przy podwyższeniu ciśnienia lubi wywalać uszczelkę pod głowicą - tak jak w silniku btcc
http://www.mi16.nl/gallery/btcc_engine/slides/btcc4.jpg