Strona 6 z 19

Re: GRIFFE T16

: 13 gru pn, 2010 6:36 pm
autor: grzesiek309
Felgi gniotą jaja :mrgreen: Ciekaw jestem kiedy ktoś w Polsce przerobi zwykłe SL299 na skręcane :wink:

Re: GRIFFE T16

: 13 gru pn, 2010 11:35 pm
autor: DJPreZes
Dotykałem tych felg 8)7 8)7 8)7 Piękności i nawet jakby były całe pośniedziałe, to nadal by były piękne... Cudooooo! Głupia sprawa,że więcej warte niż Indiana w aktualnym stanie, no ale jak czytam tematy tutaj (szczególnie Orfiego :shock: ), to daje mi inspiracje, żeby na wiosnę brać się ostro do roboty :P

Re: GRIFFE T16

: 14 gru wt, 2010 12:13 am
autor: Orfister
Cieszy mnie że moje działania wywołują taki efekt Prezesie - jak coś, służe pomocą.

Re: GRIFFE T16

: 14 gru wt, 2010 9:19 am
autor: Lord Devil
W tak zwanym miedzyczasie (pojecie utopijne 8)7 ) udalo sie kupic kultowe juz Speedline SL434 fabrycznie nowe, nawet nigdy z pudelek nie wyjmowane - dzieki Para _O_ Kilka fotek:

Re: GRIFFE T16

: 14 gru wt, 2010 9:28 am
autor: Para
You welcome 8)

Re: GRIFFE T16

: 14 gru wt, 2010 9:44 am
autor: Pluto
Powoli zwykłe Speedline od GTi staja się rzadkością w Polsce. Dużo osób już ma SL434 :P

Re: GRIFFE T16

: 14 gru wt, 2010 9:58 am
autor: Marin205
Pluto pisze:Powoli zwykłe Speedline od GTi staja się rzadkością w Polsce. Dużo osób już ma SL434 :P

ja ostatnio myślałem o tym by przerobić sobie speedliny na coś takiego

Re: GRIFFE T16

: 14 gru wt, 2010 10:15 am
autor: Pluto
Ciekawe, ciekawe :D

Re: GRIFFE T16

: 14 gru wt, 2010 2:48 pm
autor: MiceK
Dlatego ja zostanę przy swoich ory Speedline'ach, dopóki nie nazbieram na Dimmy :)

@Lord - co powiesz na wiosenno/letnią Pugową sesję z - może - jakimiś fajnymi dupami ode mnie ?? :)

Re: GRIFFE T16

: 14 gru wt, 2010 2:50 pm
autor: Marin205
Pluto pisze:Ciekawe, ciekawe :D

dostałem zauroczenia jak siedziałem w swoim serwisie oponiarskim

LORD może pokusić się na zrobienie odlewów felg u Martina pod takie stoliki :) to było by coś - bo ciąć felgę to lekki zgryz.

te stoliki w serwisie miały również nogę wykonaną z tego samego co podstawka pod szybę i oczywiście każdy dodatkowy stolik był z innego wzoru felgi :)

Re: GRIFFE T16

: 14 gru wt, 2010 3:15 pm
autor: Lord Devil
Micek, przekonales mnie :mrgreen: . Marin dopki Dimmy nie pomalowanie nie widze problemu o ile tylko zainteresowanie bedzie.

Re: GRIFFE T16

: 14 gru wt, 2010 4:52 pm
autor: Lord Devil
Jedziemy dalej z tym koksem. Po blisko dwoch latach tuningu lubelskiego i wersji silnikowej T8, auto pojechalo na tuning do stolicy, w zasadzie to kawalek od Warszawy ale skoro Otwock to dzielnica stolicy i wg niektorych niemalze srodmiescie, to ja nie chcac byc gorszym tez mowie ze robie auto w grodzie Warsa i Sawy. W Lublinie samochod nie mial szczescia, pewnie dlatego, ze to stary peugeot i nikt nie wiedzial co to wersja Griffe i dla nikogo to nie mialo znaczenia. Sama wiazke do silnika super fachowiec robil prawie 4 miesiace, z czego samej roboty bylo poltora dnia (rece opadaja :evil: ). Jak widac samochod zostal powieziony na lawecie do KrzychaG, gdzie mial dostac nowe serce i jako STAGE II stac sie 2,2 16v N/A. W Lublinie poza sprawami napedu silnik, skrzynia etc nie zostalo zrobione nic, hamulce Brembo nie doczekaly sie zalozenia i jak wiele super divajsow pojechalo w bagazniku czekajac na montaz. Griffe pozegnali przedstawiciele Lozy w skladzie Lord Devil i Un Sacre Numero

Re: GRIFFE T16

: 14 gru wt, 2010 6:31 pm
autor: Munne
To sie ubralem brazowa koszula i buty i granatowa kurtka 8)7

Re: GRIFFE T16

: 14 gru wt, 2010 6:45 pm
autor: kubas
Rozumiem że na powyższych zdjęciach samochód jest przed malowaniem ?

Re: GRIFFE T16

: 14 gru wt, 2010 6:50 pm
autor: Lord Devil
Jasna sprawa, dojdziemy i do tego. Nie wszystko na raz. 8)