Strona 6 z 19
Re: GRIFFE T16
: 13 gru pn, 2010 6:36 pm
autor: grzesiek309
Felgi gniotą jaja

Ciekaw jestem kiedy ktoś w Polsce przerobi zwykłe SL299 na skręcane

Re: GRIFFE T16
: 13 gru pn, 2010 11:35 pm
autor: DJPreZes
Re: GRIFFE T16
: 14 gru wt, 2010 12:13 am
autor: Orfister
Cieszy mnie że moje działania wywołują taki efekt Prezesie - jak coś, służe pomocą.
Re: GRIFFE T16
: 14 gru wt, 2010 9:19 am
autor: Lord Devil
W tak zwanym miedzyczasie (pojecie utopijne

) udalo sie kupic kultowe juz Speedline SL434 fabrycznie nowe, nawet nigdy z pudelek nie wyjmowane - dzieki Para

Kilka fotek:
Re: GRIFFE T16
: 14 gru wt, 2010 9:28 am
autor: Para
You welcome

Re: GRIFFE T16
: 14 gru wt, 2010 9:44 am
autor: Pluto
Powoli zwykłe Speedline od GTi staja się rzadkością w Polsce. Dużo osób już ma SL434

Re: GRIFFE T16
: 14 gru wt, 2010 9:58 am
autor: Marin205
Pluto pisze:Powoli zwykłe Speedline od GTi staja się rzadkością w Polsce. Dużo osób już ma SL434

ja ostatnio myślałem o tym by przerobić sobie speedliny na coś takiego
Re: GRIFFE T16
: 14 gru wt, 2010 10:15 am
autor: Pluto
Ciekawe, ciekawe

Re: GRIFFE T16
: 14 gru wt, 2010 2:48 pm
autor: MiceK
Dlatego ja zostanę przy swoich ory Speedline'ach, dopóki nie nazbieram na Dimmy
@Lord - co powiesz na wiosenno/letnią Pugową sesję z - może - jakimiś fajnymi dupami ode mnie ??

Re: GRIFFE T16
: 14 gru wt, 2010 2:50 pm
autor: Marin205
Pluto pisze:Ciekawe, ciekawe

dostałem zauroczenia jak siedziałem w swoim serwisie oponiarskim
LORD może pokusić się na zrobienie odlewów felg u Martina pod takie stoliki

to było by coś - bo ciąć felgę to lekki zgryz.
te stoliki w serwisie miały również nogę wykonaną z tego samego co podstawka pod szybę i oczywiście każdy dodatkowy stolik był z innego wzoru felgi

Re: GRIFFE T16
: 14 gru wt, 2010 3:15 pm
autor: Lord Devil
Micek, przekonales mnie

. Marin dopki Dimmy nie pomalowanie nie widze problemu o ile tylko zainteresowanie bedzie.
Re: GRIFFE T16
: 14 gru wt, 2010 4:52 pm
autor: Lord Devil
Jedziemy dalej z tym koksem. Po blisko dwoch latach tuningu lubelskiego i wersji silnikowej T8, auto pojechalo na tuning do stolicy, w zasadzie to kawalek od Warszawy ale skoro Otwock to dzielnica stolicy i wg niektorych niemalze srodmiescie, to ja nie chcac byc gorszym tez mowie ze robie auto w grodzie Warsa i Sawy. W Lublinie samochod nie mial szczescia, pewnie dlatego, ze to stary peugeot i nikt nie wiedzial co to wersja Griffe i dla nikogo to nie mialo znaczenia. Sama wiazke do silnika super fachowiec robil prawie 4 miesiace, z czego samej roboty bylo poltora dnia (rece opadaja

). Jak widac samochod zostal powieziony na lawecie do KrzychaG, gdzie mial dostac nowe serce i jako STAGE II stac sie 2,2 16v N/A. W Lublinie poza sprawami napedu silnik, skrzynia etc nie zostalo zrobione nic, hamulce Brembo nie doczekaly sie zalozenia i jak wiele super divajsow pojechalo w bagazniku czekajac na montaz. Griffe pozegnali przedstawiciele Lozy w skladzie Lord Devil i Un Sacre Numero
Re: GRIFFE T16
: 14 gru wt, 2010 6:31 pm
autor: Munne
To sie ubralem brazowa koszula i buty i granatowa kurtka

Re: GRIFFE T16
: 14 gru wt, 2010 6:45 pm
autor: kubas
Rozumiem że na powyższych zdjęciach samochód jest przed malowaniem ?
Re: GRIFFE T16
: 14 gru wt, 2010 6:50 pm
autor: Lord Devil
Jasna sprawa, dojdziemy i do tego. Nie wszystko na raz.
