Strona 6 z 9
: 15 mar śr, 2006 2:55 pm
autor: b182
Zauważyłem ze w rallye silnik wyglada jak w innych pugach (pomijając gazniki) wiec czy czesci zamienne pasuja ?? Jest to chyba silnik TU tak?? Napiszcie cos wiecej o wytrzymałosci samej jednostki wrallye ile kilcow pojezdzi bez zarzynania no i najwazniejsze jak czest reguluje sie gazniki?? Ktos tam miał namiary na magika od gazników z małopolski. Prosze o info na priva.
Dzieki
: 15 mar śr, 2006 3:20 pm
autor: 205MI16
Nie mogę wykasować posta którego napisałem nie do tego tematu i dlatego jest ten tekst.
: 15 mar śr, 2006 3:25 pm
autor: sekator
Części są przemienne z TU i 1,6 gti. Najgorzej jest z częściami nietypowymi, są trudno dostępne i drogie, mowa o elementach stylizacyjnych i niektórych elementach silnika i jego osprzętu np. jeden gumowy izolator pod gaźnik 1200zł.

: 15 mar śr, 2006 3:37 pm
autor: b182
co??? jaki izolator?? No ale chyba sobie jakoś z tym klubowicze poradzili?? A o jakie chodzi jeszcze elementy trudno dostępne zwłaszcza silnika. Pomijam poszerzenia.
: 15 mar śr, 2006 3:46 pm
autor: sekator
pod gaźnikami są takie dwie grube gumowe podkładki i to one tyle kosztują, myślę, że wiele części można taniej wykonać na zamówienie ale może to być kłopotliwe i przeciągać się w czasie, z podstawowymi elementami nie powinno byc problemu.
: 15 mar śr, 2006 3:48 pm
autor: 205MI16
Nie tylko do puga tyle kosztują "podkładki" - do Alfy, Fiata itd - gdzie często pojawiały się podwójne gaźniki też trzeba słono zapłacić
: 15 mar śr, 2006 4:01 pm
autor: sekator
mam nadzieję, że da się to dorobić nawet jeżeli wytrzyma o połowę krótszy okres niż oryginał
: 15 mar śr, 2006 4:35 pm
autor: b182
dowiedzialem sie wlasnie ze niestety tuleje sa inne niz w 1.1 i 1.4 wiec moga byc problemy z pierscieniami itp.
: 15 mar śr, 2006 4:39 pm
autor: sekator
takie rzeczy mozna ewenualnie dorobić lub może dopasować z innego modelu np. 106 rallye
: 15 mar śr, 2006 5:06 pm
autor: Michal gti
Będzie ciekawie
Zobaczymy, czy ja się wyrobie z realizacją swojego projektu

: 15 mar śr, 2006 5:17 pm
autor: moralez
Sebek pisze:że prawdziwe to wiem

ale rallye rzuciły wam Gitom wyzwanie

jakie rally jakim gitom

?
bo skoro wersja rallye 1,9 105 koni z wiekszym momentem od 1,3 nie daje rady gti z 1,9 122 to 1,3 tymbardziej. Chyba ze kierowca ma niezwykle silna wole i potrafi myslami oddzialywac na przedmioty

hmm
: 15 mar śr, 2006 5:19 pm
autor: wojti
hmmmm z tymi tulejami to nie wiem panowie moj kumple lukassss w rallye''ku wymienial wlasnie tuleje i udalo mu sie nowe kupic wiec pewnie sa podobne
-z pierscionkami tez nie ma problemu, natomiast tloki to uz inna sprawa:D:D:D
- czasem moze byc problem z zaworami,
- walek rozrzadu -0nieosiagalny - podobnie z glowica:)
- wałkorbowy jest ponoc wykonany z lepszych stopow metali i nie to samo co w normalnynm TU
- pompa oleju ponoc inna niz w serrii i w salonie firmowym Peugeota baaaaaardzo droga
- tak jak wczesniej koledzy pisali ze2wnetrzne poszerzenia to masakra choc ktos chyba z forum kiedys mowile ze podejmmie sie zrobienia form, he:D
)
Jesli chodzi o zywotnosc RALLYE to zalezy od wlasciciela tak naprawde jak duzo mu wciska, ale spokojnie 150 -200 tys przejedzie(bez KJS, RAjdy itp) chyba ze dostanie mocno w dupe to wiadomo wczesniej
Podstawa do dobry olej, sprawne chlodzenie, i dobre paliwo a rallye bedzie smigal zdrowiutko

Jest to bardzo prosta konstrukcja zero zbednyhc elemntow ktore moge sie psuc:)
A co do wyzwania to mi sie podoba szkoda ze mieszkam na PD Polski, a le czekam na wiesci ze spotu he:) i okaze sie jak to jest GTI kontra Rallye
: 15 mar śr, 2006 5:26 pm
autor: Sebek
moralez pisze:Sebek pisze:że prawdziwe to wiem

ale rallye rzuciły wam Gitom wyzwanie

jakie rally jakim gitom

?
bo skoro wersja rallye 1,9 105 koni z wiekszym momentem od 1,3 nie daje rady gti z 1,9 122 to 1,3 tymbardziej. Chyba ze kierowca ma niezwykle silna wole i potrafi myslami oddzialywac na przedmioty

jak juz ktoś mądrze napisał jedno rallye drugiemu nie równe i podobnie z Gti a już różne rzeczy widziałem

: 15 mar śr, 2006 6:19 pm
autor: moralez
to ja ide wypatrywac jasnego punktu na wschodniej czesci nieba

: 15 mar śr, 2006 7:20 pm
autor: Sebek
T16 z nieba nie spadają
