Strona 7 z 24
					
				Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
				: 04 mar śr, 2015 11:14 pm
				autor: pilot-84
				Oto co w ostatnim czasie do mnie przyjechało.
Jutro powinien być u mnie zestaw do czyszczenia filtra stożkowego JR. Brakuje mi jeszcze filtru oleju, ale będę kupował gdzieś na miejscu. 
Zabieram się za lakierowanie kierownicy. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
				: 04 mar śr, 2015 11:53 pm
				autor: ari3061
				najlepszy efekt lakierowania osiągniesz używając pistoletu ,ktoś mi kiedyś sugerował ,że gąbką wystarczy ,ale jak użyłem pistoletu to nówka sztuka .Regenerowałem kiedyś nawet całą tapicerkę +kierownica w CLK w208 (jasno szara skórka ) ,ludzie którzy to oglądali potem nie mieli pojęcia nawet ,że coś było robione  
   http://tufotki.pl/SKbhZ 
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
				: 05 mar czw, 2015 5:40 pm
				autor: Martinoo
				ja robiłem gąbeczką i śladu nie widać że nakładane gąbką a nie pistoletem. Ważne żeby nie dawać za duzo bo zobią sie zacieki
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
				: 05 mar czw, 2015 5:48 pm
				autor: pilot-84
				Wczoraj zrobilem w dwóch miejscach test: 3 warstwy farby + 1 warstwa lakier bezbarwny. Bez nakladania szpachli. Oczywiscie wcześniej niewielkie ubytki zostały wygładzone papierem ściernym i wyczyszczone zmywaczem. A jeszcze wcześniej kiera została wyczyszczona z brudu gąbką Kerapur.
Niestety przy jednej warstwie lakieru nadal widać różnicę gdzie jest skóra nieprzetarta, a gdzie była szlifowana i nie ma tej górnej warstwy skóry  (tej śliskiej), a jest coś na kształt zamszu. 
Chyba będę musiał ją puścić w szpachel 

 
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
				: 05 mar czw, 2015 6:09 pm
				autor: KrakerSx
				pilot-84 pisze:Niestety przy jednej warstwie lakieru nadal widać różnicę gdzie jest skóra nieprzetarta, a gdzie była szlifowana i nie ma tej górnej warstwy skóry  (tej śliskiej), a jest coś na kształt zamszu. 
Chyba będę musiał ją puścić w szpachel 

 
Bo zdarłeś "lico" skóry więc dostałeś się do dolnej warstwy tak zwanej "mizdry".
Więc teraz masz dwa wyjścia, albo nawalić szpachli i stworzyć "lico" albo polakierować kilkoma warstwami (do momentu nie wchłaniania już lakieru), i na to bezbarwny.
Tp lico jest mechanicznie nakładane na skórę może być sztuczne w przypadku eko-skór lub woskowe(ewentualnie inne substancje chemiczne) w przypadku skór naturalnych, niestety żadna skóra nie posiada tak gładkiej powierzchni naturalnie bez obróbek garbarskich  

 
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
				: 05 mar czw, 2015 6:54 pm
				autor: pilot-84
				Dzięki za fachowe wyjaśnienie. Właśnie chciałem uniknąć szpachlowania całej kierownicy i chciałem zobaczyć czy takie wyszlifowanie nierówności coś da.
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
				: 05 mar czw, 2015 7:07 pm
				autor: Martinoo
				Samo szlifowanie lekko wyrównuje ale szpachla rób jak w tym filmie co ci podesłałem
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
				: 05 mar czw, 2015 9:52 pm
				autor: pilot-84
				Szpachla położona. Jestem dobrej myśli.
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
				: 05 mar czw, 2015 9:54 pm
				autor: woocash
				oby się udało!
bo jak nie, to będzie trochę na mnie 

 
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
				: 05 mar czw, 2015 10:10 pm
				autor: Martinoo
				powinna byc sucha po paru minutach ale dopiero jutro przetrzyj papierem ściernym by wyrównać, nastepnie odtłuść i kładz lakier czarny
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
				: 05 mar czw, 2015 10:55 pm
				autor: pilot-84
				Foto relacja poniżej:
1. Kierownica wstępnie umyta.
2. Kierownica została odtłuszczona zmywaczem, umyta gąbką LCK Kerapur z brudu, następnie odłożona na dzień do wyschnięcia. Następnie ponownie odtłuszczona zmywaczem.
3. Podszlifowana delikatnie papierem ściernym o gradacji 1200.
4. Ponownie odtłuszczona acetonem bo zmywacz mi się już skończył.
5. Nałożona szpachla.
Teraz czekam 24h i będę szlifował 1200 (albo tam gdzie grubsza warstwa szpachli została 800).
Przy okazji - dzisiaj przyjechał zestaw do umycia filtra stożkowego JR. Dedykowany do mojego filtra.
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
				: 05 mar czw, 2015 11:44 pm
				autor: Martinoo
				Będziesz zadowolony z elektt
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
				: 13 mar pt, 2015 8:04 pm
				autor: pilot-84
				
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
				: 13 mar pt, 2015 9:19 pm
				autor: woocash
				o żesz !
na zdjęciach wygląda super!
na allegro, 500 pln ;P kupujesz następną... biznes się kręci 

 
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
				: 14 mar sob, 2015 2:12 am
				autor: Martinoo
				M9ja po malowaniu wyglada identycznie. Mowilem ze bedziesz zadowolony z efektu