Strona 7 z 13
Re: 205 look 1.1 z 1991 -> 1.4 -> w GTI
: 23 mar śr, 2016 2:14 am
autor: kamyk
Zamontować wszystko się udać powinno. Pomysł jest taki żeby zmienić zawieszenie z hamulcami, koła i później silnik. Wnętrze trochę się zmieni jeszcze. Kierownice dorwałem za 100zł z zegarkami daszkiem i pasami to żal było nie brać.
Re: 205 look 1.1 z 1991 -> 1.4 -> w GTI
: 23 mar śr, 2016 11:37 am
autor: RafGentry
Filip nie szukaj aluzji pod swoim adresem bo zalatuje niedowartościowaniem
Plan na zrobienie z Looka GTI jest szlachetny ale sami wiecie jak trudno dorwać poszukiwane graty i zrobić wszystko ze smakiem. Wiele takich prób kończy się spłodzeniem drogiego kundla który nie jest ani GTI ani tym, czym był wcześniej.
Niemniej jednak bacznie obserwuję projekt z nadzieją że Kamykowi wyjdzie to spójnie.
Re: 205 look 1.1 z 1991 -> 1.4 -> w GTI
: 23 mar śr, 2016 3:56 pm
autor: Atmanov
No zrobił się trochę "miszmasz"

...głównie stylistyczny.
Exipy gdyby były srebrne, kierownica trochę paskud

Z drugiej strony ciężko dorwać ori elementy z GTI.
W razie czego możliwe, że będę miał kanapę z GTI ale jeszcze nie obiecuję (może sobie ją zachomikuję na lepsze czasy)!
Re: 205 look 1.1 z 1991 -> 1.4 -> w GTI
: 23 mar śr, 2016 6:30 pm
autor: nowak68
Myślę, że każda z powyższych wypowiedzi forumowiczów, zawiera inspirację dla właściciela auta. Zrobi z tym co zechce. Jego temat, więc prowadzi go jak chce. Jego kasa, więc wydaje na co chce. Jego auto, więc robi z nim co chce.
Uważam jednak, że każde 205 musi przypominać 205 i wyglądać godnie na drodze. Ma przyciągać wzrok swoim wyglądem i cieszyć oko właściciela i oglądającego, a nie przyciągać wzrok tylko po to aby pokręcić głową z politowaniem.
Idzie wiosna więc niech się dzieje. Życzę udanych inspiracji.
Re: 205 look 1.1 z 1991 -> 1.4 -> w GTI
: 23 mar śr, 2016 9:59 pm
autor: kamyk
Jest to etap przejściowy dlatego może wydawać się ze jest bałagan. Jeżeli chodzi o budę i wnętrze to wiem czego chcę, nie wiem tylko jaki silnik wstawiać, ale wszystko w swoim czasie... Mam nadzieję że sprostam waszym wymaganiom

Re: 205 look 1.1 z 1991 -> 1.4 -> w GTI
: 23 mar śr, 2016 10:01 pm
autor: Filipczak
Najprosciej (chociaz nie najtaniej) bedzie wrzucic silnik z Saxo VTS TU5J4, 118KM bedzie mialo sens w tym aucie

Re: 205 look 1.1 z 1991 -> 1.4 -> w GTI
: 23 mar śr, 2016 11:26 pm
autor: fila1223
Rafał nie szukam tutaj aluzji do siebie, żeby sobie ego podbudować. Chodzi mi o większość projektów które dążą do gti w ten czy inny sposób i komentarze w sumie większości forumowiczów na ten temat.
Tak jak napisał Kamyk, bałagan jest bo to początkowa faza projektu. U mnie w zenithcie był mega bałagan, ale z biegiem czasu wszystko przemyślałem i pozbierałem części mi potrzebne.
A co do silnika to nawet 8 zaworowa wersja silnika tu robi robotę, a swap jest mało problematyczny

Re: 205 look 1.1 z 1991 -> 1.4 -> w GTI
: 01 kwie pt, 2016 6:14 pm
autor: kamyk
Troszkę niektorych może to uspokoi

Re: 205 look 1.1 z 1991 -> 1.4 -> w GTI
: 01 kwie pt, 2016 6:57 pm
autor: nowak68
Pod warunkiem że założysz tę z gti a nie od bmx

Re: 205 look 1.1 z 1991 -> 1.4 -> w GTI
: 09 kwie sob, 2016 8:18 am
autor: kamyk
Sanki proszkowo odmalowane.
Re: 205 look 1.1 z 1991 -> 1.4 -> w GTI
: 09 kwie sob, 2016 9:58 am
autor: simon3
No ciekawie to wygląda!!! Pytanie jak długo pozostanie w kolorze

Re: 205 look 1.1 z 1991 -> 1.4 -> w GTI
: 09 kwie sob, 2016 11:35 am
autor: kamyk
W komplecie wyglada tak.
Re: 205 look 1.1 z 1991 -> 1.4 -> w GTI
: 09 kwie sob, 2016 12:33 pm
autor: simon3
Co to za gwint?
Re: 205 look 1.1 z 1991 -> 1.4 -> w GTI
: 09 kwie sob, 2016 12:59 pm
autor: kamyk
Jeśli chodzi o kolor sanek to nie miałem wyboru:) Gwint z 206. W drugim zacisku muszę naprawić odpowietrznik. Do tego doszły nowe boczki i zegary w które trzeba odświeżyć.
Re: 205 look 1.1 z 1991 -> 1.4 -> w GTI
: 13 maja pt, 2016 6:11 pm
autor: kamyk
Szukam i znaleźć nie mogę...
Obok mojej 205 stojącej na "cegłach" leży już silnik 2.0 MI16 z czerwonej 405 i zaczynają się problemy:
1. Półosie-ory z 405, wieloklin do piasty pasuje ale przegub nie mieści sie w zwrotnicy. Da się je przerobić aby pasowały (zeszlifować z zewnątrz przegub i skrocić) czy szukać z 205 GTI?
2. Jaką chłodnicę do niego?
3. Potrzebny cały wydech, jaki?
Na chwilę obecną trwa wymiana zawieszenia z tylu i konserwacja podłogi.