Strona 7 z 9

: 15 mar śr, 2006 8:01 pm
autor: b182
1.no a czy da rade wsadzic bez wiekszych problemow do rallye silnik np 1.4 i założyc do niego gazniki ??
2. czy w 205 1.3 jest ten sam silnik co w 106 rallye 1.3??
Kurde po tych waszych info to sie mocno zastanawiam czy kupowac rallye skoro takie problemy z czesciami :(

: 15 mar śr, 2006 8:11 pm
autor: moralez
1 da sie ale to juz nie to samo 8)
2 tak tylko w 106 bylo on chyba juz na wielopunkcie

: 15 mar śr, 2006 8:57 pm
autor: b182
eee tam nie to samo wsadzic wałek z rallyka do 1.4 (chyba darade) i powinno byc + gazniki i będzie z 90 km :) a o cześci dużo łatwiej.
Pytanie czy skrzynia da sie połączyc z silnikiem 1.4 ??

: 15 mar śr, 2006 9:00 pm
autor: b182
a tak swoją drogą czemu ten temat nie jest na technicznym ?

: 15 mar śr, 2006 9:09 pm
autor: moralez
b182 pisze:eee tam nie to samo wsadzic wałek z rallyka do 1.4 (chyba darade) i powinno byc + gazniki i będzie z 90 km :) a o cześci dużo łatwiej.
Pytanie czy skrzynia da sie połączyc z silnikiem 1.4 ??
jest taka sama tylko rallye ma minialnie wieksze przelozenie, co do przekladania na silnik 1,4 to moze uda sie cala glowice przelozyc, musisz rozebrac popatrzec poanalizowac, jakby co sluze wymiarami tylko pisz jakie 8)

: 15 mar śr, 2006 9:17 pm
autor: b182
narazie to tylko kombinuje bo nie mam rallye:( ale planuje miec a to z silnikiem kombinuje gdyby coś zwaliło sie w silniku a wiadomo jakie sa problemy z czesciami do niego. Analizuje możliwości :) i proszę o porady fachowców:)

hej

: 15 mar śr, 2006 9:26 pm
autor: wojti
da sie przelozyc z 1.4 caly dol i zalozyc glowice z gaznikami i walkiem ale w sumie nie wiem jaki to bedzie efekt sam sie zastanawiam:):D:D

a jesli chodzi o 106 rallye 1.3 to byly tlyko z ganikami, jest wersja 1.4 na pelnym wtrysku (100KM lub z kat. 95KM) ale tych 106 z gaznikami bylo bardzo malutko rarytas:LDL chetnie kupilbym hehe:)

b182 nie mozesz sie zniechecac autko jest na prawde super ale przed kupnem warto znac pewne mankamenty i posprawdzac rzeczy ktore moga kosztowac wiecej niz cale auto a dzieki tej stronce mozesz dowiedziec sie bardzo duzo bo jest kilku uzytkownikow:) hehe:)

acha a rallye ma chyba najkrotsze przelozenie z TU z tego co mi wiadomo@!!!!! i jest wszytsko pasuje do TU

Jesli chcialbys wkladac do cilnika 1.4 tylko walek i gazniki to musisz:
1. dorabiac kolektor bo jest zupelnie inne mocowanie przy orginalnej glowicy do gaznikow
2.spasowac walek i zmienic konty zaworow jesli chcialbys uzyskjac wieksza moc ( bo w rallye wlasnie kat zaworow polaczony z walkiem robi robote)
3. z tego co mi pewnien magik mowil glowica orginalna rallye jest robiona pod wysokie oborty i dlatego czasem na urzadzeniach wychodzi niskie cisnieni na cylindrach a to niestety tak ma byc!!!!

:evil: :evil: :P

: 15 mar śr, 2006 9:57 pm
autor: b182
wojti napisz na co zwrócić szczególną uwage przy kupnie rallyka. nie chce zaraz po zakupie szukac czesci wartych majątek. Co ma jak byc w tym autku . aha jak czesto sie ustawia gazniki- mniej wiecej.

: 15 mar śr, 2006 11:55 pm
autor: sekator
zluzujcie trochę z tym wyzwaniem bo widzę, że jak na razie ani Wojti ani Lukass nie kwapi się na zlot a ja nie mam też chwilowo zielonego pojęcia. Na razie to muszę wyregulować gaźniki i zrobić wiele innych rzeczy a Wy mnie podjudzacie żebym się sprawdzał z gti, czyli wrzucacie mnie na kolejne wydatki (tuning silnika). Adi nawet nie wpadł dziś na spot w Warszawie gdzie wpadłem specjalnie żeby go objechac prychajacym białym potworem :D

: 16 mar czw, 2006 12:04 am
autor: Banita
nikt nie naciska -mnie tez na ogolnopolskim pewnie nei bedzie :wink:

PS -to zeby sie ciac z GTi trzeba robic tuning silnika w rallye?? :P :P

: 16 mar czw, 2006 12:05 am
autor: moralez
:lol: :lol: bi turbo :D

: 16 mar czw, 2006 12:17 am
autor: sekator
PS -to zeby sie ciac z GTi trzeba robic tuning silnika w rallye?? :P :P[/quote]

Sam nie wiem ale chyba coś trzeba zrobić żeby wstydu nie było :P

A co do inwestowania w rallye uważam, że jeżeli bedzie to robione z głową, bez oszczędności, na dobrych częściach to za parę lat ma szanse się zwrócić, popatrzcie na ceny rallye za granicą

: 16 mar czw, 2006 12:19 am
autor: Banita
masz racje -szkoda tylko, ze z reguly konczy na krawezniku w jakims kjs...

: 16 mar czw, 2006 12:19 am
autor: Michal gti
Były 106 1.3 rallye na wtrysku :)
P.S. Tomek, przez Ciebie jestem chory :P nie będę mógł spać :wink:
Extra chodzi to rallye, szczegolnie jak nam zabrakło skali na obrotomierzu :shock:

: 16 mar czw, 2006 12:22 am
autor: sekator
śpij i śnij :D

Co do krawężnika to jeszcze luz, raczej da się naprawić