Kręci i na tym koniec :) HELP
- TOMBIKE
 - Uzalezniony
 - Posty: 644
 - Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Gdańsk
 
Kręci i na tym koniec :) HELP
Zacznę od tego że ostatnio przymroziło na kilka dni i jak próbowałem odpalić auto to rozrusznik wogóle nie zakręcił, najdziwniejsze jest to, że akumulator nie był rozładowany (wskazywał 12v). Jako że wcześniej miałem już problemy z tym rozrusznikiem postanowiłem go w końcu zmienić, kupiłem rozrusznik Bosha (miałem Valeo) W międzyczasie podładowałem akumulator, no i wszystko pięknie zakręciło. Jest jeden problem bo na kręceniu się skończyło, po kilku dłuższych próbach akumulator oczywiście padł 
. No więc zabrałem się za szukanie przyczyny, sprawdziłem cewkę, jest iskra, no to może rozdzielacz zapłonu, iskra jest na każdej świecy, myślę sobie, że może paliwo nie dochodzi do gaźnika ale wątpię bo śmierdziało benzyną, zresztą profilaktycznie wlałem odrobinę benzyny do środka. Kręcę i nic, nawet się nie zająknie. Sam nie wiem co to może być, proszę o pomoc. Silnik 1.4 TU3, gaźnik
			
			
									
						
										
						- TO-MI
 - Maniak
 - Posty: 1273
 - Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
 - Posiadany PUG: XU9J4
 - Numer Gadu-gadu: 604584106
 - Lokalizacja: Krosno/okol
 
jak po wlaniu paliwa do gażnika nie zatrybił to :
albo zalane świece i mają przebicie
nie dają iskry w cylindrze
ewentualnie nie włączyłeś ssania
			
			
									
						
							albo zalane świece i mają przebicie
nie dają iskry w cylindrze
ewentualnie nie włączyłeś ssania
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? 
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
			
						http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
- TOMBIKE
 - Uzalezniony
 - Posty: 644
 - Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Gdańsk
 
aha mój sposób na sprawdzenie cewki: (robiłem to 1 raz na chłopski rozum)
odłączam przewód idący do rozdzielacza, podłączam do jego końcówki świecę, przytykam do masy, kręcę rozrusznikien - iskrzy
sposób na sprawdzenie rozdzielacza zapłonu:
odłączam wszystkie kable od świec, wykręcam jedną świecę i sprawdzam na każdym z 4 kabli czy iskrzy po przekręceniu rozrusznika
Nie śmiejcie się ale serio nigdy tego nie robiłem, do większości rzeczy przy aucie dochodzę sam, mam nadzieje że to dobra metoda ?
			
			
									
						
										
						odłączam przewód idący do rozdzielacza, podłączam do jego końcówki świecę, przytykam do masy, kręcę rozrusznikien - iskrzy
sposób na sprawdzenie rozdzielacza zapłonu:
odłączam wszystkie kable od świec, wykręcam jedną świecę i sprawdzam na każdym z 4 kabli czy iskrzy po przekręceniu rozrusznika
Nie śmiejcie się ale serio nigdy tego nie robiłem, do większości rzeczy przy aucie dochodzę sam, mam nadzieje że to dobra metoda ?
- TO-MI
 - Maniak
 - Posty: 1273
 - Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
 - Posiadany PUG: XU9J4
 - Numer Gadu-gadu: 604584106
 - Lokalizacja: Krosno/okol
 
jak pokręci dłużej bez ssania to zaśmierdzi paliwem ale nie odpaliBanita pisze:
i smierdzi paliwem?
ciężko tak wyczuć ale skoro nie odezwał sie po wlaniu paliwa do gardła
to pewnie coś z iskrą ewentualnie podmień świece
chyba że paliwo chrzczone i nie zapali sie na zimnym silniku (medycyna zna takie przypadki
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? 
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
			
						http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
- TO-MI
 - Maniak
 - Posty: 1273
 - Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
 - Posiadany PUG: XU9J4
 - Numer Gadu-gadu: 604584106
 - Lokalizacja: Krosno/okol
 
w związku z tym że nie gada to albo wina podłego paliwa albo iskry  
			
			
									
						
							Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? 
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
			
						http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
- TOMBIKE
 - Uzalezniony
 - Posty: 644
 - Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Gdańsk
 
ale na tym baku przejechałem już troche, tankuje na sprawdzonej stacji, paliwo odpada, a świece raczej tak z dnia na dzień nie padają, i to wszystkie 4, tym bardziej że dają iskrę. Dziwne jest to że akumulator bardzo szybko przestaje mieć siłe kręcić rozrusznikiem, choć nawet jak już nie może pokazuje 12v, może natężenie prądu jest za słabe? I przez to iskra jest słaba? Szczerze wątpie ale już zgłupiałem, jedyne co podejrzanego się działo w tym okresie to słaby aku i zmiana rozrusznika z Valeo na Bosha (też od 1.4). A może rozrusznik który wsadziłem ma za niskie obroty i dlatego nie może odpalić?
			
			
									
						
										
						- TO-MI
 - Maniak
 - Posty: 1273
 - Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
 - Posiadany PUG: XU9J4
 - Numer Gadu-gadu: 604584106
 - Lokalizacja: Krosno/okol
 
co do świec to miałem kiedyś taki przypadek (nie w pugu  
 ) że po mroźnej nocce nie odpalił,nawet po wtarganiu gada do garażu i ogrzaniu nic  
 
iskra owszem była ale widocznie w cylindrze za słaba,wymiana świec uleczyła gada
w tym przypadku świece były stare i może dlatego padochły
jak nie pamiętasz kiedy zmieniałeś to spróbuj tej pocji
			
			
									
						
							iskra owszem była ale widocznie w cylindrze za słaba,wymiana świec uleczyła gada
w tym przypadku świece były stare i może dlatego padochły
jak nie pamiętasz kiedy zmieniałeś to spróbuj tej pocji
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? 
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
			
						http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207