Strona 1 z 2
					
				pompa hamulcowa
				: 16 kwie pn, 2007 12:07 pm
				autor: Piasek
				Witam wszystkich - mam problem, który w sumie sam sobie ściągnąłem na głowę. Ciekła mi pompa hamulcowa i przez to miałem słabe hamulce i ciągle zapowietrzone. Postanowiłem więc ją wymienić. Jak postanowiłem tak zrobiłem - znalazłem nieużywaną pompę w garażu ojca (jeszcze ze 104) i ją założyłem. I tu się pojawił problem. Pompa nie pompuje płynu na przednie lewe i tylne prawe koło. Co radzicie??
			 
			
					
				
				: 16 kwie pn, 2007 2:53 pm
				autor: wilkinson
				Gdzieś to już było tak mi się kołacze po łysej pale, że się ktoś zdziwił, że obwody nie są na krzyż ale przód-tył. Poszukaj w postach o hamulcach 

 
			 
			
					
				
				: 16 kwie pn, 2007 3:18 pm
				autor: Piasek
				Przeszukałem wszystko i nic nie znalazłem. Wiem, że są dwa obwody hamowania i to na krzyż. Mnie zastanawia dlaczego działa mi tylko jeden obwód. 
A może sama pompa jest zapowietrzona czy coś?? Pomocy
			 
			
					
				
				: 16 kwie pn, 2007 3:22 pm
				autor: woocash
				może jeden tłoczek przepuszcza i dlatego nie hamuje.... zobacz sobie jak to jest zbudowane...
			 
			
					
				
				: 16 kwie pn, 2007 3:31 pm
				autor: Piasek
				generalnie wygląda to tak, że pedał jest miękki i można sobie pompować i pompować i żadnego efektu nie ma. 
Nie bardzo wiem jak jest zbudowana ta pompa i tez nie za bardzo chcę na niej poznawać jej budowę bo po prostu nie mam pojęcia jak ją rozebrać
			 
			
					
				
				: 16 kwie pn, 2007 5:10 pm
				autor: woocash
				poszukaj w necie... jeeeeju....
do każdej sekcji jest "osobny" tłoczek, możę jeden jest ok, a w drugim poszła uszczelka, też nie wiem jak to się otwiera (wyjmuje, czy rozkręca) ale to chyba najtrudniejsze nie jest...
			 
			
					
				
				: 17 kwie wt, 2007 9:19 am
				autor: Piasek
				zostawiłem samochód u starych pod domem i wracam do tematu w sobotę. Rozbiorę tę pompę i zobaczę co tam sie dzieje
			 
			
					
				
				: 17 kwie wt, 2007 9:13 pm
				autor: przemo
				Tłoczki pompy są zbudowane tak,że nawet po rozszczelnieniu jednej sekcji zawsze hamuje druga,a sposób "krzyżowania" hamujących kół ma w razie awarii jednej sekcji i ostrego hamowania zapobiec ściągnięciu auta na boki.
			 
			
					
				
				: 20 kwie pt, 2007 2:27 pm
				autor: Piasek
				to żadne odkrycie - teoretycznie to ja to wiem ale nigdy nie rozbierałem takiej pompy (a rozbierałem wiele) i nie bardzo wiem jak sie do tego zabrać
			 
			
					
				
				: 20 kwie pt, 2007 3:39 pm
				autor: przemo
				Piasek pisze: nie bardzo wiem jak sie do tego zabrać
to daj komuś kto to wie to -przecież żadne odkrycie.Pozdro
 
			 
			
					
				
				: 22 kwie ndz, 2007 11:49 am
				autor: Piasek
				eee tam - nie ma co iść na łatwiznę.
			 
			
					
				
				: 23 kwie pn, 2007 11:20 pm
				autor: bandziorek.
				jak tak mialem w pagocie ze mi wogule tyl nie hamowal i rozebralem pompe wymienilem gomki i wszystko gra.Rozbierz pompe spokojnie sie pokapujesz co jest grane
			 
			
					
				
				: 26 kwie czw, 2007 11:31 am
				autor: Piasek
				dobra a teraz pytanie za 100 punktów - jak odpowietrzyć samą pompę??
			 
			
					
				
				: 26 kwie czw, 2007 4:19 pm
				autor: zlotycbr
				przewodami panie,przewodami hamulcowymi 

 
			 
			
					
				
				: 26 kwie czw, 2007 10:29 pm
				autor: Piasek
				poproszę łopatologicznie. Znaczy się czy to ma wyglądać tak jak odpowietrzanie hamulców tyle, że odkręcam przewody przy pompie??