rozgrzany silnik- długie kręcenie..
- kabzik
 - Junior
 - Posty: 379
 - Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
 - Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
 - Lokalizacja: Częstochowa
 
rozgrzany silnik- długie kręcenie..
na wstepie powiem ze szukajka sprawy nie zalatwia!!! mam silnik tu1 1100 na gazniku i objawy sa takie ze jak zimny pali pieknie jak sie rozgrzeje dobrze i zostawie go na 3-5minut to pali tez bardzo ładnie, ale jak na rozgrzanym silniku zgasze go i zostawie na 10-15minut to juz trzeba go długo krecic zeby zaskoczył!!!! wyczytałem ze moze byc zapowietrzony układ chłodzenia ale sprawdziłem i raczej jest dobrze!!! kopułka, palec kable WN. wymienione.. prosze o jakies sugestie forumowiczów..
			
			
									
						
										
						- MistrzuGT
 - Junior
 - Posty: 460
 - Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Walbrzych City
 
na 99% gaznik, przynajmniej u mnie tak bylo. Bo mialem dokladnie to ssamo i zmienilem ostatnio gaznik z kolektorem i juz wszycho jest ok. Prawdopodobnie gaznik chyba gdzies przepuszcza paliwko i swiece zalewa, bo jak juz sie uda odpalic to smierdzi strasznie benzyna....
			
			
									
						
							Peugeot 205 Coupe ;]
http://mistrzu.gt.prv.pl
http://www.mistrzugt.205.pl
http://www.mistrzugt.peugeot205.pl
			
						http://mistrzu.gt.prv.pl
http://www.mistrzugt.205.pl
http://www.mistrzugt.peugeot205.pl
- kabzik
 - Junior
 - Posty: 379
 - Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
 - Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
 - Lokalizacja: Częstochowa
 
wiec idzmy tym tropem.. faktycznie juz po odpaleniu smierdzi bezyna!!!!!!! ale nie moge sobie uzmysłowić na jakiej zasadzie by go zalewało??? przeciez silnik zasysa mieszanke a w tym wypadku wychodzi na to ze by spływała samoczynnie do kolektora zreszta sam nie wiem.. moze jakies sugestie?? na dzień dobry to kupie komplet uszczelek, umyje, przedmucham, wyreguluje
			
			
									
						
										
						- TO-MI
 - Maniak
 - Posty: 1273
 - Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
 - Posiadany PUG: XU9J4
 - Numer Gadu-gadu: 604584106
 - Lokalizacja: Krosno/okol
 
pompka do gaźnika podaje paliwo pod pewnym malutkim ciśnieniem i jest tam takie ustrojstwo (pływak,zawór iglicowy) który steruje ile paliwa ma dostać sie do gaźnika reszta albo przelewem do baku albo po prostu zamyka dopływ i czeka na swoją kolej  
 
jeżeli coś z tym sterowaniem nie teges to może w gaźniku wytwarzać nadciśnienie i na postoju wlewa sie do kolektora
 
rozebrać dolot tak żeby widzieć gardziel gaźnika odpalić zgasić i szukać czy nie kipi w dolot
			
			
									
						
							jeżeli coś z tym sterowaniem nie teges to może w gaźniku wytwarzać nadciśnienie i na postoju wlewa sie do kolektora
rozebrać dolot tak żeby widzieć gardziel gaźnika odpalić zgasić i szukać czy nie kipi w dolot
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? 
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
			
						http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
- kabzik
 - Junior
 - Posty: 379
 - Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
 - Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
 - Lokalizacja: Częstochowa
 
dzis rozebrałem góre gaźnika i okazuje sie ze pływaka sie nie reguluje bo jest plastikowy i nie ma jak go podgiąć a zaworek trzyma ładnie!!! zauwazyłem jeszcze ze pompka podcisnieniowa ktora jest zaraz obok cięgna od ssania jest nie podłączona nigdzie znaczy jej końcówka która powinna coś załanczać!!!! i tu prośba do wszystkich o jakis dokładny schemat albo foto gaźnika solex czy cos takiego...