bębny
- MistrzuGT
 - Junior
 - Posty: 460
 - Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Walbrzych City
 
Re: bębny
z tego co pamietam i u mnie tak bylo, to tez jest przykrecany.
Musisz zdjac taki kapselek na srodku co jest i miec nasadke 30 lub 32 jak sie nie myle
Pozdro
			
			
									
						
							Musisz zdjac taki kapselek na srodku co jest i miec nasadke 30 lub 32 jak sie nie myle
Pozdro
Peugeot 205 Coupe ;]
http://mistrzu.gt.prv.pl
http://www.mistrzugt.205.pl
http://www.mistrzugt.peugeot205.pl
			
						http://mistrzu.gt.prv.pl
http://www.mistrzugt.205.pl
http://www.mistrzugt.peugeot205.pl
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Re: bębny
tak nasadka 32 i powinien swobodnie zejsc  
...raz się męczyłem w saxo bo szczęki wytarły w bębnie ślad i nie chciał sie ściągnąc, to siedziałem i kombinowałem dwie godziny...
 
pozwodzenia
			
			
									
						
							...raz się męczyłem w saxo bo szczęki wytarły w bębnie ślad i nie chciał sie ściągnąc, to siedziałem i kombinowałem dwie godziny...
pozwodzenia
Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- MistrzuGT
 - Junior
 - Posty: 460
 - Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Walbrzych City
 
Re: bębny
Musisz!!  
Pozdro
			
			
									
						
							Pozdro
Peugeot 205 Coupe ;]
http://mistrzu.gt.prv.pl
http://www.mistrzugt.205.pl
http://www.mistrzugt.peugeot205.pl
			
						http://mistrzu.gt.prv.pl
http://www.mistrzugt.205.pl
http://www.mistrzugt.peugeot205.pl
- 
				domel
 - Uzalezniony
 - Posty: 505
 - Rejestracja: 24 paź pn, 2005 9:13 pm
 - Posiadany PUG: 1,8D 92r
 - Numer Gadu-gadu: 0
 
Re: bębny
Mam trochę słabe hamulce z tyłu (bębny w 1,8D).
Chce wymienić okładziny . Czy wymienia sie same okładziny na szczękach czy trzeba wymienić całe szczęki, z okładzinami ? czy to jest rozbieralne ?
Jeśli rozbieralne to jak się montuje takie okładziny na szczękach. nity ?
			
			
									
						
										
						Chce wymienić okładziny . Czy wymienia sie same okładziny na szczękach czy trzeba wymienić całe szczęki, z okładzinami ? czy to jest rozbieralne ?
Jeśli rozbieralne to jak się montuje takie okładziny na szczękach. nity ?
- Remiq
 - Nowicjusz
 - Posty: 11
 - Rejestracja: 05 lis pn, 2007 7:12 pm
 - Posiadany PUG: 309 GR
 - Numer Gadu-gadu: 5302245
 - Lokalizacja: Inowrocław
 - Kontakt:
 
Re: bębny
misiek_one może masz za bardzo linke od ręcznego naciągniętą. Pamiętam, ze kiedyś mialem taki przypadek. Ogólnie to starczało jak sie troche młotkiem w bęben postukało i powinno zejść.
Szczeki to raczej bym polecił kompletne wymieniać.
			
			
									
						
							Szczeki to raczej bym polecił kompletne wymieniać.
Peugeot 309 GR 1.4i
			
						- 
				domel
 - Uzalezniony
 - Posty: 505
 - Rejestracja: 24 paź pn, 2005 9:13 pm
 - Posiadany PUG: 1,8D 92r
 - Numer Gadu-gadu: 0
 
Re: bębny
U mnie prócz słabego tyłu jeszcze ręczny z prawej strony lekko blokuje.
Tzn jak zaciągnę ręczny a potem spuszczę to prawe koło minimalnie blokuje.
Jak jest na lewarku to ciężko obraca się kołem. Wtedy wystarczy puknięcie w bęben (od wew strony) i puszcza. Ręczny używam rzadko, a jak użyję trzeba walnąć aby odpuściło.
Czy to wina sprężyny lub jakieś brudy np. w pancerzu ?
Cylinderki wymieniałem jakieś niecałe 2 lata temu więc powinny być raczej dobre.
Linka ręcznego też wymieniona ok 1,5 roku temu.
			
			
									
						
										
						Tzn jak zaciągnę ręczny a potem spuszczę to prawe koło minimalnie blokuje.
Jak jest na lewarku to ciężko obraca się kołem. Wtedy wystarczy puknięcie w bęben (od wew strony) i puszcza. Ręczny używam rzadko, a jak użyję trzeba walnąć aby odpuściło.
Czy to wina sprężyny lub jakieś brudy np. w pancerzu ?
Cylinderki wymieniałem jakieś niecałe 2 lata temu więc powinny być raczej dobre.
Linka ręcznego też wymieniona ok 1,5 roku temu.
- 
				domel
 - Uzalezniony
 - Posty: 505
 - Rejestracja: 24 paź pn, 2005 9:13 pm
 - Posiadany PUG: 1,8D 92r
 - Numer Gadu-gadu: 0
 
Re: bębny
Tak. To zabezpieczenie, aby się koło z bębnem trzymało auta 
 . Możesz lekko odgiąć te zaklepanie a potem kluczem odkręcasz normalnie. O ile ta nakrętka nie była juz zbijana- zaklepywana 100 razy nie musisz nowej kupować. Zaklep jeszcze raz i najlepiej w innym miejscu nakrętki aby zabezpieczyć
Oczywiście pamiętaj o porządnym kluczu
 no i auto ma stać na kołach. Na kluczu często trzeba stanąć, aby w ogóle odkręcić, bynajmniej ja stawałem 
			
			
									
						
										
						Oczywiście pamiętaj o porządnym kluczu
- 
				fatoom15
 - Junior
 - Posty: 102
 - Rejestracja: 02 sty wt, 2007 4:56 pm
 - Posiadany PUG: 406 '98 1.9TD Break, 309 '91 1.9d
 - Numer Gadu-gadu: 1158532
 - Lokalizacja: Wadowice
 
Re: bębny
ostatnio zmienialem zwrotnice na przodzie, aby odkrecic nakretke na polosi (30mm) musialem wzywac druga osobe do pomocy bo pomimo ze samochod stal na kolach, na biegu i recznym to obracalem kolem przy probie odkrecenia.domel pisze:Na kluczu często trzeba stanąć, aby w ogóle odkręcić, bynajmniej ja stawałem
w koncu poszlo ale nie tak lekko
a do bebnow uzylem sciagacza, najszybciej i najbardziej kulturalnie. chociaz szczeki sie przyblokowaly to zmieniajac je wcale sie tym nie martwilem, wyszly razem z trzpieniami mocujacymi ktore nawiasem mowiac mozna zastapic wlasciwie wszystkim (gwóźdź). tak mialem w przypadku Girlinga.