Strona 1 z 1
					
				adaptacja wspomagania do silnika TU3M ;>
				: 21 lut pn, 2011 12:17 am
				autor: Wojtek
				Witajcie, 
Możliwe jest zaadaptowanie wspomagania kierownicy do TU3M ? Np z 306, Xsary, 106, Saxo ... 
Jeśli tak to co potrzeba, co trzeba ewentualnie, koszty itp 
dzięki za pomoc
pozdr 

 
			 
			
					
				Re: adaptacja wspomagania do silnika TU3M ;>
				: 21 lut pn, 2011 12:25 am
				autor: moralez
				bylo  
   
 
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... tu#p156078
z 306, xsary to odradzam bo alternator jest tam po drugiej stronie co w 205 spowodowaloby stosunek z podluznica.
106 i saxo maja maglownice znacznie wyzej niz 205, wiec obawiam sie ze moze nie pasowac.
 
			 
			
					
				Re: adaptacja wspomagania do silnika TU3M ;>
				: 21 lut pn, 2011 12:28 am
				autor: Wojtek
				
 Dla usprawiedliwienia powiem, że skorzystałem z szukajki, jak widać niedokładnie  

 . Ale może coś się zmieniło od tego czasu, jakieś nowe sposoby?  
Moralez masz jakieś zdjęcia ze swojej komory silnika, jak to wyglądało?  Z czego założyłeś graty i co potrzeba?
 
			 
			
					
				Re: adaptacja wspomagania do silnika TU3M ;>
				: 21 lut pn, 2011 12:31 am
				autor: moralez
				No niestety zdjecia nie mam. Opis jest w tamtym temacie z grubsza. Graty generalnie byly z 205 

 Jedyne co wymagalo dorobienia to mocowanie pompy dla TU i modyfikacja alternatora z XU
 
			 
			
					
				Re: adaptacja wspomagania do silnika TU3M ;>
				: 21 lut pn, 2011 3:49 am
				autor: mateon
				Mam wspomaganie od 106 nawet z mocowaniami tyle że z tego co pamiętam tylko pasuje do żeliwnego bloku.
			 
			
					
				Re: adaptacja wspomagania do silnika TU3M ;>
				: 21 lut pn, 2011 9:43 am
				autor: Wojtek
				a jak rozpoznam, jaki ja mam blok ;> Jeśli by pasowało, to masz to na sprzedaż ? 

 
			 
			
					
				Re: adaptacja wspomagania do silnika TU3M ;>
				: 21 lut pn, 2011 12:13 pm
				autor: mateon
				Były dwa rodzaje bloków aluminiowe i żeliwne wiec pewnie dasz rade 
 
Moge to sprzedać ponieważ jak odkręciłem to ok rok temu z 106 tak leży do dzisiaj a do Indiany nie będę wrzucał(a mam żeliwny blok)bo w tym roku bedzie pod maską XU
 
			 
			
					
				Re: adaptacja wspomagania do silnika TU3M ;>
				: 21 lut pn, 2011 3:57 pm
				autor: grzesiek309
				Maydoom pisze:a jak rozpoznam, jaki ja mam blok ;> Jeśli by pasowało, to masz to na sprzedaż ? 

 
Silniki KDY miały alu bloki. Sprawdź w Vin-ie.
 
			 
			
					
				Re: adaptacja wspomagania do silnika TU3M ;>
				: 21 lut pn, 2011 4:35 pm
				autor: moralez
				Zeliwny blok jest na ogol czarny, badz rudy. Aluminiowy o ile nie jest uwalony olejem i blotem ma jasno szary kolor 
tylko ciekawi mnie jak zamocujesz alternator 
