Problem mam taki: samochód normalnie zapala, nie ma problemów dopóki jest zimny, jednak jak już złapie temperaturę ma problem z wchodzeniem na odbroty pod obciążeniem.Na "luzie" jak sprawdzam nie ma problemu albo jest niewielki. Natomiast podczas jazdy z niskich obrotów nie chce się wkręcić...przerywa, szarpie jakby nie palił na wszystkie gary, ma problemy z przyspieszaniem jednak jak już załapie to idzie bez problemu.Czyli tak góra jest a dołu nie ma...No i spala niewiele mniej niż moja coupeta
dławi się i przerywa na ciepłym silniku
- 
				miankowy
 - Junior
 - Posty: 121
 - Rejestracja: 07 lut wt, 2012 1:20 pm
 - Posiadany PUG: 205 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Kielce
 - Kontakt:
 
dławi się i przerywa na ciepłym silniku
Cześć, sorki ale nie znalazłem podobnego tematu... (jeśli takowy istnieje proszę o linka a ten niech mod usunie)
Problem mam taki: samochód normalnie zapala, nie ma problemów dopóki jest zimny, jednak jak już złapie temperaturę ma problem z wchodzeniem na odbroty pod obciążeniem.Na "luzie" jak sprawdzam nie ma problemu albo jest niewielki. Natomiast podczas jazdy z niskich obrotów nie chce się wkręcić...przerywa, szarpie jakby nie palił na wszystkie gary, ma problemy z przyspieszaniem jednak jak już załapie to idzie bez problemu.Czyli tak góra jest a dołu nie ma...No i spala niewiele mniej niż moja coupeta
 Nie bardzo wiem co i jak (jestem świerzakiem 
 ) więc jeśli macie jakieś sugestie to będę wdzięczny - krupnik na zlocie bankowy.
			
			
									
						
							Problem mam taki: samochód normalnie zapala, nie ma problemów dopóki jest zimny, jednak jak już złapie temperaturę ma problem z wchodzeniem na odbroty pod obciążeniem.Na "luzie" jak sprawdzam nie ma problemu albo jest niewielki. Natomiast podczas jazdy z niskich obrotów nie chce się wkręcić...przerywa, szarpie jakby nie palił na wszystkie gary, ma problemy z przyspieszaniem jednak jak już załapie to idzie bez problemu.Czyli tak góra jest a dołu nie ma...No i spala niewiele mniej niż moja coupeta
był XR i GREEN,a jest GTI a w stadzie jeszcze 406 V6 i Expert 2.0 HDI
			
						- dexen
 - Junior
 - Posty: 453
 - Rejestracja: 23 paź ndz, 2011 4:12 pm
 - Posiadany PUG: XS '91r; Xsara VTS '00r
 - Numer Gadu-gadu: 3222175
 - Lokalizacja: Szczecin
 
Re: dławi się i przerywa na ciepłym silniku
To jest monowtrysk? Jeżeli tak, to może dostawać zbyt dużo benzyny na ciepłym. Jeżeli masz uszkodzony (niewłaściwa oporność) lub rozłączony czujnik temperatury, to komputerowi `wydaje się', że silnik cały czas jest zimny i podaje więcej paliwa.
Czujnik jest na termostacie, ma niebieską kostkę z dwoma pinami.
			
							
			
									
						
							Czujnik jest na termostacie, ma niebieską kostkę z dwoma pinami.
return -ENOCOMPREHEND;  ||  my other ride is a Kerbal Space Program rocket ^^
			
						- 
				miankowy
 - Junior
 - Posty: 121
 - Rejestracja: 07 lut wt, 2012 1:20 pm
 - Posiadany PUG: 205 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Kielce
 - Kontakt:
 
Re: dławi się i przerywa na ciepłym silniku
dexen dzięki za pomoc....
problem usunięty - nie był to czujnik, wymieniłem świece z NGK (nowe - niedawno zmieniane) na EYQUEM i po problemie.Nie wiem czy jest to spowodowane akurat świecami czy tym ,ze sprawdzałem wszystkie wtyczki, czyszcząc je i psikając kontakt sprayem, czy tymi świecami ale auto jeździ poprawnie
  i to mnie cieszy niezmiernie.
			
			
									
						
							problem usunięty - nie był to czujnik, wymieniłem świece z NGK (nowe - niedawno zmieniane) na EYQUEM i po problemie.Nie wiem czy jest to spowodowane akurat świecami czy tym ,ze sprawdzałem wszystkie wtyczki, czyszcząc je i psikając kontakt sprayem, czy tymi świecami ale auto jeździ poprawnie
był XR i GREEN,a jest GTI a w stadzie jeszcze 406 V6 i Expert 2.0 HDI
			
						- 
				miankowy
 - Junior
 - Posty: 121
 - Rejestracja: 07 lut wt, 2012 1:20 pm
 - Posiadany PUG: 205 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Kielce
 - Kontakt:
 
Re: dławi się i przerywa na ciepłym silniku
dlatego,że mam prawdopodobnie na punkcie samochodów "mały defekt" w mózgu 
 ....wymieniłem sobie wczoraj kopułkę i palec (Beru) i przewodu zapłonowe (Bougicord).
No jest zacnie.Zamiast się cieszyć jazdą już kombinuję co jeszcze
			
			
									
						
							No jest zacnie.Zamiast się cieszyć jazdą już kombinuję co jeszcze
był XR i GREEN,a jest GTI a w stadzie jeszcze 406 V6 i Expert 2.0 HDI
			
						- krzyska
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2097
 - Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
 - Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: okolice Kruszwicy
 
Re: dławi się i przerywa na ciepłym silniku
Podpinam sie pod temat bo mam ten sam problem.
Objawy jak na początku tematu, czujnik temp nowy, wszystkie kostki sprawdzone, świece i kable WN ok. Wtrysk wymyty i dalej to samo. Na jałowym na benzynie niby ok ale nie da się autkiem jechać, samo ruszenie z miejsca to już sukces. Jak silnik zimny i tak do ok 70st. to też niby ok ale potem muli do tego stopnia że nie da się nim jechać. Problem nie dotyczy LPG.
			
			
									
						
							Objawy jak na początku tematu, czujnik temp nowy, wszystkie kostki sprawdzone, świece i kable WN ok. Wtrysk wymyty i dalej to samo. Na jałowym na benzynie niby ok ale nie da się autkiem jechać, samo ruszenie z miejsca to już sukces. Jak silnik zimny i tak do ok 70st. to też niby ok ale potem muli do tego stopnia że nie da się nim jechać. Problem nie dotyczy LPG.
GTI_Efekt Masy 