Strona 1 z 2
					
				silnik
				: 18 paź czw, 2012 10:38 pm
				autor: Nintendo
				Witam!! Jestem nowym użytkownikiem wiec proszę o wyrozumialosć. Mam poważny problem z moim peugeotem 205 1.1 rok . 91 benzyna. Od jakiegos czasu co jakis czas mi gasnie znaczy raz jest tak ze cały dzien przejezdze co zdaza sie bardzo rzadko , a tak to wydaje mi sie ze jak sie rozgrzeje to wtedy szwankuje. Otóż jadę i nagle gasnie i nie moge go odpalic , krece , krece i nic jak bym poczekal jakis czas to odpali odrazu. Wydaje mi sie ze jets to czujnik polozenia walu . Bo ten bezpiecznik to jest od strony pasażera pod schowkiem wymieniony , pompa jest nowa jakis czas temu wymienialem , filtr paliwa wymieniony. Nie mam pojecia co to jest bardzo prosilbym o pomoc.
			 
			
					
				Re: silnik
				: 18 paź czw, 2012 10:42 pm
				autor: Artur309GTI
				Pierw co to na Twoim miejscu bym się przedstawił.... w odpowiednim dziale. A co do Twojego problemu to nie jestem super eskpertem ale podejrzewam moduł na aparacie zapłonowym.
			 
			
					
				Re: silnik
				: 19 paź pt, 2012 9:55 am
				autor: Manwe
				i prawie na 100% nie masz silnika z serii XY/XW tylko TU  

 
			 
			
					
				Re: silnik
				: 19 paź pt, 2012 9:18 pm
				autor: cyborg
				A jesli 1,1 to niezaleznie czy XY/XV czy TU to nie masz czujnika polozenia walu..
			 
			
					
				Re: silnik
				: 19 paź pt, 2012 9:22 pm
				autor: Manwe
				ma tyle, że nie używany  

 
			 
			
					
				Re: silnik
				: 20 paź sob, 2012 11:18 am
				autor: cyborg
				No, scislej mowiac tak, ale to tak jakby nie mial;)
			 
			
					
				Re: silnik
				: 22 paź pn, 2012 7:56 pm
				autor: Nintendo
				Dzisiaj jezdzilem az mi zgasnie. Gdy zgasł to sprawdziłem czy jest iskra i tej iskry nie bylo  lub uciekala. Wiec  przyczyną tego jest prawdopodobnie cewka zapłonowa?? Czy może coś innego?? Jak myslicie?? Bo chce kupic cewke zaplonową  i sie pytam własnie czy może być to...
			 
			
					
				Re: silnik
				: 22 paź pn, 2012 8:04 pm
				autor: Artur309GTI
				Identyczną sytuację miałem, z tym że w całkiem innym silniku. Okazało się że nie było dobrej masy na module zapłonowym i prędzej to jego bym podejrzewał niż cewkę.
			 
			
					
				Re: silnik
				: 23 paź wt, 2012 9:07 pm
				autor: grzesiek309
				Brak masy, jak napisał Artur 

 Choć nie koniecznie na module, w zeszłym roku po wymianie skrzyni miałem podobny problem i okazało się, że nie dokręciłem masy do skrzyni 

 
			 
			
					
				Re: silnik
				: 21 lis śr, 2012 3:10 pm
				autor: Wi205
				Oczywiście ze w TU 1.1 jest czujnik położenia wału i jest zdecydowanie używany w przypadku MPI Marelli.
			 
			
					
				Re: silnik
				: 28 lis śr, 2012 1:08 pm
				autor: cyborg
				Wi205 pisze:Oczywiście ze w TU 1.1 jest czujnik położenia wału i jest zdecydowanie używany w przypadku MPI Marelli.
No fakt, ja od razu zalozylem ze ma Bosha.. 

 
			 
			
					
				Re: silnik
				: 02 gru ndz, 2012 11:54 pm
				autor: HideoOSW
				MPI Marelli.
 
W 205 nie było MPI tylko SPI.
Mam taki sam silnik z osprzętem Marelli. 

 
			 
			
					
				Re: silnik
				: 03 gru pn, 2012 8:43 am
				autor: Wi205
				HideoOSW pisze:MPI Marelli.
 
W 205 nie było MPI tylko SPI.
Mam taki sam silnik z osprzętem Marelli. 

 
Ahhh bo ja sobie zawsze na to mówię Mono point injection  stad MPI 

  choć wiem ze to multi point , SPI to Single point injection 

. Oczywiście masz rację jak najbardziej 

 
			 
			
					
				Re: silnik
				: 03 gru pn, 2012 8:59 am
				autor: pawel
				SPI Stereo.... 

 
			 
			
					
				Re: silnik
				: 04 gru wt, 2012 12:56 am
				autor: szrotek
				Miałem podobną sytuacje w silniku 1.1 TU że gasł Mi podczas jazdy a potem nie chciał odpalić. Po wymianie modułu dyla  
