Strona 1 z 2
					
				DZIAK Grupa Motoryzacyjna
				: 21 gru pt, 2012 2:15 pm
				autor: stef
				Witam Wszystkich,
Ponieważ nasza firma 
Dziak Grupa Motoryzacyjna na poważnie zaczyna bawić się w tuning mechaniczny podzespołów silników chciałbym podzielić się z Wami niektórymi z modyfikacji.
Co jakiś czas będę aktualizował temat przede wszystkim zdjęciami i krótkimi opisami
Zapraszam również na funpage 
http://www.facebook.com/DZIAK.GM
Na początek:
 
			 
			
					
				Re: DZIAK Grupa Motoryzacyjna
				: 21 gru pt, 2012 6:50 pm
				autor: buniooo
				za mody zamachu jak na zdjeciu(max ile sie da ujac z wagi) z wywarzeniem ile sobie licza?
			 
			
					
				Re: DZIAK Grupa Motoryzacyjna
				: 21 gru pt, 2012 9:26 pm
				autor: stef
				jak dla Ciebie 150zł z wyważeniem
			 
			
					
				Re: DZIAK Grupa Motoryzacyjna
				: 22 gru sob, 2012 3:05 am
				autor: buniooo
				to na wiosne sie zglosze:)
a powiedz mi ile % udalo Ci sie zebrac z ory zamachu mi16 w Twoim przypadku, i ile mozna by jeszcze zebrac:D?
			 
			
					
				Re: DZIAK Grupa Motoryzacyjna
				: 22 gru sob, 2012 1:52 pm
				autor: pug205gti
				Ciekawi mnie ta tarcza ? Jest ona ,,liźnięta w celu wyrównania czy jakiś inny zabieg  ?
			 
			
					
				Re: DZIAK Grupa Motoryzacyjna
				: 22 gru sob, 2012 2:57 pm
				autor: Lord Devil
				Zapewne wyrownana. Moje byly tam robione, bo mialy delikatne drgania przy dohamowaniu - zrobili i dobrze i szybko 

 
			 
			
					
				Re: DZIAK Grupa Motoryzacyjna
				: 23 gru ndz, 2012 1:24 am
				autor: Manwe
				Z tymi tlokami to chyba mam zwidy bo widze tylko jeden a pisze ze sa i eagle i z kia  

 wiem czepiam sie  

 , ile bys chcial za odchudzenie i wywarzenie zamachu z lezaka ??
 
			 
			
					
				Re: DZIAK Grupa Motoryzacyjna
				: 23 gru ndz, 2012 10:05 am
				autor: stef
				buniooo - w przypadku mi16 jest to ok. 2 kg czyli z 6,7 na 4,8 i raczej jest to graniczna wartość. Teraz robilbym to sam więc może udałoby się kap więcej. Aczkolwiek zobaczymy czy moje się nie rozpadnie 
pug205 gti - dokładnie tak, coś na zasadzie toczenia. Z tym, że przy toczeniu w przegrzanych miejscach materiał jest utwardzony i odpycha nóż. Powierzchnia nigdy nie będzie równa, a tak robimy z większą dokładnością niż fabryka do 0,02mm. 
Jeżeli dobrze kojarze to tarcze Lorda do RS6+ z lambo? Robimy też tarcze motocyklowe.
manwe dzięki za spostrzegawczość, poprawiłem już - cena również 150zł przy takim zabiegu
PS. a koszt wysyłki w przypadku koła czy głowicy to jedyne 
20zł 
			 
			
					
				Re: DZIAK Grupa Motoryzacyjna
				: 23 gru ndz, 2012 10:18 am
				autor: Lord Devil
				Dokladnie tak 

  Robota profi, zero drgan.
 
			 
			
					
				Re: DZIAK Grupa Motoryzacyjna
				: 23 gru ndz, 2012 9:08 pm
				autor: stef
				Kilka poglądowych zdjęć dot. obrabianych przez nas głowic
			 
			
					
				Re: DZIAK Grupa Motoryzacyjna
				: 24 sty czw, 2013 9:38 pm
				autor: stef
				Właściciel postanowił poprawić parametry swojego silnika 1.8 20v Turbo. Zdobył głowicę z największymi kanałami o oznaczeniu AEB i oddał ją w nasze ręce. Sami oceńcie jak wyszło ...
			 
			
					
				Re: DZIAK Grupa Motoryzacyjna
				: 24 sty czw, 2013 10:51 pm
				autor: Lord Devil
				Hmm, silnik z VAGa, robota jak dla mnie profi, ale kierownik albo idzie bardzo GRUBO, albo nie do konca dobrze wydaje kase...
			 
			
					
				Re: DZIAK Grupa Motoryzacyjna
				: 24 sty czw, 2013 11:38 pm
				autor: Manwe
				ładne kwiatki  

 
			 
			
					
				Re: DZIAK Grupa Motoryzacyjna
				: 24 sty czw, 2013 11:42 pm
				autor: pawel
				w AEB zawory są chłodzone sodem jak z ich obróbką?
			 
			
					
				Re: DZIAK Grupa Motoryzacyjna
				: 25 sty pt, 2013 7:54 am
				autor: stef
				pawel pisze:w AEB zawory są chłodzone sodem jak z ich obróbką?
W wielu silnikach występują zawory chłodzone sodem ale z tego co się orientuje dotyczy to przede wszystkim zaworów wydechowych. Sód znajduje się w trzonku zaworu a tego elementu w zaworach  wydechowych się nie obrabia. Więc można spokojnie powiedzieć, że taki "sodowy" zawór w obróbce nie różni się od zwykłego 
