Strona 1 z 3
					
				Odbudowa GTI SWAP 2.0 TCT  by Kubus
				: 01 maja czw, 2014 1:45 am
				autor: kubus
				Rusza temat odbudowy GTi,na początek "serce",niestety ten nadaje się tylko na części,w planach wstawienie silnika XU10 J4/L/Z / RFY wersja podstawowa 155 KM,
ten silnik już  nieaktualny 
 
Środek bez zmian,generalnie jak na 4 lata stania wygląda dobrze w środku.
Blachy trzeba trochę ogarnąć,lewa strona fartuch przy zbiorniku spryskiwaczy.okular lewy,pas przedni.
Info z prac w miare postępu.
 
			 
			
					
				Re: Odbudowa 1.6 GTI by Kubus
				: 01 maja czw, 2014 10:37 am
				autor: kubus
				Po poszukiwaniach stary silnik to 180Z   XU5J wersja 104 KM.
Nowy???coś tam tzreba wstawić,aby tą dziurę zapełnić.
Koledzy czy jest żródełko gdzie można dorwać nowe elementy wewnętrzne oblachowania?
			 
			
					
				Re: Odbudowa 1.6 GTI by Kubus
				: 01 maja czw, 2014 11:44 pm
				autor: kubus
				Jaki powinien być orginalny komp do silnika 1.6 115kM a jaki do 1.9 130KM?
Przepływka nr.0280202056
U mnie jest założony taki:
			 
			
					
				Re: Odbudowa 1.6 GTI by Kubus
				: 02 maja pt, 2014 11:48 am
				autor: pug205gti
				Przecież to komp od Citroena CX 2.5 135 KM  

 
			 
			
					
				Re: Odbudowa 1.6 GTI by Kubus
				: 02 maja pt, 2014 5:33 pm
				autor: kubus
				To wiem że ten komp jest do cytryny, pytanie o pozostałe numery ?
			 
			
					
				Re: Odbudowa 1.6 GTI SWAP 2.0 turbo  by Kubus
				: 04 maja ndz, 2014 1:48 pm
				autor: kubus
				Koncepcja wstawienia silnika 2.0 Turbo,zobaczymy co z tego bedzie 

 
			 
			
					
				Re: Odbudowa 1.6 GTI SWAP 2.0 turbo  by Kubus
				: 04 maja ndz, 2014 4:40 pm
				autor: daro
				Widzę że coraz bardziej popularny robi się silnik TCT  

 Długa droga przed Tobą. Powodzenia 

 
			 
			
					
				Re: Odbudowa 1.6 GTI SWAP 2.0 turbo  by Kubus
				: 04 maja ndz, 2014 9:15 pm
				autor: kubus
				XU10 J2TE / RGX dawca,pytanie skrzynia od 1.6 gti bedzie ok do tego silnika?
			 
			
					
				Re: Odbudowa 1.6 GTI SWAP 2.0 turbo  by Kubus
				: 04 maja ndz, 2014 9:21 pm
				autor: grzesiek309
				P&p nie podejdzie pod sprzęgło i zamach 

 Potrzebujesz oła zamachowego z XU10J2 2.0 8V i sprzęgła 215mm. Poza tym moim zdaniem stanowczo za krótka.
 
			 
			
					
				Re: Odbudowa 1.6 GTI SWAP 2.0 turbo  by Kubus
				: 04 maja ndz, 2014 9:37 pm
				autor: kubus
				Czyli skrzynia orginał do tego silnika,kurde bedzie ciasno to upchnąc tam.
			 
			
					
				Re: Odbudowa 1.6 GTI SWAP 2.0 turbo  by Kubus
				: 04 maja ndz, 2014 9:50 pm
				autor: grzesiek309
				Lepiej poszukać długiej be. ML ma inne półosie, hydrauliczne sprzęgło i biegi na linkach. Ogólnie niezła rzeźba ze swapem.
			 
			
					
				Re: Odbudowa 1.6 GTI SWAP 2.0 turbo  by Kubus
				: 04 maja ndz, 2014 9:52 pm
				autor: daro
				Tak jak napisał grzesiek309 zamach i sprzęgło od 2.0 bez turbo. Skrzynię zostaw z 1.6 jak dla mnie przełożenia są idealne,chyba że zależy Ci na ekonomi 

 
			 
			
					
				Re: Odbudowa 1.6 GTI SWAP 2.0 turbo  by Kubus
				: 04 maja ndz, 2014 10:32 pm
				autor: kubus
				Chciałbym uniknąć tej sytuacji;
''Nie ciekawie, dziura w obudowie dyferencjału o średnicy 1,5cm ukręcił sie wałek jeszcze nie wiem który nie rozbierałem.Założona skrzynia od diesla to już nie to samo i jeszcze sprzegło sie slizga a tarcza o średnicy 215mm!Ale i tak zakręci na trójce 

''
Mechanizm różnicowy jak ma się posypać,to wole zrobić to raz a dobrze
jeśli trzeba to się przerobi sterowanie,sprzęgło.
Jak przyjdzie silnik to bedę martwił,ale dzięki za sugestie.
Najpierw muszę ogarnąc blachy.
Ps.Nikt nie mowił że bedzie łatwo.
 
			 
			
					
				Re: Odbudowa 1.6 GTI SWAP 2.0 turbo  by Kubus
				: 04 maja ndz, 2014 11:11 pm
				autor: renia1982
				Łatwo = nudno.  

 
			 
			
					
				Re: Odbudowa 1.6 GTI SWAP 2.0 turbo  by Kubus
				: 05 maja pn, 2014 9:30 am
				autor: daro
				Dziurę w obudowie zrobił zużyty dyfer, który dużo przeżył 

 .Sprzęgło się ślizgało bo tarcza była zużyta, na nowej już nie ma problemu. Decyzja należy do Ciebie 
